Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, אני רוצה לשתף בבעיה שנתקלתי בה בפיג'ו, באם מישהו יכול לתת דעה אני אשמח.

לפני כמה ימים, אחרי נסיעה ארוכה , כשעצרתי ברמזור הטורים ירדו מאוד, והאוטו כולו רועד. כשהתחלתי שוב בנסיעה בהילוך ראשון ושני לאוטו היה מאוד קשה, וכל אותו זמן יצא עשן לבן סמיך מאוד מהאגזוז.. כאשר לחצתי יותר על הגז, טורים עולים והעשן נעלם.

בדקתי שמן מים, וראיתי שחסר מים.

הדבר חוזר על עצמו, עם אותם מאפיינים, טורים נמוכים, אוטו רועד ועשן לבן סמיך מאוד, כשאני נותן גז העשן נעלם עד העצירה הבאה אז הטורים שוב יורדים ושוב עשן לבן.

עשיתי ראש מנוע לפני פחות משנה, ולפני חודשיים טיפול 10K.

מישהו נתקל בתופעה דומה, יכול לתת כוון לבעיה?

בינתיים הרכב עומד אני לא מזיז אותו עד תחילת שבוע הבא בדרכו למוסך

פורסם

שלום רב !

ביקשת כוון בלבד לבעיה ,קיבלת:

מחסור במי קירור, מלווה בעשן לבן וסמיך, מלווה בקשיים בהתחלת נסיעה, ובמנוע רועד, מעיד על בעיית אטם ראש שרוף, שגורם לחדירת מי קירור לתא השריפה, שגורמים תחילה, להרטבת מצת אחד, או יותר, שברגע שאלקטרודת המצת(פלג) מתרטבת במים היא מתקצרת,והניצוץ באותו צילנדר, לא מצית את התערובת, והמנוע מתחיל לעבוד בתפקוד חסר ,של אחד או יותר צילנדרים ומתקשה בהאצה, לחיצה חזקה על דוושת התאוצה, גורמת ליבוש זמני של הפלג, המים מתאדים מהחום הרב בצילנדרים , ובעת נסיעה, מתונה הרכב יסע, אך יקרטע בעת נסיון האצה, או בתחילת נסיעה.

ההמלצה להגיע למוסך מהר ככל האפשר, מומלץ בגרר.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

  • ספונסר פורום
פורסם

כל הכבוד צביקה.

אבחון מדוייק ומוסבר בצורה מדוייקת.

אכן ככל הנראה מדובר באטם ראש שנפרץ.

אורן

פורסם

צביקה ואורן, תודה על התגובה העניינית...

אני גם חושב שזה הכוון של הבעיה,, לצערי..

 

יש לי התלבטות נוספת,

כמו שציינתי בהודעה הראשונה, לפני כשנה עשו לי ראש מנוע ,(היום גיליתי שיש הזעה באיזור בו הייתה הזעה לפני ראש מנוע).

זה מוביל אותי למסקנה שאותו מוסכניק שעשיתי אצלו את הטיפול פישל ובגדול. דיברתי עם אותו מוסכניק , יש לו אחריות על הטיפול , ובמידת הצורך יסדר את הבעיה.

הצרה היא שאני פשוט לא סומך עליו, מבחינה מקצועית, הוא פישל פעם אחת, חבל לי לקחת אליו את האוטו, והוא יעשה טיפול לא כמו שצריך ואני יכול להגיד ביי ביי למנוע...

מצד שני, (ובהנחה שבאמת מדובר בטיפול רציני) טיפול כזה עולה לא מעט, וכבר שמתי על הרכב לא מעט...

מה אתם אומרים?.?

×
×
  • תוכן חדש...