Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4775 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

 

אשמח לקבל את עזרתכם בהחלטה לגבי בחירת רכב לחתונה

 

לאחר מסע ארוך של בדיקות עם כל חברות ההשכרה הגעתי לתוצאות

ויש כמה רכבים שעלו לגמר והם :

מרצדס E300 , קדילאק CTS , קדילאק ג'יפ , BMW 520 , יגואר XF , ביואיק לה קרוס , ביואיק לוצרן .

כמובן שהמטרה היא לרכב המרשים ביותר ומרווח עד כמה שאפר , המחירים נעים מ 850 ועד ל1200 ליום כמובן .

 

מה דעתם רכב מרשים יותר , וגם הגודל בפנים הוא דיי משמעותי, יש לי העדפה לצבע שחור .

 

הכי הייתי שמח להשכיר קרייזל C300 למרות כל החיפושים שעשיתי לא מצאתי את הרכב הזה להשכרה.

וכמובן שאני מתכוון להשכיר ללא נהג שבא עם הרכב, ההשכרה היא לנהיגה עצמית ..

 

יש כמה חברות שמציעות רכבים מפוארים ללא ספק רק שהם מגיעים עם נהגים שלהם וזה לא מעניין אותי .

 

בכל אופן אשמח לשמוע את תעדכם בנושא זה.

 

תודה מראש לכל העונים והעוזרים .

פורסם

יש בפורום עשרות, אם לא מאות, שרשורים בנושא.

ההמלצה שלי: לא לשכור רכב - חבל על הכסף. אף אחד - כולל החתן והכלה - לא יזכרו באיזה רכב הגיעו.

המלצה נוספת - בקש ממישהו אחר לנהוג. הראש של החתן נמצא בדברים יותר חשובים, והכלה - לא תוכל לנהוג בתחפושת. וכיום החתנכלה נוהגים גם לשתות כדת, ואינם כשירים לנהוג לאחר החתונה.

נסה למצוא ב משפחה מישהו עם רכב מרווח - עדיפות לאיזה SUV, אבל יכל להיות גם סתם משפחתית גדולה, ואפילו סטנדרטית.

כפי שהזכרתי בשרשורים קודמים- אני הגעתי לחתונה ברנו 19 נהוג בידי בן דוד של האשה (זה היה ב-1990), היה נוח מאוד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אנחנו לחתונה שלנו שכרנו מזדה 6 רק בגלל הסיבה שעוד אז לא היה לנו אוטו וביקשנו מחבר לנהוג.

 

גם אני חשבתי על אפשרות של רכב מהקטגוריה שציינת אבל אתה לא תהנה מזה, בטח ובטח אם אתה לא נוהג.

 

וכמו שנאמר, אף אחד לא יזכור על מה נסעת ביום הזה

פורסם

א.זה לא מרשים אף אחד, לכולם ברור שאין לך סדרה 5 או קדילאק ככה שהרושם שזה יוצר שואף ל-0.

מה שכן, לאשתך לעתיד יהיה בלתי אפשרי להגיע עם שמלה בסוזוקי אלטו.

לכן אם אתם מתניידים ברכב קטן מומלץ לשכור רכב גדול יותר.

נניח-שקודה סופרב או פאסאט או אופל אינסינייה.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

אם הכיוון שלך זה רכבי יוקרה, אני יודע שלשלמה סיקסט יש מגוון רחב מאוד של רכבים מיוחדים שמיועדים לאירועים מיוחדים שכאלה, החברות הקטנות יותר פשוט לא מחזיקות רכבים מהקבוצה הזאת.

 

 

מבחינת נוחות, מזדה 6 תהיה אחלה בחירה, מה גם שה6 החדשה לא נראית רע בכלל, במיוחד בצבע שחור.

 

מבחינת "פוזה" מהרכבים שבחרת אני בוחר ב"ג'יפ" של קאדילאק.

 

אבל אם הנוחות של האישה לעתיד חשובה לך, עם כל השמלה שתהיה לה, לא הייתי הולך על ג'יפ.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

פשוט ענק, פות''ש מתייעץ לגבי נושא ספציפי וכולם כמו עדר קוטלים את הרצון שלו, זה קורה באופן מגמתי בשרשורים מהסוג הזה.

אם זה רצונו, אז למה לדכא לו את זה?

 

בכל מקרה, בדוק בקל אוטו, הם משכירים את הג'יפ של אינפיניטי שלדעתי מאוד מרשים ואף יותר מאלה שציינת.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

אני באוק' האחרון השכרתי לחתונה שלי קייזלר C-300

מוזר שלא מצאת דווקא את הרכב הנ"ל.

יש בפרי בחולון בצבע לבן.

המחיר היה 950 ש"ח כולל ביטוח של נהג צעיר.

 

דרך אגב אתה יכול למצוא שם רכבים הרבה יותר מפנקים.

פורסם

אני שכרתי קאדילק CTS שחורה מאוויס בראשון לציון,זאת למרות שסגרתי עם אלדן על מרצדס והם דפקו לי קטע ביום החתונה (כמובן חוקי מרפי). עלות ההשכרה הייתה 900 ש'ח.

כל החברים פה שקוטלים,יום החתונה הוא יום החתן ויום הכלה,ואם הכלה מתפנקת בשמלה בכמה אלפים,איפור ושיער בכמה אלפים, אז למה שאני בתור חתן לא אתפנק ברכב מפנק? זה בכלל לא קשור לשופוני ולפוזה. חוץ מזה רכב יוקרתי מכבד את המעמד.מתי עוד תתנייד לך ברכב יוקרתי?(כל אותם האנשים שלא התברכו בהררי כסף)

פורסם
אני שכרתי קאדילק CTS שחורה מאוויס בראשון לציון,זאת למרות שסגרתי עם אלדן על מרצדס והם דפקו לי קטע ביום החתונה (כמובן חוקי מרפי). עלות ההשכרה הייתה 900 ש'ח.

כל החברים פה שקוטלים,יום החתונה הוא יום החתן ויום הכלה,ואם הכלה מתפנקת בשמלה בכמה אלפים,איפור ושיער בכמה אלפים, אז למה שאני בתור חתן לא אתפנק ברכב מפנק? זה בכלל לא קשור לשופוני ולפוזה. חוץ מזה רכב יוקרתי מכבד את המעמד.מתי עוד תתנייד לך ברכב יוקרתי?(כל אותם האנשים שלא התברכו בהררי כסף)

 

אולי אתה צודק ורק בעיני זה נתפס כעשיית רושם :!:

ובאופן כללי זה פחות הרצון לגרום לו להגיע ברכב זול אלא יותר חשיבה לעתיד.

חתונה זה עסק מאוד יקר וצריך לקצץ איפה שאפשרי(לדעתי לפחות-חתונה לא אומר כניסה להלוואה)זה "פתיחה" של חיים משותפים ולפתוח אותם עם חוב...זה לא בדיוק רעיון טוב.

 

אני ראיתי אינפיניטי G37 באלדן-הרכב צפוף יחסית והג'יפ שלהם לא שונה בהרבה.

את המענה הכי טוב תיתן לכם מכונית סדאן מרווחת- 300C(שלדעתי מכוערת) או הסדרה 5 שהיא דווקא מתאימה מאוד.

ג'יפים לא יהיו נוחים-אלא אפ כן אתה הולך על נויגטור או אסקלייד(ובספק אם תמצא אחד).

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

לא נראה לי שיש יותר חולים ממני:

אני לפני כ-10 שנים - רכב החתונה שלי היה אסקורט 92 - למרות שהיה לי רכב חדש.

כמובן שאני נהגתי בו (כשאשתי יושבת לצידי).:-P

פורסם
לא נראה לי שיש יותר חולים ממני:

אני לפני כ-10 שנים - רכב החתונה שלי היה אסקורט 92 - למרות שהיה לי רכב חדש.

כמובן שאני נהגתי בו (כשאשתי יושבת לצידי).:-P

 

זה נקרא צנוע.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

דבר ראשון - שיהיה במזל טוב !

 

בלי קשר לדעתי האישית בעניין הגעה עם רכב לצורך רושם : ניתן לשקול מכונית קלאסית יפה. אולי כזו עם גג נפתח...

יתכן ואפשר לבדוק במועדון ה 5.

 

אבל זה כמובן עניין של טעם אישי.

 

בהצלחה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

התחתני לפני כחודש עם טוארג של חבר. היה מאוד נוח. נהג, מלווה של הכלה, ואנחנו. התא מטען היה עמוס לעייפה באלכוהול שקנינו לאירוע. הרכב היה מרווח מאוד (אתה חייב ספייס ביום הזה כי הכל לחוץ וקורה כל כך מהר)

לאישתי היה נוח לעלות ולרדת, המזגן תפקד מעולה. בקיצור לפי דעתי זה היה הרכב האולטימטיבי.

 

ואיך אפשר בלי איזו תמונה קטנה להמחשה

 

2qn3z4iy2zmj.jpg

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

×
×
  • תוכן חדש...