Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4887 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדכון

חזרתי עכשיו מסיבוב בסוכנויות טרייד-אין ומגרשים

כל המחירים אחרי שקלול עבור הרכב הישן שלי

ולפני מיקוח נוסף ושקלול סופי אחרי בדקת שני הרכבים (קליו שלי והרכב שאליו אני משתדרג)

 

מגרש OP:

פיאט בראבו 2009 פרטי 139K ק"מ. המוכר טוען שהמחירון בסביבות 58K ש"ח (עלה על הכביש דצמבר 2009)

כשאני בדקתי את המחירון הוא היה 48.5K אחרי שקלול הקילומטרז' הגבוה

בכל מקרה המוכר רוצה מחירון מול מחירון (מחירון של הקליו 11K)

ללא אחריות (או 3 חודשים אם אני לא לוקח את הרכב לבדיקה)

 

קרסו טרייד אין:

מגאן 2010 פרטי 66K ק"מ 64K ש"ח

מגאן 2010 פרטי 48K ק"מ 69K ש"ח

מגאן 2010 ליסינג (לא זוכר כמה ק"מ) 60K ש"ח

בנוסף 3K ש"ח הנחה בביטוח

הרכבים באחריות היבואן + משלימים עד שנה את האחריות

 

אלבר:

פורד פוקוס סטיישן 2010 ליסינג 74K ק"מ 70K ש"ח

הרכב באחריות היבואן + משלימים עד שנה את האחריות

הלוואה ללא ריבית עד 20K בהחזר של 1000 ש"ח בחודש

 

אופרייט ליס:

יונדאי I30 CW 2009 ליסינג

מגוון רכבים 45-100K ק"מ 60-68K ש"ח

שנה אחריות על מנוע וגיר

 

אוטו סנטר:

לא קיבלתי הצעה לפני בדיקה

נותנים שנתיים אחריות על 10 מכלולים, בדיקה חינם

 

מה דעתכם? יש פה הצעות טובות? כמה עוד אפשר להוריד את המחיר בעסקת טרייד אין?

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מהמגרש של OP הייתי יורד.

מריח חשוד וגם הק"מ גבוה מאוד.

 

המגאן מכונית נחמדה, אבל הגיר מרתיע אותי (לא יודע אם מרתיע אותך), בסך הכול יש פה רכבים עם נתונים טובים,

אבל בחריגה קטנה יחסית אפשר לקבל מכוניות כמו i30 שהגיר האוטומטי שלהן מראה אמינות גבוהה יותר.

 

I30CW עם 45-50 אלף ק"מ מ2009 זה טוב מאוד, רכב אמין, לא יקר לתחזוקה, ועושה יופי של עבודה.

 

את הפוקוס לא הייתי לוקח, יקרה יחסית לק"מ די גבוה וחלשה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
מהמגרש של OP הייתי יורד.

מריח חשוד וגם הק"מ גבוה מאוד.

 

המגאן מכונית נחמדה, אבל הגיר מרתיע אותי (לא יודע אם מרתיע אותך), בסך הכול יש פה רכבים עם נתונים טובים,

אבל בחריגה קטנה יחסית אפשר לקבל מכוניות כמו i30 שהגיר האוטומטי שלהן מראה אמינות גבוהה יותר.

 

I30CW עם 45-50 אלף ק"מ מ2009 זה טוב מאוד, רכב אמין, לא יקר לתחזוקה, ועושה יופי של עבודה.

 

את הפוקוס לא הייתי לוקח, יקרה יחסית לק"מ די גבוה וחלשה.

 

תודה על התגובה המהירה

הגיר במגאן יחסית אמין. במגאן פלואנס 2010 הוא גם עבר שינוים קלים.

אני עם הקליו שלי כבר מעל 5 שנים מטופלת בזמן ואין בעיות עם גיר. אז ככה עשל בעיות של גיר אני רק שומע מאחרים

פורסם

אני אישית הייתי לוקח מגאן 2010 מקרסו, עם קילומטראז' הכי נמוך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אני אישית הייתי לוקח מגאן 2010 מקרסו, עם קילומטראז' הכי נמוך.

 

גם אני נוטה להחליט כך

יש להם מגאן עם 66K ק"מ, זה הכי נמוך שיש להם


×
×
  • תוכן חדש...