Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האוטו צריך מיומנות בלי קשר לנפח, נאמר עליו הרבה Tricky to handle

 

שוני בדגמים :

 

1.מנועים (מן הסתם...)

2.מזרקים

3.מד כמות אוויר

4.מחשב ניהול מנוע

5.מפלג

6.ג'נטים וצמיגים

7.ברגי גלגלים

8.צופר כפול ב 1.9 ובודד ב 1.6

9.ציריות

10.נאבות

11.קליפרים

12.בלמי תוף 1.6 , דיסק 1.9

13. מושבים השתנו בדגמים ועם הזמן

14.גיר - הילוך ראשון יותר קצר ב 1.6 , חמישי יותר ארוך ב 1.9

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

המשולשים זהים?

 

הבולמים והקפיצים זהים?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לדעתי המשולשים בסרן הקדמי שונים.

 

בדקו פה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=20545&highlight=%D7%A0%D7%90%D7%91%D7%95%D7%AA

ופה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=158357#168783

 

היה שרשור מפורט של אלון חלווה על ההבדלים המכניים בין 1.9 ל-1.6, אינני מוצא כרגע.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
האוטו צריך מיומנות בלי קשר לנפח, נאמר עליו הרבה Tricky to handle

נכון, ועדיין ה1.6 וה 1.9 מתנהגים שונה לגמרי

 

 

לדעתי המשולשים בסרן הקדמי שונים..

דעתי כדעתך (למרות שאין פה כל מקום לדעה אלא רק לעובדות, יאללה, מי שלוף מק"טים של החלקים?)

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

יש מישהו שיודע בטוח אם עדיין אפשר לאשר מנוע? כי אני חושב שלא נותנים עוד אישורים.

אם כן אפשר, אז מה צריך לעשות חוץ מההסבה עצמה כדי לאשר 1.9 במקום 1.6 ברשיון,איזה ניירות צריך? שטר מכר של המנוע החדש, אישור מלובנסקי שהרכב הוסב במלואו ומה עוד צריך? ולאן הולכים כדי לאשר, לעמדה 1 בחולון?

עומרי הgti שלך רשומה 1.9 ברשיון?

פורסם

ציריות ונאבות שונות לחלוטין בין שתי הדגמים.

 

1.6=אום 30 בתפוח גלגל.

1.9 אום 36 בתפוח גלגל.

 

 

ציריות של 1.9 מקוריות הם הדבר הכי נדיר בעולם.

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

אחרי מחשבות וחישובים , מסקנות :

 

הסבה של GTI6 יעלה עשירייה .

הסבה של Mi16 יעלה 7 אלף.

 

מישהו אמר שעל gti6 נית להתקין מדחס ומזגן , מבירור זה כן אפשרי.

מזגן זה שיקול חשוב לכל מי שהרכב לא משמש כרכב מסלול נטו.

 

אני נוטה לכיוון הMi , למרות היותו מיושן , ויש האומרים סובלים מבעיה של חוסר סחיבת שמן בפניות חדות (לי זה לא מפריע)

מה שלא יהיה , תודה על התשובות של כולם , אני מבטיח לשתף בהחלטה הסופית , ואולי אפילו בפרויקט.

 

ובגירה זה בשבילך ;)

image.jpg

פורסם

שלום עומרי !

 

העניין בין שני המנועים הוא לא ההבדל ב3K ₪ - ואם רק בגלל השיקול שפה תחסוך את השלושת אלפים שקלים אתה טועה, כי בינינו לא זה השיקול ובטח שלא על זה תצליח לחסוך אלא על הטיפולים, חלקים להשגה, שיפור המערכת, זמינות החלפים והאפטרמרקט - זכור שאנחנו לא מספיק עשירים לקנות דברים בזול!

 

השיקול הכלכלי אם הוא כזה אמור לבוא בדברים אחרים, תחשוב על זה.

 

בהצלחה !

פורסם
שלום עומרי !

 

העניין בין שני המנועים הוא לא ההבדל ב3K ₪ - ואם רק בגלל השיקול שפה תחסוך את השלושת אלפים שקלים אתה טועה, כי בינינו לא זה השיקול ובטח שלא על זה תצליח לחסוך אלא על הטיפולים, חלקים להשגה, שיפור המערכת, זמינות החלפים והאפטרמרקט - זכור שאנחנו לא מספיק עשירים לקנות דברים בזול!

 

השיקול הכלכלי אם הוא כזה אמור לבוא בדברים אחרים, תחשוב על זה.

 

בהצלחה !

 

:mm_yeah: :mm_yeah:

 

ציינתי את זה כהערכה ולא כפרמטר בלקיחת ההחלטה..

אתה צודק ב 100%

פורסם
, ויש האומרים סובלים מבעיה של חוסר סחיבת שמן בפניות חדות (לי זה לא מפריע)

 

 

לא עושה פניות חדות עם ה205GTI 1.9?!! לזה היא נולדה.

 

דבר איתי בטלפון.

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

פורסם

בכל מקרה, אויל סרג' (התעצלתי לכתוב באנגלית) הוא בעיה מאוד קלה לפתרון, כמה באפרים בקרטר ואתה עומד בפניות של 40G :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

עומרי תברר פה מה הכי נכון לעשות- אאהם אאהם לא MI16.

 

http://www.pug1off.com/

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

פורסם

לדעתי זה 32 מול 36, אגב שם כבר ברלינגו וגדוש.

אני לא מבין את הקטע שלכם, בזמן ביצוע ההסבה אפשרי כבר לפתור בעיות נפוצות.


×
×
  • תוכן חדש...