Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

הגיע זמן להחליף את הרכב. עכשיו יש לי רנו קליו שנת 2000.

 

אני מחפש רכב יותר גדול. אנחנו זוג+ילד עם הרחבה מתוכננת בעוד שנה-שנתיים.

 

העדפה היא למגרשי טרייד- אין כדי שאוכל להיפטר שם מהרכב הנוכחי בקלות יחסית.

הנסועה שלנו היא 14-15K בשנה

 

אני מתכנן להחזיק את הרכב 5 שנים לפחות

 

הקריטריונים החשובים:

 

אוטומט בלבד

 

אמינות

נוחות

צריכת דלק

מרחב פנימי גדול

לא נפוץ על הכבישים

 

מה אתם חושבים על רנו מגאן 2010?

 

התקציב עד 80K אבל אפשר (ועדיף) פחות גם, אם זה יהיה רכב קצת יותר ישן.

 

פתוח להצעות

 

תודה רבה

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בסכום הזה יש כבר את הרנו פלואנס גדולה ומודרנית הרבה יותר מהמגאן

 

אני מתכוון למגאן צורה חדשה שהיא בעצם פלואנס אבל 5 דלתות ועיצוב שונה

פורסם

אין לך מה ללכת לטרייד אין עם הרכב שלך. תקבל עליו 2,000-3,000 ש"ח במקרה הטוב. עדיף לך למכור אותו לבד ב-5,000 ש"ח ולבוא לטרייד אין עם כסף מזומן.

 

ולגבי המגאן - יש טובות ממנה. אני הייתי מעדיף בקטגוריה הזאת את ה-SX4 האצ'בק או את הניסאן נוט.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
אין לך מה ללכת לטרייד אין עם הרכב שלך. תקבל עליו 2,000-3,000 ש"ח במקרה הטוב. עדיף לך למכור אותו לבד ב-5,000 ש"ח ולבוא לטרייד אין עם כסף מזומן.

 

ולגבי המגאן - יש טובות ממנה. אני הייתי מעדיף בקטגוריה הזאת את ה-SX4 האצ'בק או את הניסאן נוט.

 

תודה

אני אנסה למכור לבד, רק זה יהיה קשה כי עוד חודש צריך לעשות ורציתי למכור אותה לפני...

SX4 אופציה מעניינת שלא חשבתי עליה

פורסם
אני מעדיף שתחפש רכב יפני או קיה פוטרה/שברולט קרוז/יונדאי I30.

 

לקרוז צריכת דלק גבוהה או שאני טועה?

פורסם

מצטרף למי שהמליץ על ה I30 ואם התא מטען לא יספיק לך(למרות שלא נראה לי) אז כדאי לבדוק גם את ה I30CW

מבחינת בטיחות,אמינות,מרחב פנימי וצריכת דלק יחסית טובה בקטגוריית המשפחתיות אלו רכבים שייתנו לך מענה יפה לדרישותיך.

 

בהצלחה

פורסם

מעניין אותי, למה אתה רוצה רכב שלא נפוץ על הכבישים?

מצטרף להמלצה על ה SX4 .תהיה מעולה לדרישות שלך.

ה I30 מצויינת אם היא מאווד נפוצה על הכבישים.

פורסם
מעניין אותי, למה אתה רוצה רכב שלא נפוץ על הכבישים?

מצטרף להמלצה על ה SX4 .תהיה מעולה לדרישות שלך.

ה I30 מצויינת אם היא מאווד נפוצה על הכבישים.

 

אפשר לקרוא לזה שריטה במוח, אבל כשאני רואה רכב לא נפוץ זה מעלה לי חיוך על הפנים. וברגע שיהיה לי רכב כזה אז אני אחייך כל יום.

פורסם

אז תיקח סיד סטיישן,

שזה כמו I30CW אבל פחות נפוצה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אמנם די נפוצה על הכביש,

אבל בכל זאת מרגיש צורך להמליץ - ניסאן טידה...

אצלנו כל כך מרוצים ממנה (2008) שפשוט החליטו לא להחליף אותה בתום העסקה

ופשוט להישאר איתה...

את גרסת ההאצ'בק שלה לא רואים הרבה על הכביש..

פורסם

המגאן 2010 בחירה לא רעה בכלל, מה שכן אתה צריך לדעת הוא שהגיר בעל 4 הילוכים בלבד והמנוע אומנם 1.6 אבל חלש מאוד. הרכב מאובזר מאוד במידה ותיקח את הגירסה המאובזרת.

דבר אחרון וחשוב גיסי מכר לפני חודש מגאן 2010 יד ראשונה עם 35K פרטית ללא כל תקלות תחזיק חזק ב 63000 שח בלבד !!! הרכב נקנה ב 116000 שח. השוק מת ולכן ניתן להתמקח. בטרייד אין אפילו רצו לתת לו פחות.הקיצור אוטו סבבה במחיר ריצפה.

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם
המגאן 2010 בחירה לא רעה בכלל, מה שכן אתה צריך לדעת הוא שהגיר בעל 4 הילוכים בלבד והמנוע אומנם 1.6 אבל חלש מאוד. הרכב מאובזר מאוד במידה ותיקח את הגירסה המאובזרת.

דבר אחרון וחשוב גיסי מכר לפני חודש מגאן 2010 יד ראשונה עם 35K פרטית ללא כל תקלות תחזיק חזק ב 63000 שח בלבד !!! הרכב נקנה ב 116000 שח. השוק מת ולכן ניתן להתמקח. בטרייד אין אפילו רצו לתת לו פחות.הקיצור אוטו סבבה במחיר ריצפה.

 

תודה רבה

פורסם

להורים של אשתי יש מגאן כזאת .

מכונית נוחה מאוד, מרווחת מאוד, בגאז' גדול (יחסית להאצ'בק), ישיבה גבוהה, איבזור מצויין .

לדעתי, כמשומשת זאת אופציה טובה מאוד (בזכות המחיר הנמוך).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.


×
×
  • תוכן חדש...