Jump to content

YOG4X4

  • הודעות

    46
  • כאן מאז:

הנקודות של YOG4X4

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. לא אליו אני מתכוון , אני מחפש בחור ערבי ,מכפר בשטחים , ליד אריאל כמדומני , הרבה חברים בפורום צבעו את רכבם אצלו
  2. מעוניין לצבוע את רכבי , קראתי כאן על פחח , מכפר ערבי ליד אריאל , יש למישהו אוליי את הטלפון שלו ? עברתי על השרשור האחרון ולא מצאתי
  3. קראתי כאן בעבר על פחח מומלץ מאזור אריאל , מחפש טלפון או פרטים שלו תודה
  4. למכירה ספר רכב מקורי ואותנטי לסובארו DL שנת 1982 במצב מצויין , אחלה פריט לאספנים , שיש להם רכב כזה אשלח תמונה בהודעה , לא מצליח להעלות כאן תמונות 100 שח בלבד ! 0509222221
  5. שלום חברים , אני מחפש גיפ CJ / אפשרות גם לסופה, אפשר גם רכב לפניי שיפוץ או ללא טסט מחפש רכב זול יחסית ולשפץ אותו בעצמי.... אודה על מידע , או ה"פ למי שמעוניין למכור
  6. לך לבדיקה , תוודא שהבחור אינו סוחר מכוניות תיקונים במרכב התחתון הם לרוב שילדה אם השלדה נקייה והמחיר מאוד אטרקטיבי שווה לשקול את קנית הרכב אך מנסיוני מכה כמו שתיארת בד"כ כוללת בתוכה פגיעת שלדה ברמה זו או אחרת
  7. שלום יש לי שברולט אלרו מנוע 3400 שנת 2002 מזה זמן מה דולקת לי מנורת מנוע דולקת אין שינויי בנסיעה אך ניראה לי כי האוטו צורך יותר דלק מה הבעיה? מה להחליף?
  8. יש חדש? או שהאופנוע כבר בשטח ?
  9. מחפש גיפ CJ לא חובה אספנות לשיקום , או מרצדס קופה עד שנת 85 אשמח לה"פ אם יש משהו מעניין
  10. במושב גן שורק 3 בתים לפניי הסוף בצד ימין יש מגרש פירוק ענק! למשאיות בלבד בעבר ראיתי שם גם כמה משאיות עתיקות
  11. מניסיון של חיים שלמים במושב זה לדעתי הפתרון הכי בטוח , כמובן להגן בצורה מתאימה בעיקר מרכבים שנוסעים בחצר
  12. ואוו... איזה שינויי, לדעתי להחליף לגלגלים קרביים יותר ולא משהו שיבטל את יכולות השטח
  13. אין מילים , כל הכבוד!
  14. YOG4X4

    סובארו GL קופה

    תודה על הטלפון מקווה להציל את הרכב הזה , דרך אגב הוא ידני או אוטומט?
  15. YOG4X4

    סובארו GL קופה

    אני מעוניין לקנות את הסובארו , אם לא נקנתה עדיין כמובן אשמח לה"פ
×
×
  • תוכן חדש...