Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בריחת גז מזגן?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4827 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לפני כחודש נסעתי עם האוטו ואז היה את הגל החום הראשון שאני זוכר השנה. הדלקתי את המזגן והכל עבד חלק.

לפני שבועיים נסעתי שוב עם הרכב היה חם אש! ופתאום המזגן מוציא רק אוויר חם?

מה הסיבה? גז למזגן מילאתי בקיץ שעבר וממה שני יודע גז לא מחליפים כל פעם הוא לא נגמר!

אז מה אתם חושבים שהיא הבעיה?

איפה מומלץ לטפל בבעיות כאלה?

אני מכיר מוסכניק טוב שתמיד אני מטפל אצלו בכל הבעיות ברכב ללכת אליו או שצריך איש מקצוע מיוחד שקשור למזגנים?

האוטו הוא פיגו 306 2001

פורסם

בעיה כזאת יכולה להיות בגלל תקלה חשמלית, דליפת גז או תקלה בהפעלת המדחס או במדחס עצמו.

 

אני חוויתי לפני כמה חודשים תקלה דומה, ובבדיקה מצאתי שהמדחס והכל עובדים אבל אין דחיסה (יש מספיק גז).

מאחר ואני מכיר את התופעה מדגמים אחרים, ידעתי שבתוך המדחס יש שסתום ספיקה שעלול להיות אחראי לתקלה במקרה שלי.

יש לי ציוד למיזוג אויר (גם של רכב) ולכן החלפתי את השסתום ומילאתי גז (זה היה לפני כחודשיים - אתה יכול למצוא לינק לפרוייקט בחתימה שלי) ומאז המזגן עובד פנטסטי (עד עצם היום הזה, טפו טפו טפו :-) ).

בקיצור, אתה צריך בדיקה של מוסך\מזגניסט לצורך אבחון.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
בעיה כזאת יכולה להיות בגלל תקלה חשמלית, דליפת גז או תקלה בהפעלת המדחס או במדחס עצמו.

 

אני חוויתי לפני כמה חודשים תקלה דומה, ובבדיקה מצאתי שהמדחס והכל עובדים אבל אין דחיסה (יש מספיק גז).

מאחר ואני מכיר את התופעה מדגמים אחרים, ידעתי שבתוך המדחס יש שסתום ספיקה שעלול להיות אחראי לתקלה במקרה שלי.

יש לי ציוד למיזוג אויר (גם של רכב) ולכן החלפתי את השסתום ומילאתי גז (זה היה לפני כחודשיים - אתה יכול למצוא לינק לפרוייקט בחתימה שלי) ומאז המזגן עובד פנטסטי (עד עצם היום הזה, טפו טפו טפו :-) ).

בקיצור, אתה צריך בדיקה של מוסך\מזגניסט לצורך אבחון.

 

איציק

 

משהו מצחיק. אתמול נסעתי עם האוטו מבאר שבע לשדרות והמזל עבד פיקס! מקפיא! עכשיו אני בכלל לא יודע מה הבעיה יכולה להיות אך זה שולל את בעיית הנזילת גז לא? כי אם הייתה נזילה אז לא היה גז בכלל ולא היה יוצא קור.

אתמול היה יום קר זה יכול להיות קשור לזה?

פורסם
שלום,

לפני כחודש נסעתי עם האוטו ואז היה את הגל החום הראשון שאני זוכר השנה. הדלקתי את המזגן והכל עבד חלק.

לפני שבועיים נסעתי שוב עם הרכב היה חם אש! ופתאום המזגן מוציא רק אוויר חם?

מה הסיבה? גז למזגן מילאתי בקיץ שעבר וממה שני יודע גז לא מחליפים כל פעם הוא לא נגמר!

אז מה אתם חושבים שהיא הבעיה?

איפה מומלץ לטפל בבעיות כאלה?

אני מכיר מוסכניק טוב שתמיד אני מטפל אצלו בכל הבעיות ברכב ללכת אליו או שצריך איש מקצוע מיוחד שקשור למזגנים?

האוטו הוא פיגו 306 2001

 

היי

אם הוא מבין במיזוג אז לך אליו.או שהוא יפנה אותך לאיש המזגנים שלו.

בכל מקרה אם יש לך נזילה קטנה של גז,לנו יש מוצר שעוצר דליפות במיזוג אויר.

אם תרצה אפנה אותך ללקוחות שלנו שעובדים עם זה.

אם זו באמת דליפת גז וקטנה.אז הבעיה תיפתר בעלות יחסית נמוכה.

פורסם

אני חיכיתי ועדיין מחכה מsmog doctor לתגובה בנוגע לחומר הנ״ל, ואיפה נמצא לקוח שלהם שניתן לפנות אליו, מסתבר שהם לא מעוניינים למכור כי חוץ מהתעלמות לא קיבלתי תגובה.

 

עצוב וחבל, לקוח שרוצה לשלם כסף ולא נותנים לו.

פורסם
אני חיכיתי ועדיין מחכה מsmog doctor לתגובה בנוגע לחומר הנ״ל, ואיפה נמצא לקוח שלהם שניתן לפנות אליו, מסתבר שהם לא מעוניינים למכור כי חוץ מהתעלמות לא קיבלתי תגובה.

 

עצוב וחבל, לקוח שרוצה לשלם כסף ולא נותנים לו.

 

היי

בוקר טוב

קודם כל אנחנו מעוניינים למכור.

ומצטערים עם איחור בתשובה,

היום תקבל תשובה עד השעה 10 בבוקר.

פורסם
כמה עולה החומר הנ"ל?

 

היי

את החומר צריך להכניס למערכת עי' מתאם ומיכשור מתאים.

שיכול להתבצע אצל בעל מקצוע, לכן והם קובעים את מחיר העבודה עם החומר.

פורסם
אני חיכיתי ועדיין מחכה מsmog doctor לתגובה בנוגע לחומר הנ״ל, ואיפה נמצא לקוח שלהם שניתן לפנות אליו, מסתבר שהם לא מעוניינים למכור כי חוץ מהתעלמות לא קיבלתי תגובה.

 

עצוב וחבל, לקוח שרוצה לשלם כסף ולא נותנים לו.

 

היי

ברחובות יש מוסך שנקרא אוטו טק.

טל-08-9465272

054-6300987

 

לדבר עם תומר

אשמח לשמוע תוצאות ושוב סליחה.

פורסם
היי

ברחובות יש מוסך שנקרא אוטו טק.

טל-08-9465272

054-6300987

 

לדבר עם תומר

אשמח לשמוע תוצאות ושוב סליחה.

 

תודה רבה, אני אפנה אליו.

שבוע מצויין.

×
×
  • תוכן חדש...