Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמש נתקעתי עם האוטו (פיז'ו 306 אוטומט שנת 95).

 

היה לי ברכב מכשיר לבדיקת טעינה. הראה לי 12.20 וולט. הכל עובד (אורות וכו) אבל נותן רק קליק בהתנעה וזהו.

 

12.20 וולט זה לא מספיק בכדי להניע את הרכב?

 

מצבר לפני שנתיים ושלושה חודשים (שנ"פ)

 

הגרר בדרך, אבל מסקרן אותי לדעת מהו המינימום טעינה נדרשת במצבר בכדי להניע אוטו.

 

תודה.

פורסם

יכול להיות שהבעיה בכלל לא במצבר. מתח המצבר 12V ויותר נחשב תקין (ללא הנעה).

קצת קשה להבין מה זה קליק וזהו, אבל אם זה קליק אחד - יש מצב שהסטרטר הוא הגורם של הבעיה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אמש נתקעתי עם האוטו (פיז'ו 306 אוטומט שנת 95).

 

היה לי ברכב מכשיר לבדיקת טעינה. הראה לי 12.20 וולט. הכל עובד (אורות וכו) אבל נותן רק קליק בהתנעה וזהו.

 

12.20 וולט זה לא מספיק בכדי להניע את הרכב?

 

מצבר לפני שנתיים ושלושה חודשים (שנ"פ)

 

הגרר בדרך, אבל מסקרן אותי לדעת מהו המינימום טעינה נדרשת במצבר בכדי להניע אוטו.

 

תודה.

מתח מצבר תקין 12.6V

פורסם

אתה צריך למדוד מתח תחת עומס (ז"א כשהמצבר מספק זרם משמעותי) - למשל אורות גבוהים דולקים, או כמובן, בעת הפעלת סטרטר. אתה תגלה אולי שהמתח אז נמוך מ-10 וולט.

 

כמו כן, יתכן שהבעייה לא במצבר.

:turn-l:
פורסם
אמש נתקעתי עם האוטו (פיז'ו 306 אוטומט שנת 95).

 

היה לי ברכב מכשיר לבדיקת טעינה. הראה לי 12.20 וולט. הכל עובד (אורות וכו) אבל נותן רק קליק בהתנעה וזהו.

 

12.20 וולט זה לא מספיק בכדי להניע את הרכב?

 

מצבר לפני שנתיים ושלושה חודשים (שנ"פ)

 

הגרר בדרך, אבל מסקרן אותי לדעת מהו המינימום טעינה נדרשת במצבר בכדי להניע אוטו.

 

תודה.

 

בוקר טוב

מתח 12.2v לא תקין , המצבר לא טעון במלואו .

מצבר לא טעון יכול להיות הגורם לבעיה .

כנס לאחד הסניפים שלנו נבדוק ואם יש צורך נטעין לך את המצבר .

http://www.schnapp.co.il/?pg=BranchList&CategoryID=287

 

בברכת חג חנוכה שמח

אבי פרשטמן

מנהל שווק ומכירות

מצברי שנפ/B]

פורסם

תודה רבה לכל העונים.

 

הרכב נגרר לחשמלאי רכב.

 

הבעיה לא במצבר אלא ביוניט התנעה, מה שהבנתי שזה יוניט שתפקידו למנוע התנעת הרכב בהילוך.

 

זה סיפור יקר להחליף?

×
×
  • תוכן חדש...