Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4954 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

השרשור הזה הוא ההמשך של השרשור הנ"ל

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455941

רק רציתי לעדכן שהיום הייתי בשיחה עם המנהל מרכז שירות והגענו לפשרה על הצמיג (Pirelli PZERO ROSSO 225/40/18 92Y) אני יצטרך לשלם 650 ש"ח תמורת צמיג חדש, כולל מע"מ והרכבה.

שווי הצמיג בחוץ כולל מע"מ והרכבה הוא 1500 ש"ח.

אז אפשר להגיד שהם הצליחו להרגיע אותי בסופו של דבר. :roll:

 

תומר.

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם

שמח שהבעיה נפתרה.

חבל שבצ'מפיון פועלים הרבה פעמים בשיטה של "נבאס ונלחיץ את הלקוח, נאמר לו בעצם שלא מגיע לו כלום והוא בעצם אשם בכל/ לא היו דברים מעולם, ואחר כך נעשה לו ג'סטה לפנים משורת הדין וכמחווה של רצון טוב".

לא מוסיף להם למוניטין.

פורסם
שמח שהבעיה נפתרה.

חבל שבצ'מפיון פועלים הרבה פעמים בשיטה של "נבאס ונלחיץ את הלקוח, נאמר לו בעצם שלא מגיע לו כלום והוא בעצם אשם בכל/ לא היו דברים מעולם, ואחר כך נעשה לו ג'סטה לפנים משורת הדין וכמחווה של רצון טוב".

לא מוסיף להם למוניטין.

 

הבעיה של אנשים כאן היא שמתייחסים ליבואן (במקרה הזה אחד הגדולים) כאל מוסך פרטי. לא כל אחד בחברה שבו פוגש הלקוח הוא בעל סמכות להחליט ש"אמנם המחיר של הצמיג הוא 3,000 שקל אבל נעשה ג'סטה וניתן לו בחינם". יבואנים זה עסק גדול וכתוצאה מכך גם בירוקרטי מאוד ולא כל אחד יכול להחליט מה שהוא רוצה, גם אם הוא חושב שזה הדבר הנכון לעשות. לפעמים הלקוח צריך לעמוד על שלו וזה משתלם. בעל מוסך פרטי יכול להחליט על המקום מה שהוא רוצה, עובד מוסך אצל יבואן לא, ואז זה עובר בדרגים למעלה עד לתוצאה הסופית. לפעמים זה לוקח קצת זמן אבל משתלם בסוף. גם אסור לשכוח שכן באו לקראת הלקוח במקרה הזה כי זה לא מובן מאליו שהוא צודק במקרה הזה. בסופו של דבר הסתדר על הצד הטוב ביותר ללקוח .

פורסם

ייבואנית פירלי שייכת לתעבורה. במשפחת לבנת נותנים הרבה סמכויות למי שקנה (בהרבה זמן וייזע) את אמונם.אין ביורוקרטיה.

פורסם

צר לי שאני משבית השמחה אבל אני היחיד שחושב שההסדר הזה מבזה את היבואן, ואחרי ההתנהלות של הקונה נותנת לו תחושה של באנו לקראתך אבל למעשה דפקנו אותך עם חיוך. ?

אני חושב שהחברה יכלה והיץה צריכה לספוג את עלות הצמיג יקר ככל שיהיה

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

פורסם

יאללה תהנה כבר מהאוטו ותשכח את הסיפור הזה...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
צר לי שאני משבית השמחה אבל אני היחיד שחושב שההסדר הזה מבזה את היבואן, ואחרי ההתנהלות של הקונה נותנת לו תחושה של באנו לקראתך אבל למעשה דפקנו אותך עם חיוך. ?

אני חושב שהחברה יכלה והיץה צריכה לספוג את עלות הצמיג יקר ככל שיהיה

 

עד לאן אפשר למתוח את הגבול של רצון טוב ולבוא לקראת הלקוח? לכולם הרי ברור שהרכב לא נמסר לו עם קרע בצמיג. כל בית משפט שישמע שהוא בדק אישר וחתם לפני הקבלה ואחרי זה נסע איתו כמה עשרות קילומטרים והחנה אותו בבסיס ליומיים, מספיקים כדי לפתור מחובה את היבואן. אפשר להניח ביטחון רב בלי להות בלשים מדופלמים שכנראה זה קרה כשהרכב היה ברשותו (לא בהכרח באשמתו). עם כל הכבוד לכל לקוח ואנחנו ביניהם, היבואן באמת שלא יכול להיות אחראי שמגיעים אליו עם בעיה אחרי שהרכב נבדק על ידי הלקוח ויצא ואף עבר כברת דרך כלשהי. מחר יבוא מישהו עם סדק בשמשה ויטען שהוא לא ראה את כשהרכב נמסר לו.

אני בעד אחריות רחבה וללכת כמה שיותר לקראת הלקוח וכך לפי דעתי עשו בצ'מפיון במקרה הזה, אבל אם היבואנים יחליפו לכל אחד צמיגים ושמשות ושאר חלקים שנגרם בהם נזק תוך כדי נסיעה או חניה, אחרי שהיו בשימוש, כולנו יודעים איך הישראלים ינצלו את זה ותוך יומיים כל היבואנים יפשטו את הרגל.

פורסם

^

אתה חושש יותר מדי מניצול רצון טוב בטווח הסמוך לרכישה.

יבואן הגיוני, אשר מבין מהי מערכת יחסים עם לקוחות - אמור לתת אקסטרא יחס בימים שלאחר הרכישה.

לא מאמין שבתקופה של שבועות בודדים מיום הרכישה תתפתח תופעה של ניצול יחס כזה מצד היבואן.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
עד לאן אפשר למתוח את הגבול של רצון טוב ולבוא לקראת הלקוח? לכולם הרי ברור שהרכב לא נמסר לו עם קרע בצמיג. כל בית משפט שישמע שהוא בדק אישר וחתם לפני הקבלה ואחרי זה נסע איתו כמה עשרות קילומטרים והחנה אותו בבסיס ליומיים, מספיקים כדי לפתור מחובה את היבואן. אפשר להניח ביטחון רב בלי להות בלשים מדופלמים שכנראה זה קרה כשהרכב היה ברשותו (לא בהכרח באשמתו). עם כל הכבוד לכל לקוח ואנחנו ביניהם, היבואן באמת שלא יכול להיות אחראי שמגיעים אליו עם בעיה אחרי שהרכב נבדק על ידי הלקוח ויצא ואף עבר כברת דרך כלשהי. מחר יבוא מישהו עם סדק בשמשה ויטען שהוא לא ראה את כשהרכב נמסר לו.

אני בעד אחריות רחבה וללכת כמה שיותר לקראת הלקוח וכך לפי דעתי עשו בצ'מפיון במקרה הזה, אבל אם היבואנים יחליפו לכל אחד צמיגים ושמשות ושאר חלקים שנגרם בהם נזק תוך כדי נסיעה או חניה, אחרי שהיו בשימוש, כולנו יודעים איך הישראלים ינצלו את זה ותוך יומיים כל היבואנים יפשטו את הרגל.

 

אל תבוא ותספר לנו מה כל שופט היה קובע. המקרה הסביר כאן הוא שהרכב נמסר עם צמיג לא תקין עם קרע קטן שגדל כאשר הרכב נסע. אף אחד לא צריך להיות מומחה רכב בשביל לקנות רכב חדש.

emotion of motion

פורסם
עד לאן אפשר למתוח את הגבול של רצון טוב ולבוא לקראת הלקוח? לכולם הרי ברור שהרכב לא נמסר לו עם קרע בצמיג.

לא, ממש לא ברור. זה בהחלט יכול לקרות ולא רק לצ'מפיון.

כל בית משפט שישמע שהוא בדק אישר וחתם לפני הקבלה ואחרי זה נסע איתו כמה עשרות קילומטרים והחנה אותו בבסיס ליומיים, מספיקים כדי לפתור מחובה את היבואן.

מאיפה הביטחון שלך? אם אני זוכר נכון, לא מזמן בית משפט פסק לטובתה של תובעת אשר לא נסעה נסיעת מבחן ברכב ואשר גילתה שהרכב רועד בסרק לאחר שקיבלה את הרכב. והרי היא חתמה ובלה בלה.. אה, ואיזה קטע, גם כאן היה מדובר בצ'מפיון.

אפשר להניח ביטחון רב בלי להות בלשים מדופלמים שכנראה זה קרה כשהרכב היה ברשותו (לא בהכרח באשמתו).

אתה בטוח? אני למשל יכול להניח בביטחון רב שזה קרה כאשר הרכב היה בחזקתה של היבואנית, לא בהכרח באשמתה.

עם כל הכבוד לכל לקוח ואנחנו ביניהם, היבואן באמת שלא יכול להיות אחראי שמגיעים אליו עם בעיה אחרי שהרכב נבדק על ידי הלקוח ויצא ואף עבר כברת דרך כלשהי. מחר יבוא מישהו עם סדק בשמשה ויטען שהוא לא ראה את כשהרכב נמסר לו.

אז זהו, שהיבואן כן יכול לקחת אחריות על כל בעיה כזו אשר מתגלה מספר ימים לאחר קבלת הרכב, ואכן יש כאלו אשר לוקחים אחריות ללא כל היסוס. ויש כאלו שלא..

 

אני בעד אחריות רחבה וללכת כמה שיותר לקראת הלקוח וכך לפי דעתי עשו בצ'מפיון במקרה הזה,

אחריות רחבה וללכת לקראת הלקוח, זה ממש שם המשחק של צ'מפיון.. :roll:

 

אבל אם היבואנים יחליפו לכל אחד צמיגים ושמשות ושאר חלקים שנגרם בהם נזק תוך כדי נסיעה או חניה, אחרי שהיו בשימוש, כולנו יודעים איך הישראלים ינצלו את זה ותוך יומיים כל היבואנים יפשטו את הרגל.

אתה קצת מזלזל לחינם בלקוח הישראלי.

כניראה שאתה לא לבד..

 

באופן כללי, לגבי "חתמת בעיה שלך",אז זהו שלא..

האדם הסביר לא אמור לזהות כל פגם במעמד המסירה, אם מפאת חוסר זמן או מפאת חוסר ידע ומכשור בדיקה.

לכן החתימה הנ"ל, על טופס מסוג זה, יכולה להתפרש לכיוונים שונים בבית המשפט.

לדעתי זה סוג של הסכם קובל, אתה כבר שילמת את כל הסכום על הרכב, הרכב רשום על שימך ולא ניתן להחזרה, ועכשיו אתה צריך לחתום על מסמך שאתה מאשר את תקינות הרכב וזאת על אף שאין לך שום יכולת לבדוק זאת.

ומה בדיוק קורה אם אני לא חותם על המסמך?! הרי אין בכלל אופציה כזו.

ולכן זה לא שחור/לבן, יש הרבה תחום אפור.

לדוגמא, אבי רכש רכב ונקרא לאסוף אותו מהסוכנות. מאחר והוא איננו יודע מה לבדוק אני הלכתי איתו בכדי לבדוק את הרכב.

אומנם לקחתי את הזמן ובדקתי את הרכב לפרטי פרטים, אך בהחלט היה יכול להיווצר מצב בו הייתי מפספס קרע קטן בצמיג, סדק קטן בפינת החלון או פנס איתות שבור. נו אז מה זה אומר? שאולי אני אשם כי לא ראיתי את זה בזמן המסירה?

רוב האנשים שמקבלים רכב חדש לא מודעים למה צריך לבדוק (וגם לא ממש משקיעים בזה מחשבה, כי הרי יש אחריות) ובאופן כללי מאוד מתרגשים במעמד המסירה עד שלא חושבים על זה בכלל.

נו, אז זה אומר שהיבואנים צריכים לנצל את הפירצה הזו ולהחתים אותנו על דף שלא שווה את הנייר עליו הוא נכתב?!

פורסם

לפותח השרשור, שמח שיצאת במינימום נזק ושבסוף הלכו לקראתך, עכשיו נשאר לך רק להנות מהרכב, אז תתחדש.

את טעם נרכש,את כמו בירה,כמו סיגריות,כמו קפה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4954 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...