Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4887 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום חברים,

 

 

הקריטריונים החשובים:

 

אוטומט בלבד

 

אמינות

נוחות

צריכת דלק

מרחב פנימי גדול

לא נפוץ על הכבישים

 

מה אתם חושבים על רנו מגאן 2010?

 

התקציב עד 80K אבל אפשר (ועדיף) פחות גם, אם זה יהיה רכב קצת יותר ישן.

 

פתוח להצעות

 

תודה רבה

 

קאמרי 2006 צורה קודמת

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
קאמרי 2006 צורה קודמת

 

גדולה מדי, אשתי נוהגת הרבה.

SX4 אין הרבה ביד 2

אני מזמן חושב על פיאט בראבו. מה אתם חושבים עליה כרכב משפחתי לזמן ארוך

היא גם נדירה ביד 2. קשה למצוא אותה

פורסם

רובוטית - צריך לאהוב, וגם ממה שראיתי כאן בפורום אנשים נתקלו בבעיות, זה לא גיר חף מבעיות.

מאידך גם הגיר של הרנו הוא לא שיא האמינות, תריץ כאן בפורום את הצירוף "AL4" ותבין היטב במה מדובר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

שוב דעות קדומות... לרנו מגאן 2010 אין יותר גיר של AL4 .

הוחלף בגיר של ZF בשיתוף פעולה עם BMW תקנו אותי עם אני טועה.

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם
רובוטית - צריך לאהוב, וגם ממה שראיתי כאן בפורום אנשים נתקלו בבעיות, זה לא גיר חף מבעיות.

מאידך גם הגיר של הרנו הוא לא שיא האמינות, תריץ כאן בפורום את הצירוף "AL4" ותבין היטב במה מדובר.

 

כמו שכתבתי בהודעה הראשונה, יש לי קליו, לכן אני מכיר את הגיר AL4 באופן אישי - לי לא עושה בעיות ואני למדתי (וגם לימדתי) אותו ומסתדר איתו.

על בראבו אני עשיתי נסיעת מבחן ומה שמושך אותי בה זה שאני יכול לנהוג במצב ידני ואשתי במצב אוטומט (היא גם עשתה נסיעת מבחן והסתדרה עם הגיר במצב אוטומטי היטב)

 

שוב דעות קדומות... לרנו מגאן 2010 אין יותר גיר של AL4 .

הוחלף בגיר של ZF בשיתוף פעולה עם BMW תקנו אותי עם אני טועה.

 

עד כמה שאני יודע זה אותו גיר AL4 אבל עם מוח חדש של ZF. תקנו גם אותי אם אני טועה

פורסם

זה אותו גיר AL4 עם שינויי תוכנה קלים.

בדגם ה-2 ליטר יש גיר אוטומטי רציף שהושאל מניסאן קשקאי, אבל כמדומני המנוע הזה מגיע לארץ רק במגאן קופה ולא במגאן האצ'בק.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

הוא מגיע גם בפלואנס 2.0.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
שווה לשקול גם את האופציה של השברולט קרוז, רכב משפחתי ומרווח.

בתקציב שלכם תוכלו למצוא שברולט קרוז 2010 פרטית עם 50 אלף ק"מ ב-60 אלף ש"ח.

 

הקרוז היא באמת הבחירה הראשונה של המשפחתית הטובה ביותר בישראל, אנד מיי דה בטר קאר ווינס, אך לצערנו הוא ביקש "לא נפוץ על הכבישים", אז נאלץ הפעם (כן, רק הפעם) לוותר על הקרוז המזהימה.

 

סתם, לא.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

נוסע על פלואנס 2010 2 ליטר

לא ממליץ

עירוני בלבד ואוכל 1:10

צרות קצת עם החשמל

אוטו מאד כבד ולכן גם הגרסת 1.6 חלשה ולא חסכונית

 

חברה בעבודה המליצו על פוקוס חדשה

אוטו מאד חסכוני ומאד נוח עם מלא איבזורים

פורסם

בתקציב של 80,000 אתה יכו לרכוש גם רנו סניק משנת 2010.

 

כאן יש לך גיר רציף ומנוע 2 ליטר שזהים לניסאן קשקאי ואמורים להיות אמינים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
בתקציב של 80,000 אתה יכו לרכוש גם רנו סניק משנת 2010.

 

כאן יש לך גיר רציף ומנוע 2 ליטר שזהים לניסאן קשקאי ואמורים להיות אמינים.

 

היא שותה דלק, לא?

חוץ מזה אני רוצה להוריד את התקציב ל-60K בערך

פורסם

בתקציב של סביב 60 אלף תחפש לך פוקוס 2009-2010 ישירות מחברות ליסינג גדולות (אחרי שתמכור את הרכב הישן שלך).

רכב בטיחותי, אמין, מרווח ולא יקר לאחזקה.

נכון שיש מחסור בכוח לאוהבי הפתיחות, אבל למי שנוהג רגוע יש מספיק כוח.

 

אפשר למצוא מגאן 2 מודל 2009 בהרבה פחות מ 60 אלף ש"ח.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
בתקציב של סביב 60 אלף תחפש לך פוקוס 2009-2010 ישירות מחברות ליסינג גדולות (אחרי שתמכור את הרכב הישן שלך).

רכב בטיחותי, אמין, מרווח ולא יקר לאחזקה.

נכון שיש מחסור בכוח לאוהבי הפתיחות, אבל למי שנוהג רגוע יש מספיק כוח.

 

אפשר למצוא מגאן 2 מודל 2009 בהרבה פחות מ 60 אלף ש"ח.

 

לעשות טרייד אין עם הרכב הישן שלי בחברות הגדולות האלה, זאת אופציה פחות עדיפה?

פורסם

חברות ליסינג גדולות לא עושות טרייד אין לרכבים ישנים\עובדות עם סוחרים חיצוניים (שחיטה מבחינתך).

תמכור לבד, בכמה שתצליח.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.


×
×
  • תוכן חדש...