Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לרוב אני גם בדעה של לשפץ למקור אבל הפעם אני נאלץ להסכים עם החולקים על הדבר.

אין מה לעשות עם אמבולנס ישן...עדיף לבנות משהו חדש עם ערך מוסף

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אגב, זה לא אמבולנס הסיטרואן הראשון בארץ הקודש (תמונה מארכיון אוניברסיטת הרוארד)

 

15262077?viewheight=383&height=383&width=600&viewwidth=600

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם
הסתכלתי בתמונות וניסיתי לחשוב לאיזה יעוד פרט למקורי ניתן להסב את הרכב.

 

ואז עלתה בי התמונה הבאה, חלון מפריד בין הנוסעים לנהג יש, מרווח ראש גדול יש,

רכב נוח מאד יש, התשובה המתבקשת:.... לימוזין מפוארת.

 

ספה נוחה בצורת ר' מאחור, בר משקאות, מערכת/ טלביזיה/DVD צפוי עץ/פרקט/שטיח.

כיסאות עור.

 

רכב מדהים להובלת חתן כלה ואנשי עסקים בסטייל...רן

 

לרכב יש רישיון למטרה מסויימת.

לדעתי הרישיון הוא לנהג, ונוסע אחד + שוכבת/שוכבת על אלונקה.

רק שלא יעצרו את הרכב בדרך לחתונה....

פורסם

ראיתי אותה באחד מביקורי בקרייה, וחשבתי לעצמי "וואוו זה רכב מתנחלים שובר שיאים".

לא חשבתי שמאחורה יש מיטה...

 

זה גם מעניין אמבולנס עם מיתלים של סיטרואן שידועים כנעימים יותר ולא של וונדרה שנועדה למשקלים, יותר נוחות לפצוע וליולדת.

בכל מקרה הרכב הזה זועק לשיפוץ למקור, השאלה היא אם לאמבלנס או רכב לווית?

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

בינתיים אין כל חדש. לבעל הרכב יש את הקצב שלו... אני מניח שאם הרכב היה מפיברגלאס היינו כבר אחרי ההשקה. :-) :-)

פורסם
יום אחד עלה טרמפיסט מאחור. הנסיעה עברה לה על מי מנוחות, הנהג שכח לחלוטין שמאחוריו יושב אדם (חי), והמשיך מעבר ליעד המסוכם.

בשביל הטרמפיסט המסכן זה היה מספיק, הוא התחיל לדפוק בפאניקה על חלון המחיצה. את ההמשך נשאיר לדמיונכם הפרוע

איש אחד עולה למונית, ובשלב מסויים בנסיעה, טפח קלות על הכתף של הנהג בכדי לשאול אותו משהו.

הנהג נתן צרחה איומה, לחץ על מלוא דוושת הגז, איבד שליטה על המונית, כמעט נכנס באוטובוס, ועצר סנטימטר מחלון ראווה.

במשך כמה דקות היה שקט במונית, ואז פנה הנהג לנוסע ואמר: "בבקשה, לעולם אל תעשה את זה שוב, כמעט והתעלפתי".

הנוסע, שהיה גם הוא בהלם, התנצל, ואמר "לא תיארתי לעצמי שנגיעה בכתף תגרום לבלאגן כזה"

הנהג השיב לו: "זו לא אשמתך, היום זה היום הראשון שלי בתור נהג מונית. במשך 25 השנים האחרונות נהגתי ברכב של חברה קדישא!!!" :lol:

 

בהצלחה בשיפוץ, רכב מאוד מעניין ומיוחד

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
איש אחד עולה למונית, ובשלב מסויים בנסיעה, טפח קלות על הכתף של הנהג בכדי לשאול אותו משהו.

הנהג נתן צרחה איומה, לחץ על מלוא דוושת הגז, איבד שליטה על המונית, כמעט נכנס באוטובוס, ועצר סנטימטר מחלון ראווה.

במשך כמה דקות היה שקט במונית, ואז פנה הנהג לנוסע ואמר: "בבקשה, לעולם אל תעשה את זה שוב, כמעט והתעלפתי".

הנוסע, שהיה גם הוא בהלם, התנצל, ואמר "לא תיארתי לעצמי שנגיעה בכתף תגרום לבלאגן כזה"

הנהג השיב לו: "זו לא אשמתך, היום זה היום הראשון שלי בתור נהג מונית. במשך 25 השנים האחרונות נהגתי ברכב של חברה קדישא!!!" :lol:

 

בהצלחה בשיפוץ, רכב מאוד מעניין ומיוחד

 

:mm_yeah: :mm_yeah: :mm_yeah: :mm_yeah: :mm_yeah: :mm_yeah: :mm_yeah: :mm_yeah: :mm_yeah: :mm_yeah:

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum


×
×
  • תוכן חדש...