Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבצע מאזדה 3 2.0 למערך המילואים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4794 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באמצעות שלמה סיקסט, 2013 0 ק"מ עם אחריות יבואן (3 שנים) 2.0 אקטיב, אוטומטית (אלא מה?) ועוד פיצ'יפקעס.

106K עם אפשרות למימון חלקי.

 

 

אישית לא אהנה מהמבצע הזה, אבל שמחתי לשמוע.

פורסם
באמצעות שלמה סיקסט, 2013 0 ק"מ עם אחריות יבואן (3 שנים) 2.0 אקטיב, אוטומטית (אלא מה?) ועוד פיצ'יפקעס.

106K עם אפשרות למימון חלקי.

 

 

אישית לא אהנה מהמבצע הזה, אבל שמחתי לשמוע.

 

איך הוא מבחינת צריכת דלק?

פורסם

גם ככה מי שעושה מילואים הוא פרייאר, אז שווה לזרוק פיתיון. אולי יעלו כמה דגים ברשת...

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
אבל זה כמובן "רק" למילואימניקים, ולא כי הם נתקעו עם מלאי :-)

הפרסום בפורום היה כמובן על מנת לתת סדר גודל של מחירים אפשריים לחברי הפורום המעוניינים בדגם הזה.

במקרה הספציפי הזה ככל הידוע לי המבצע אכן רק למילואימניקים פעילים.

ב"חבר" זה באמת ככה (אבל דרך היבואן, לא חברת החכר).

פורסם

היה את המבצע הזה גם לא למילואימניקים.

אולי, כמו במבצעי "חבר", זו שיטה טובה לאדם השייך לארגון מסויים להרגיש כי קיבל משהו מיוחד, למרות שזה רק תמריץ, וגם אם לא היה שייך לארגון היה יכול לקבל את זה.

ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים

פורסם
איך הוא מבחינת צריכת דלק?

 

משתנה מאדם לאדם לפי סגנון הנהיגה. שורה תחתונה לא מדובר ברכב חסכוני במיוחד בלשון המעטה, אפשר להוציא צריכת דלק משולבת של 1:10.5 בקלות. שיוט מחוץ לעיר במהירות של 110 קמ"ש יכול להניב תוצאה של 1:12, אבל בתוך העיר הצריכה עלולה לרדת גם ל1:8 ואפילו יותר גרוע בתנאים קשים יותר.

לדעתי המחיר לא רע, אבל מדובר ברכב יחסית מיושן, שהיבוא שלו הופסק ומוכרים רק שאריות כרגע. המחליפה כנראה צפויה להגיע בקרוב.

פורסם

כנראה שהמילואימניקים באמת פרייארים :), בקל אוטו מציעים את המאזדה הזו בדיוק ב- 101 א' ש"ח :shock:

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
משתנה מאדם לאדם לפי סגנון הנהיגה. שורה תחתונה לא מדובר ברכב חסכוני במיוחד בלשון המעטה, אפשר להוציא צריכת דלק משולבת של 1:10.5 בקלות. שיוט מחוץ לעיר במהירות של 110 קמ"ש יכול להניב תוצאה של 1:12, אבל בתוך העיר הצריכה עלולה לרדת גם ל1:8 ואפילו יותר גרוע בתנאים קשים יותר.

לדעתי המחיר לא רע, אבל מדובר ברכב יחסית מיושן, שהיבוא שלו הופסק ומוכרים רק שאריות כרגע. המחליפה כנראה צפויה להגיע בקרוב.

 

אז הסקייאקטיב עוד לא הגיע ל-3, רק בדגם הבא? 6 עושה ממוצע במבחנים 1 ל13-14, אז מ-3 הייתי מצפה 15-16. זו נראה לי תהיה הנוסחה העדיפה על ה-TSI+ DSG הבעייתי למשל. פעם ראשונה אחרי הרבה זמן שאפשר יהיה להגיד שיפנים עדיפים טכנולוגית על אירופאים, לא ציפיתי שזה יקרה..

 

גם ככה מי שעושה מילואים הוא פרייאר, אז שווה לזרוק פיתיון. אולי יעלו כמה דגים ברשת...

 

למה פרייאר, ב-1 לחודש קיבלתי מענק מכובד, האמת אפילו לא ידעתי שמגיע לי, זה בא בהפתעה טובה. :lol:

פורסם

המאזדה 6 החדשה צורכת דלק במנוע 2.5 החדש יותר טוב מקורולה 1.6, למשל.

 

בינתיים אין 3 עם סקיי אקטיב לכן היא ממשיכה להיות זללנית, אבל האוטו במנוע 2000 מעוצב מאוד יפה וזריז יותר מכל המשפחתיות, אז אני אישית אוהב את האוטו הזה+די אמין.

פורסם

מה זה 1:15-1:16? על מה ההתלהבות בדיוק?

מכונית דיזל אירופאית עושה את זה בעיר בלי להתאמץ אפילו. :roll:

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
מה זה 1:15-1:16? על מה ההתלהבות בדיוק?

מכונית דיזל אירופאית עושה את זה בעיר בלי להתאמץ אפילו. :roll:

 

ה"התלהבות" היא שמדובר ברכב משפחתי-אוטומט-בנזין. מי דיבר פה על דיזל? מה הקשר?...

1:15/1:16 זאת צריכה טובה מאוד ביחס לרוב המשפחתיות. המאזדה 6 החדשה לדוגמה מציגה צריכת דלק עדיפה משל יונדאי I30 למרות שהיא קטגוריה מעליה ועם מנוע גדול יותר. מה שיותר טוב כאן זה שזה מושג עם גיר אוטומטי רגיל ומנוע בנזין בנפח רגיל ללא טורבו, ככה שככל הנראה לא צפויות בעיות אמינות פתאומיות כפי שאנחנו רואים שוב ושוב ברכבים שמשתמשים בטכנולוגיית הרובוטי+טורבו.

ביום שישי פורסמה כתבה באתר "אוטו" שהשווה את ה-6 החדשה למונדיאו ול508 של פיג'ו ומבחינת צריכת הדלק צמד האירופאיות היו הרחק מאחורי המאזדה וגם מבחינת הביצועים ה6 לא אכזבה כל-כך למרות הנחיתות הדי משמעותית על הנייר. (לפי הממוצע במבחן המאזדה 6 הציגה ממוצע של 1:14.4, הפיג'ו 1:12.5 והמונדיאו 1:12).

 

לכתבה המדוברת:

http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-29910-%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94-6-%D7%9E%D7%95%D7%9C-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%93-%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%99%D7%90%D7%95-%D7%9E%D7%95%D7%9C-%D7%A4%D7%99%D7%92.aspx

×
×
  • תוכן חדש...