Jump to content

אלירן שוורץ

  • הודעות

    453
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אלירן שוורץ

  1. המחיר ירד ל39,000
  2. מאזדה 3 אקטיב שנת 2010 יד 3 ראשונה הייתה השכרה , מצב מצויין, מטופל מתחייב בבדיקה : מנוע, גיר , שלדה. 116,000 ק''מ , גאנטים מאגנזיום. מחיר: 40,000 ש''ח סופי
  3. מאזדה 3 אקטיב 2010 116km מצב מעולה שלדה נקיה גאנטים מגנזיום יד 3 42500 ש''ח אלירן 0527003130
  4. לגבי אלון מהקונגרס 60 שתי אנשים פנו אליו בשמי והוא לא הראה יותר מדי התעניינות לטפל באופנוע
  5. שבת שלום לכולם ! יש ברשותי אופנוע מסוג יאמה די טי 125 אספנות , לאופנוע יש בעיית טעינה שמקורה כנראה במגנטו . אני מחפש חשמלאי ותיק שהתנסה בכלים דומים ויוכל לטפל לי באופנוע. רצוי שיהיה מאזור המרכז תודה מראש אלירן
  6. רק שאתה ניגש לתקינה במסלול 1 בחולון לא בנמל. לא מאמין שאמורה ךהיות בעיה מיוחדת של פנסים כל השאר אין בעיה
  7. תתחדש אחלה בחירה
  8. אין אפשרות
  9. פיאט 127 , פורד ברנדה , פיאט פנדה
  10. פיאט 127 , פורד ברנדה , פיאט פנדה
  11. מוסך מעלה שומרון
  12. תודה רבה
  13. הלוואי ואת המיני שלי שגנבו אני יימצא אחרי 10 שנים אני חותם על זה. באותו נושא מישהו מכיר עיתון בערבית שאני יוכל לפרסם שם את המיני שלי שנגנבה לפני שנתיים בערך אולי מישהו ראה שמע?
  14. אם לא מביאים כנף חדשה ומתקנים כנף ישנה עם מכות אין ברירה גם אם משקיעים הרבה זמן עבודה וסבלנות עדיין הוא ישים חומר כחול שהוא ישים פחות חומר הסיכוי שיהיו פיצוצים נמוך יותר והפחחות תחזיק כמובן שאיכות החומרים חשובה. לגבי מכות קטנות תלוי באיזה מקומות אפשר לחמם אפשר לעשות חור ולמשוך אפשר לדפוק עם פטיש פחחים אפשר לשים חומר וכו' בכל מקרה זמן עבודה , סבלנות חייב להשקיע זאת העבודה שלו ידוע שבעבודה הזאת צריך סבלנות .
  15. מישהו יודע מה עלה בגורל הרכב אם כבר הוקפץ השרשור?
  16. כל הכבוד כל סיום פרוייקט ממושך מבורך במיוחד רכב נדיר כזה
  17. גם פה התשובה תיהיה לא מדוייקת ,בשורה התחתונה כלכלי זה לא יהיה.
  18. אלירן שוורץ

    סובארו טנדר

    מנסיון אישי לשפץ לבד לא כלכלי כמו שקודמי הפנה אותך לרכב הנ''ל נראה לי כאופציה הכי טובה מה גם שזה 1800 4*4 מה שדי קשה להשיג בימינו אחרי פחחות וצבע ואני בטוח שהמחיר הוא לא סופי. נ.ב אין לי כל קשר למודעה בהצלחה!
  19. בערך פי שלוש ממחיר הקניה תרשום בגוגל מחשבון ייבוא אישי ותחשב בדיוק. בהצלחה.
  20. ברצוני לייבא רכב אספנות השאלה היא האם במסגרת החוק שלא ניתן למכור רכב מיובא בשנה הראשונה אם אני מייבא רכב ורושם אותו על תו סחר האם ניתן למכור יהיה למכור אותו בשנה הראשונה?
  21. האם מישהו ראה פעם רכב אמפיבי בארץ?
  22. מחפש משאבת קלאץ למיני מיינור אלירן 052-7003130
×
×
  • תוכן חדש...