Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4715 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שנת 1984. מערך הרפואה המצומצם בישוב קרית ארבע קולט עולה חדיש הישר מצרפת: אמבולנס מדגם סיטרואן CX 20 ידני, בתצורתו המקורית. יבוא אישי, אחד הבודדים בארץ.

הרכב נתרם ע"י יהודים טובים מצרפת והיה בבעלות המועצה המקומית. מסיבה זו הוא נצבע בצבעי כחול ולבן והיה ללא אמצעי תאורת חירום למיניהם.

נהגי האמבולנס זוכרים אותו לטובה עד היום - הנהיגה החווייתית והתאוצה הנפלאה המשתלבת בצווחות היולדת מאחור :lol:... שינוי מרענן מהונדורות דור ראשון \ שני, האמבולנסים האחרים דאז.

הזמן עשה את שלו, ונדורות באו והלכו. סיטרואן נשאר. מתישהו בסוף שנות ה-90 הגה מישהו רעיון מקורי. הרכב הועבר לצד השני של ציר החיים - זאת אומרת: עד עכשיו הוא הסיע יולדות, מהיום והלאה הוא יסיע נפטרים. הרכב עבר לרשות המועצה הדתית והפך למוביל הרשמי של חברא-קדישא. אפילו הצבע התאים.

למרבה המזל, באותם שנים פעל במקום מוסך "רחברון" בבעלות בועז העצני, אשר התמחה בסיטרואן בכלל וברכב הזה בפרט. כך שבניגוד לחלק ניכר מהנוסעים אותם הוביל, זכה הרכב לאריכות ימים יחסית.

בשנת 2006 החליט יו"ר המועצה הדתית דאז שהגיע הזמן להתקדם. חברא-קדישא עברה למשהו סטנדרטי יותר - ונדורה 93'. הסיטרואן מצא לו מנוחה נכונה. לא תחת כנפי השכינה, אלא בחצר חדר הטהרה של חברא-קדישא.

מתישהו בתקופה זו הרכב נצבע והוכן לתצוגה כלשהי, אך חזר מיד אח"כ לאותו המקום. מאז הוא עומד. והזמן נוסע, כי זה מה שזמן אמור לעשות.

לא עוד. לאחרונה יצא הרכב למכירה במכרז ונמכר לאושיית אספנות מקומית, אדם המשפץ ומחזיק מס' לא קטן של רכבי אספנות.

למיטב ידיעתי הוא אינו מוכר כאן בפורום או בחוגי אספנות אחרים, וכנראה גם אין לו עניין מיוחד בכך.

כך או כך, הרכב הועמד במצב נסיעה ונמצא במצב טוב למדי. על מונה הקילומטרים יש קצת יותר מ81,000 ק"מ בלבד.

הרוכש מתכנן שיקום ושימור שיבוצעו ע"י עובדים מצוות המוסך דאז (שנסגר בינתיים), אשר טיפל ברכב במסירות כל השנים.

כמו שזה נראה יבוצעו יישור קו להחזרה למצב נסיעה, פחחות וצבע ותיקון חלקי פלסטיק קרועים \ בלויים (לצערי לא צילמתי את פנים הרכב).

הצטרפתי לרוכש כאשר נודע לו שזכה במכרז (טוב שיש אוזניים... אחרת החיוך שלו היה עושה 360 מעלות), ואף צילמתי עבורו כמה תמונות - להלן.

מבטיח להמשיך לעקוב...

20130408_152619.jpg

20130408_152630.jpg

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הסיפור הגדול ברכב הזה, מעבר להיותו סיטרואן, הן השמשות הממוגנות שכבר לא

משקפות כלום, וצריך להחזיר את החלונות המקוריים. - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

או, זה רכב ממש מיוחד ! (שלא ידעתי גם אני על קיומו בארץ / לפחות לא ראיתי אחת בתצורה הזו)

מאחל לרוכש/ים הצלחה בשיפוץ ומקווה שתוכל להמשיך ולעדכן פה.

alfa 156 2.5.

פורסם

מת על הרכב הזה, אבל בגירסה הרגילה, גירסת הסטיישן מכערת אותו, בייחוד גירסת האמבולנס עם ההגבהה על הגג.

 

דרך אגב בל"ג בעומר האחרון, לפני כשבועיים, ראיתי בית קברות לסיטרואנים ישנות ובין היתר סיטרואן cx ישנה, אני אעלה תמונות בהמשך.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

יפה יפה,ביכלל לא ידעתי שיש דבר כזה בארץ ,ארוך כמו ונדורה ,גג מוגבה כמו בונדורה אבל סיטרואן מגניבה, אולי מי שרכש יסכים להעלות לאתר את תהליך השיפוץ?

פורסם

רכב סטנדרטי, מילא אם זאת היתה גרסת ה-6 גלגלים...

 

וברצינות זאת סיטרואן מיוחדת שיופי שיש בארץ!

tis3.jpg

פורסם

סיפור מעניין ובהצלחה בשיפוץ.

 

נשמח גם לשמוע על ידידך, אושיית האספנות ומה באמתחתו.

 

אגב, האם אתה מקרית ארבע/אזור חברון? תמונות של רכבים מעניינים מהאזור תמיד יתקבלו כאן בברכה(אני מניח שלח'לילים יש פה ושם הפתעות) :wink:.

עם רגל בחוץ... :beerchug:


×
×
  • תוכן חדש...