Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

וואוו ! נראית מדהים ! ואת זה אתה רוצה לשנות בכזאת קלות ? :evil::roll: זה אחד האקסמפלרים היפים והמקוריים ביותר שיצא לי לראות לאחרונה ! נראית מקורית ועם קוים ישרים כמו שGTI אמורה להראות ! (הייתה באזור הדרום?) - במקסימום תעשה לה צנרת ככה להרגשה הטובה, אבל לדעתי שוב, אל תיגע במנוע המקורי שלה !

 

תקנה לך איזו אחת שהמקוריות שבה זה לא הדבר החזק והחשוב ביותר (ככה גם תצא לך זול יותר), אחת לפני פרויקט\לשיפוץ שאיתה לא תהסס לעשות כתאוות נפשך !

 

נ.ב

לא יזיקו עוד כמה תמונות של ה-GTI שלך :wink:

 

 

בהצלחה !

פורסם

העלת תמונה שבה לא רואים את המשולש ומה שכן רואים זה מלא חוטי חשמל יוצאים מהדש, בקיצור, אני סקפטי! :lol:

 

רזי ביישן אז אני אשאל עבורו, המיני למכירה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני חייב להתלבט בשאלה הזו

שתיהן כיפיות

אני נוטה להגיד ממממ לא יודע התקלת אותי רז

אני מעדיף את הפיג'ו , לא יודע אם זה אומר יותר מהנה. אולי בגלל החיבור שלי אליה, ושאני לא נוהג בה הרבה.

הפיג'ו מרגישה יותר Old School ואני טיפוס כזה.

המיני מרגישה קרטינג כיפי.

שאלה טובה!!!

פורסם

רזי ביישן אז אני אשאל עבורו, המיני למכירה?

במקרה הזה אני בעד מבצע 1+1, הקופר והמאתימחמש.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

רצינו למכור , חזרנו בנו בגלל מחוייבות ענקית של בניית בית

במחיר המצחיק שלה אין משהו יותר מעניין ובטיחותי

קצת מלוכלך תסלח לי חחח

IMG_1459.jpg

IMG_1577.jpg

Screen shot 2013-04-03 at 5.07.21 PM.jpg

פורסם

זאת ה 205 של אותו בחור (שלצערי שכחתי את שמו) עם הפיאט קופה והב.מ.וו 3.0CS?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הרכב היה של איציק מבית שמש

מכיר?

 

 

לא, אני כבר הרבה זמן מחוץ לסצנה של 205.

 

יום אחד קיבלתי ג'ננה, מכרתי את ה GTI הסופר-דופר מלוקקת שלי ועד היום אני דופק את הראש בקיר על התקף החמורות שנפל עליי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לא, אני כבר הרבה זמן מחוץ לסצנה של 205.

 

יום אחד קיבלתי ג'ננה, מכרתי את ה GTI הסופר-דופר מלוקקת שלי ועד היום אני דופק את הראש בקיר על התקף החמורות שנפל עליי.

 

מבין ללבך :(

הייתה לי 205 99 במצב יותר טוב מלקנות רכב חדש, מכרתי גם בהתקף מפגר של ״מתחשק לי רכב מודרני יותר״.

כבר רשמתי כמה פעמים - עד היום אני מצטער על זה, היה רכב בובה, זריז, חמוד, אמין מאוד, ועם התנהגות מצויינת.

לבכות על gti זה כבר הרבה יותר כואב מאחת רגילה

פורסם

חכה לפואנטה!

 

האידיוט שקנה את הבונבוניירה המלוקקת שלי החליט לצאת לעקיפה ב 130 קמ"ש ובמקום לרביעי הוריד לשני!

 

וזה עוד קרה בדרך ממני אליו הביתה אחרי שעשה העברת בעלות! :shock2::bad-word:: :

 

קרע את הטיימינג, הוציא טלטל מהבלוק, ננעלו לו הגלגלים הקדמיים, עף לשוליים ועשה לרכב טוטל לוסט. :brickwall:

 

וכל זה חצי שעה אחרי שנופפתי לה לשלום :bigcry:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לא, אני כבר הרבה זמן מחוץ לסצנה של 205.

 

יום אחד קיבלתי ג'ננה, מכרתי את ה GTI הסופר-דופר מלוקקת שלי ועד היום אני דופק את הראש בקיר על התקף החמורות שנפל עליי.

 

תעלה תמונה או שתיים שנראה אותה

מה היה לך עליה?


×
×
  • תוכן חדש...