Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היה לי את הזה מימין

אני יכול להוסיף את הזה משמאל?

סופר לאנסר 94

אני רוצה להוסיף ת l&m 10w40 בקבוק מוזהב כזה

פורסם
בד"כ אסור לערבב שמנים, איפה התנונה?

 

:arrow:

הנה

אני פשוט מהפלא

i49.tinypic.com/zikqyt.jpg

הבעיה קצת שונה

אני לא יודע מה ההשלכות של עירבוב חצי סנטטי וסנטטי מלאה....

נראה לי כי הl&m סינטטי מלאה לא?

פורסם

שני השמנים חצי סינטטיים , ואפשר להוסיף מהחדש .

 

אם חסר קצת שמן במנוע זה סביר , אבל אם יש מחסור גדול כדאי לבדוק את הסיבה .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
שני השמנים חצי סינטטיים , ואפשר להוסיף מהחדש .

 

אם חסר קצת שמן במנוע זה סביר , אבל אם יש מחסור גדול כדאי לבדוק את הסיבה .

 

אייל .

 

יש נזילה מהאטם וזה יסודר בטיפול 10000 (6000) היות ורק קניתי את הרכב לפני כשלוש שבועות

לא הייתי בטוח.ששניהם.חצי סנטטים אז לא.רציתי.לערבב מה שאיני יודע...

תודה רבה לך על תשובתך :-)

פורסם

הזהוב הוא לא מינרלי??

 

ולפותח השרשור - אם ההיסטוריית טיפולים של הרכב לא ידועה לך הייתי ממליץ לעשות יישור קו של טיפולים בדברים הקריטיים.

כמו כן להשתמש בשמן איכותי, לא יודע איך טיב הליקווי מולי הזהוב אבל אני בעבר הייתי משתמש בסגול / אפור.

 

אם אני לא טועה הזהוב הוא מינרלי.

 

נ.ב את הפרסטון לא היתי שם ברכב שלי.

Opel Adam S 2017

פורסם

הפרסטון הוא חצי סינטטי (Synthetic blend).

 

כנ"ל גם הליקוי מולי - Synthetic Technology

(סינטטי מלא זה Fully Synthetic - בקיצור, הם משחקים כאן עם המונחים)

 

אם אתה מעוניין בשמן סינטטי מלא - למיטב ידיעתי אין סינטטי מלא 10w40 ( היצרנים הישראלים מייצרים שמן סינטטי 10w40 - וגם אז אינני בטוח שזה אכן סינטטי מלא)

פורסם

יש ספר טיפולים מלאה אבל לומר תאמת איני מסתכל על זה כ"כ כי קניתי את הרכב ממישהוא בן גילי(19)

 

הרכב בעל 173 אלף ק"מ (לפי הספר והרשיון רכב הכל תקין)

 

אני הולך להחליף טיימינג ועוד כמה דברים מסביב

 

השמן חשבתי לקנות אך החזרתי לחנות היות והמכונאי במוסך הביא לי שמן כי כבר קבענו איתו שעושים טיפול 10000 מוקדם כולל טיימינג.

אז השמן יוחלף וחבל לזרוק 100 שח סתם ככה...

 

 

עכשיו יש צורך לסדר תאורת חנייה

כי צד ימין לא עובד בכלל (רק המנורות הקטנות)

ואין לי מושג למי לפנות בנתניה

×
×
  • תוכן חדש...