Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לפוצח השרשור,

תראה, אם אתה מחפש כוח אתה פשוט יכול להחליף את הגיר המקורי (1.9 אם הוא באמת מקורי) לגיר של 1.6, יחסי העברה ישתנו פלאים (וגם צריכת הדלק)...הגיר הזה יחסית נפוץ בשוק (הרבה יותר נפוץ מה- 1.9) ולא אמור לעלות ביוקר.

תשמור לך את הגיר המקורי בבית (על כל מקרה) ותהנה מכל רגע.

כבעל לשעבר של 205GTI 1.9 מקורית שהייתה בבעלותי למעלה מ-7 שנים, יש לי הרבה ידע על הרכב הזה ואשמח לייעץ לך בנושא מנסיון אישי ..

פנה אליי בפרטי

פורסם
לפוצח השרשור,

תראה, אם אתה מחפש כוח אתה פשוט יכול להחליף את הגיר המקורי (1.9 אם הוא באמת מקורי) לגיר של 1.6, יחסי העברה ישתנו פלאים (וגם צריכת הדלק)...הגיר הזה יחסית נפוץ בשוק (הרבה יותר נפוץ מה- 1.9) ולא אמור לעלות ביוקר.

תשמור לך את הגיר המקורי בבית (על כל מקרה) ותהנה מכל רגע.

כבעל לשעבר של 205GTI 1.9 מקורית שהייתה בבעלותי למעלה מ-7 שנים, יש לי הרבה ידע על הרכב הזה ואשמח לייעץ לך בנושא מנסיון אישי ..

פנה אליי בפרטי

 

תודה רמי!

הגיר הוא 1.6.

צריכת הדלק בגיר 1.6 היא פחות טובה מאשר גיר 1.9 כי ההילוך הסופי יותר ארוך

בגיר 1.6 100 קמ"ש הרכב עומד על 25000 סל"ד , ב1.9 עומד על 20000

פורסם
תודה רמי!

הגיר הוא 1.6.

צריכת הדלק בגיר 1.6 היא פחות טובה מאשר גיר 1.9 כי ההילוך הסופי יותר ארוך

בגיר 1.6 100 קמ"ש הרכב עומד על 25000 סל"ד , ב1.9 עומד על 20000

 

מנוע סילוני יש לך :roll: :roll:

 

אני מניח שהתכוונת ל 2500 ו 2000 בהתאמה :wink::-)

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

המחירים שנתת לעלות הפרוייקטים ,נראים לי לא מציאותים (מנסיון).רק העבודה השינוים והתאמות יעלו לך יותר .בערך בשנת 2000 2001 עשיתי כזה פרוייקט על וולקן (MI16) .גם בהתחלה חשבנו סביב ה10 אלף. בסוף הפרוייקט עלה 22000 , בלי גיר .ורצוי מאוד להתאים חיישנים אם רוצים שהרכב יסע טוב.במיוחד למדה שצריך לשים ספציפי שמתאים למנוע

פורסם
אני לא מאמין שזה באמת מצב הטורים?!

אתה בטוח? לדעתי זה של ברלינגו.

 

 

למה אתה חושב שזה לא הגיוני?

אתה מתכוון גיר של ברלינגו? לא , הגיר הוא BE3 . GTI 1/6

פורסם

גבוה ולא נח, רק שמנוע 1.9 בשילוב גיר 1.6 מלכתחילה זה לא שילוב לשיוט ב 100 קמ"ש.

 

זה שילוב לתקיפת סיבובים בנס הרים! :twisted:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

למי שעושה נסיעות ארוכות זה באמת יכול להיות לא נוח , ויאכל דלק כמובן

מי שרוצה תזוזה יותר מהירה זה מתאים לו , למרות שמהלך מעבר ההילוכים ב 1.6 טיפה יותר ארוך מה 1.9 לפי מה שאני יודע.

פורסם
למה אתה חושב שזה לא הגיוני?

אתה מתכוון גיר של ברלינגו? לא , הגיר הוא BE3 . GTI 1/6

 

תבדוק את הספידומטר או את המד מהירות.

 

 

2500 ל 100 קמ"ש זה גיר ארוך.

DSCF901111111105_resize1.jpg

×
×
  • תוכן חדש...