Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפעמים אני בעד שימור אבל כמה שורות בהודעה לגבי השימור עיצבנו אותי, להעלות את הערך בעיני מי? בעיני הסובבים אותו? הערך הכי גבוה של רכב הוא בעיני הבעלים ואיך שהוא נהנה מהרכב, אם זה רכב מונמך, משופר או כל דבר אחר. זה רכב שנועד לתת הנאה לבעליו ואם בעזרת השיפורים הוא יתן לו יותר כיף אז הבעלים יעשה מה שבא לו! מי שמעוניין לשמר רכב כזה שיקנה אחד ויעשה אותו מקורי ככל האפשר.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מי שרשם לא לmi וכן לגיר gti6 לא מבין כלום במכוניות האלה.

אגב לאיציק מבית שמש אכן הייתה 1.6 מעברה הסבה מלאה והיא היום של הבחור המדובר.

אגב נסו על mi בריא ותראו על מה אני ונתן מדברים ואפילו לעומת הgti6 אתם לא תאמינו מה ההבדל.

עומרי גם מחפש התנהגות ולא כוח בישורת.

ואם אתה 1.9 יהיה אפשרי לאשר mi יותר מהר מכל מנוע אחר.

פורסם

ואם הוא 1.6 אבל עם הסבה מלאה, ומה שנשאר זה לאשר מנוע 1.9 הוא יכול לאשר ישר mi16?

נכון mi16 זה ה מנוע ל205 הבעיה שהוא ישן ו די נדיר.

פורסם

MI מנוע ישן ונדיר, עם לא מעט בעיות, אין חלפים ולא כדאי להתעסק איתו, יש לו צריכת דלק היסטרית בלחיצות והוא לא חסכן בשום מצב. בשביל לזוז עם האוטו הוא צריך להיות בסביבות ה5K סיבובים לדקה, מה שאומר שהם עוברים חיים קשים להחריד.

עזבו את הגיר 6 שמים גיר של XSI דור שני, וזה נוסע מעולה, לא צריך להתעסק עם גירים מסובכים ומסרקי הגה וענינים.

התענוג שמוביל אותך

פורסם

אין כמו גיר קצר שם, עמוס אולי צודק לגבי מיושן ונדיר ועובר חיים קשים, אבל החיים איתו לא כאלה קשים כמו שעמוס אומר וכן זה לא מנוע חסכן.

פורסם

עדיין לא הבנתי, מדובר ב 1900 מקורית או 1600 מוסבת?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כהלכה או לא כהלכה, אין לה שום ערך אספני של 1900 מקורית ולכן כל הדיבורים על ערך אספני בטלים, מצידי אפשר לעבוד עליה עם דיסק ורתכת ולהשתיל V8. :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מוסבת או לא מוסבת , הקסם של הGTI הוא לא בכוח ואני חושב שכולם יודעים את זה

כאן נכנס הוויכוח על 1.6 ו 1.9

אלה שלא מבינים באמת במהות הרכב יטענו 1.9

לא יודעים שה1.6 באה לפני , עשתה את המהומה שעשתה

היכולות שלה והרצון שלה להיות עם טורים גבוהים ייחד אותה יותר מה1.9 שהרגישה להרבה אנשים numb

פורסם

Bagria מוזר לשמוע ממך את הדברים האלה

ההבדלים בין 1.9 ל 1.6 הם מעטים , אם יהיה צורך לפרט אין לי בעיה לשפוך , החל מסרן דיסק ועד ל2 צופרים עם ריליי, במקום אחד בודד ב 1.6

 

ערך אספני ? לא מחזיק אותה כדי להתעשר מישהו ממנה וזה לא יקרה כנראה אף פעם

מחזיק אותה בשביל הכיף וההנאה ותו לא..

פורסם
כהלכה או לא כהלכה, אין לה שום ערך אספני של 1900 מקורית ולכן כל הדיבורים על ערך אספני בטלים, מצידי אפשר לעבוד עליה עם דיסק ורתכת ולהשתיל V8. :wink:

 

אני בעד :lol::lol:

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

לנהג הממהר, ההבדלים העיקריים הם במערך המיתלים ובהתנהגות של הרכב על המגבלות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

האמת, אני לא בקיא במכניקה של ה 1900, אני כן יכול להגיד בוודאות שבנהיגה על המגבלות, ה 1900 צפויה, אתה מרגיש בדיוק איפה הגבול ואם חו"ח חצית אותו, בידיים מיומנות, המצב ניתן להצלה.

 

ב 1600, רק אלוהים יחזיר אותה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...