Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה שמן עדיף - Castrol Magnatec 5W40 דגם OE או C3


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום - התיעצות קצרה בנוגע לשמן מנוע

אני צריך שמן מנוע עבור Seat Leon 1.8 TSI (מצב stock)

ראיתי 2 סוגים של Castrol :

Castrol Magnatec 5W40 C3 - סינטטי מלא, עומד בתקנים VW 502.00/505.00

Castrol Magnatec 5W40 OE - פורמולה סינטטית , עומד בתקנים VW 502.00/505.00/505.01

 

http://www.autostore.co.il/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-Castrol-Magnatec-5W40-C3.html

 

http://www.autostore.co.il/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-Castrol-Magnatec-5W40-OE-4L.html

 

המחיר של השמון לליטר די דומה בשניהם : ~33 ש"ח

למרות שדגם OE הוא לכאורה חצי סינטטי הוא עומד בתקן 505.01 שהסינטטי המלא לא עומד .

בנוסף לפי הכיתוב על האריזה נראה ש Castrol מתיחסת לדגם OE כעדיף על C3 (ציפיתי שיהיה הפוך)

מישהוא יכול לשפוך אור על הנושא ?

תודה

פורסם

באופן אישי התאכזבתי מהשמן הנ"ל סינטטי מלא של קסטרול.

המנוע מרעיש יותר, מרגיש לי פחות טוב.

פעם הבאה אחליף לולבולין או חברה מוכרת אחרת באותה רמת מחירים

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

מה הקשר מחשיד? לפני שאתה מטיל את הרפש שלך תבדוק מי הוא המוכר ומי היא החנות, אוטוסטור הנה חנות הפועלת ברשיון ומשווקת לצרכן את מיטב המוצרים והחלפים לרכב, לכל חלקי הארץ.

אוטוסטור משווקת את קסטרול וגם את וולווליין, תוך הקפדה על שמירת קשר עם היבואן והתעדכנות במגוון וההצע שלו ומעדכנת בהתאם. אוטוסטור פועלת להוזיל את מחירי העלות לצרכן, ומביאה מחירים הוגנים כל זמן שהיא מתקיימת וזאת כדי לשמור על רכבים תקינים, שטופלו בחלקים הטובים ביותר הנמצאים בשוק זה.

 

לגבי ליקווי מולי, תבדוק שיש לך תקן וואג, אתה בכלל צריך 5-30 אדג', עצה שלי רק קסטרול או וולווליין.

התענוג שמוביל אותך

פורסם

לפני שבועיים עשיתי טיפול אצל רון, שמתי את ה EDGE 5W30 שהבאתי.

שמן מעולה, אני מאוד מרוצה ממנו.

ואחרי המון בדיקות שעשיתי בפורמים בארץ ובעולם וכמה טלפונים למוסכים מורשים, אתה יכול לשים 5W30.

פורסם
....

ואחרי המון בדיקות שעשיתי בפורמים בארץ ובעולם וכמה טלפונים למוסכים מורשים, אתה יכול לשים 5W30.

 

אתה צודק, גם אני בדקתי לגבי האיביזה שלי, לפי קוד מנוע CCG בעולם מומלץ על השמן שלך, אך בצ'מפיון התעקשו על 5W40 אז הבאתי את המגנטיק C3 שהוא גם סנטטי מלא.

אם אני אעבור בטיפול הבא ל 30 , זה ישפיע על הרכב? מ- 40 ל 30 ?

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

×
×
  • תוכן חדש...