Jump to content

אלירן שוורץ

  • הודעות

    453
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אלירן שוורץ

  1. רצוי לגשת מאוד מוקדם בבוקר
  2. ראשית ברוך הבא! מה שתצטרך לעשות זה לשלם אגרות מ2007 ועד היום שזה לא סיפור יקר . דבר שני צריך לגשת למוסך או שאתה תעשה יישור קו רציני באופנוע ולאחר מכן תצטרך לעשות בדיקת מעבדה שהיא כמו טסט רק בודקים יותר דברים ולכן לפני שאתה ניגש רצוי שתעבור על כל המכלולים ותדאג שהכל יעבוד פיקס.
  3. אופנוע מסוג יאמהה dt125 enduro יחידי בארץ ובין הבודדים בעולם. אחרי יישור קו , רשיומות מסודרים כמובן , נוסע מעולה. 20,000 שח אלירן אפס חמש שתיים שבע מאות 3130
  4. או להוציא טופס חדש ולשלם 33 שקל או לחכות 30 יום
  5. תגש למכון אחר תשלם שוב כניסה לטסט . בהצלחה
  6. כנראה היו הרבה מחסומים במזרח ירושלים ונטשו אותה שם כי היו תופסים אותם
  7. איזה מזל
  8. אין לי כל קשר כמובן למודעה
  9. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?361759-%D7%97%D7%9E%D7%99%D7%A9%D7%99-%D7%97%D7%95%D7%A4%D7%A9%D7%99-%D7%9E%D7%A1%D7%A2-%D7%91%D7%A2%D7%A7%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%99-%D7%90%D7%A1%D7%A4%D7%A0%D7%95%D7%AA/page160 בשרשור של חמישי חופשי יש סטיישן אספנות נראה מאוד מעניין לפרוייקט שיכול להתאים לך. במידה ובעל הרכב מוכן למכור תצטרך לנסות להשיג אותו כי אין לי שום קשר כמובן
  10. 1962 Chevrolet Corvair Monza Station Wagon
  11. קראתי את מה שכתבת , לפי דעתי האופציה הכי טובה זה ללכת על שברולט סטיישן משופרת בטירוף 400-500 כ''ס צבע פטינה כל המכלולים חדשים חשמליים כמובן , ייקח אותך לסכום של 200-250 אלף בארץ.
  12. מצחיק שרשמת גם על צילום של החובה . אני בדיוק מחפש בגוגל '' רועי חן ביטוח'' על מנת לחפש את שעות הפעילות (בכל זאת לא בשביל כל שטות מצלצלים לסוכן ביטוח ) על מנת שישלח לי צילום של החובה שעשיתי לפני מספר ימים. ואחרי שראיתי את השרשור הזה הרגשתי חובה להגיב , בכל זאת גם אני הרבה שנים טובות מבוטח אצל רועי בכל מיני סוגי ביטוחים לא רק לרכבים. אז אני מחזק את דבריי קודמי , כל מילה בסלע , בכל פוליסה רועי משווה הצעות ודואג לתת את הפוליסה המשתלמת ביותר ביחס של מחיר ותמורה לכיסוי הביטוחי המשתלם ביותר. מעבר לזה השירות של רועי ואורלי מעולה תמיד נותנים מענה, ישר כח!
  13. אף אחד לא נתקל / שמע ?
  14. מישהו שמע? מכיר ?
  15. שלום לכולם : רכב מסוג איביזה 2005 תקלה במזגן , מופיע במחשב תקלה : (control module for network( j519. לפני כן הופיע תקלה של :(fresh air blower (v2 הוחלף היחידה הפנימית של המאוורר + החיישן שלו . ואחרי שרציתי למחוק את התקלה של הblower הופיע התקלה של ה j519 שלא הופיע קודם , ולא ניתן היה למחוק אותה רק את התקלה של הblower. תודה רבה לעוזרים
  16. נראה מעולה תסע בדרכים ישרות !
  17. סיאט איביזה fr יד ראשונה! מטופלת בחברה , צמיגים חדשים , מצבר חדש, גאנטים מגנזיום , סאן רוף , 5 דלתות. מתחייב בבדיקה ! 40,000 ש''ח אלירן 052-7003130 144,000 ק''מ
×
×
  • תוכן חדש...