מאזדה 3 אקטיב שנת 2010 יד 3 ראשונה הייתה השכרה , מצב מצויין, מטופל מתחייב בבדיקה : מנוע, גיר , שלדה.
116,000 ק''מ , גאנטים מאגנזיום.
מחיר: 40,000 ש''ח סופי
שבת שלום לכולם !
יש ברשותי אופנוע מסוג יאמה די טי 125 אספנות , לאופנוע יש בעיית טעינה שמקורה כנראה במגנטו .
אני מחפש חשמלאי ותיק שהתנסה בכלים דומים ויוכל לטפל לי באופנוע.
רצוי שיהיה מאזור המרכז
תודה מראש אלירן
הלוואי ואת המיני שלי שגנבו אני יימצא אחרי 10 שנים אני חותם על זה.
באותו נושא מישהו מכיר עיתון בערבית שאני יוכל לפרסם שם את המיני שלי שנגנבה לפני שנתיים בערך אולי מישהו ראה שמע?
אם לא מביאים כנף חדשה ומתקנים כנף ישנה עם מכות אין ברירה גם אם משקיעים הרבה זמן עבודה וסבלנות עדיין הוא ישים חומר כחול שהוא ישים פחות חומר הסיכוי שיהיו פיצוצים נמוך יותר והפחחות תחזיק כמובן שאיכות החומרים חשובה.
לגבי מכות קטנות תלוי באיזה מקומות אפשר לחמם אפשר לעשות חור ולמשוך אפשר לדפוק עם פטיש פחחים אפשר לשים חומר וכו' בכל מקרה זמן עבודה , סבלנות חייב להשקיע זאת העבודה שלו ידוע שבעבודה הזאת צריך סבלנות .
מנסיון אישי לשפץ לבד לא כלכלי כמו שקודמי הפנה אותך לרכב הנ''ל נראה לי כאופציה הכי טובה מה גם שזה 1800 4*4 מה שדי קשה להשיג בימינו אחרי פחחות וצבע ואני בטוח שהמחיר הוא לא סופי.
נ.ב אין לי כל קשר למודעה בהצלחה!
ברצוני לייבא רכב אספנות השאלה היא האם במסגרת החוק שלא ניתן למכור רכב מיובא בשנה הראשונה אם אני מייבא רכב ורושם אותו על תו סחר האם ניתן למכור יהיה למכור אותו בשנה הראשונה?