Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו 4 המנוע לא סוחב מה הסיבה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4948 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
המנוע לא סוחב מה הסיבה

 

תעזור לפורום לעזור לך ותן קצת פרטים.

איך קרה? קמת בבוקר והוא פתאום לא סוחב? החלפת משהו? בעייה בעליות? רעשים כלשהם? שינית כיוונים כלשהם? החלפת שמן? מי מתחזק את הרכב ומטפל בו תקופתית? מתי היה טיפול?

 

מירב הפרטים רק יעזרו לך.

פורסם
המנוע לא סוחב מה הסיבה

 

זה מפני שהוא ישן. אם תקנה רנו 4 חדשה לא תהיה לך בעיה כזאת.

 

דני

פורסם
המנוע לא סוחב מה הסיבה

 

אין סיבה ספציפית יש אינספור אפשרויות.

ממפלג, מצת, חוט הצתה, מכסה מפלג (סדוק)

קרבורטור תערובת דלק דלילה

צלינדר לא עובד מסיבה כל שהיא, קומפרסיה,משיכת אויר,(מניפול,צינור וואקום)

מצמד מחליק

לבדוק אם כבל הג׳ז פותח את מקסימום המצערת בקרבורטור

אפשר להמשיך אבל נתחיל מזה

 

בהצלחה קובי קליין

פורסם

:mm_yeah: :mm_yeah: :mm_yeah:

אין סיבה ספציפית יש אינספור אפשרויות.

ממפלג, מצת, חוט הצתה, מכסה מפלג (סדוק)

קרבורטור תערובת דלק דלילה

צלינדר לא עובד מסיבה כל שהיא, קומפרסיה,משיכת אויר,(מניפול,צינור וואקום)

מצמד מחליק

לבדוק אם כבל הג׳ז פותח את מקסימום המצערת בקרבורטור

אפשר להמשיך אבל נתחיל מזה

 

בהצלחה קובי קליין

eran lanski

חבר מס- 14084

×
×
  • תוכן חדש...