Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4976 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שנת 95. הבעיה היא כזאת שלפני כמה ימים ראיתי שחסר מים אז שמתי מים כניראה יותר מידי (מעל הקו) אז הוא שפך את המים המיותרים בדקתי יום אחר כך היה חסר חצי בקבוק (1.5 ליטר) כדי להגיע למקסימום . אז הוספתי . שוב יום אחר כך אני בודק ושוב חסר כמעט חצי בקבוק. היום הוספתי מים הסתכלתי למטה אני רואה שמטפטף טיפות לאט לאט בצד השמאלי של הרכב.. המכל של המים בכלל בצד ימין . השאלה אם יש לי נזילה . מה עושים אני חדש ברכב הזה אז אני ישמח לכל תשובה של מומחים בענין . הוספתי תתמונות . אגב היום לא נסעתי בכלל על האוטו ובכל זאת יש טיפטוף קטן קטן .. תודה רבה

2012-11-06 13.33.52.jpg

2012-11-06 13.34.41.jpg

2012-11-06 13.35.20.jpg

2012-11-06 13.39.51.jpg

2012-11-06 15.07.43.jpg

פורסם

אני מקווה שאתה לא ממלא מי ברז אלא מים ירוקים.

אם כן האם הטיפטוף שראית הוא של מים ירוקים ?

אם כן, זה אמור להיות פשוט לראות מאיפה הם מגיעים,תתחיל מהרדיאטור ותעקוב אחרי הצינורות של מערכת הקירור,

חפש גם ברדיאטור עצמו אם הנזילה משם

פורסם

אתה ממלא מי ברז ? אם כן, זה רע מאוד.

לדעתי יש לך נזילה מהרדיאטור. העניין הוא שיש שם מין גשר שהמים יכולים להחליק עליו מצד לצד.

ממליץ שתפנה למוסך לבדיקה + יישור קו.

במידה והרדיאטור היה מלא במי ברז מהבעלים הקודמים, צפה ליישור קו יקר ואפילו "הפתעות" לא נעימות בעתיד.

(שימוש במי ברז מעיד על זלזול ואחזקה מינמלית לרכב)

 

רענן

פורסם

אני שם מים מהברז .. לצערי לא ידעתי .. ואני גם חושב שהיה מים רגילים .. אם זה נזילה מהרדיאטור כמה בערך עלות התיקון ? .. וצדק מי שכתב שבשעת נסיעה המים מתאדים ושהרכב עומד יש טיפטוף .. רק מסקרן אותי מאיפה זה יוצא כי זה יוצא בצד שמאל של האוטו והמיכל בצד ימין .. אה ועוד משו איפה שסימנתי במיכל שאני ממלא זה עד לשם צריך לשים תמים ? ועוד שאלה אחרונה יש דרך לרוקן תמי ברז לבד ? ואני יקנה מים ירוקים מתחנת דלק או משו ? .. תודה

פורסם
אני שם מים מהברז .. לצערי לא ידעתי .. ואני גם חושב שהיה מים רגילים .. אם זה נזילה מהרדיאטור כמה בערך עלות התיקון ? .. וצדק מי שכתב שבשעת נסיעה המים מתאדים ושהרכב עומד יש טיפטוף .. רק מסקרן אותי מאיפה זה יוצא כי זה יוצא בצד שמאל של האוטו והמיכל בצד ימין .. אה ועוד משו איפה שסימנתי במיכל שאני ממלא זה עד לשם צריך לשים תמים ? ועוד שאלה אחרונה יש דרך לרוקן תמי ברז לבד ? ואני יקנה מים ירוקים מתחנת דלק או משו ? .. תודה

 

אל תקנה מים ירוקים מתחת דלק יעלה לך גלון סביב 150 שקל מה שאמור לעלות 50 שקל בכל חנות חלפים לרכב. :idea:

פורסם
אני שם מים מהברז .. לצערי לא ידעתי .. ואני גם חושב שהיה מים רגילים .. אם זה נזילה מהרדיאטור כמה בערך עלות התיקון ? .. וצדק מי שכתב שבשעת נסיעה המים מתאדים ושהרכב עומד יש טיפטוף .. רק מסקרן אותי מאיפה זה יוצא כי זה יוצא בצד שמאל של האוטו והמיכל בצד ימין .. אה ועוד משו איפה שסימנתי במיכל שאני ממלא זה עד לשם צריך לשים תמים ? ועוד שאלה אחרונה יש דרך לרוקן תמי ברז לבד ? ואני יקנה מים ירוקים מתחנת דלק או משו ? .. תודה

 

1 לגבי מי הברז סיכמנו שלא תשים יותר.

2 אם הנזילה מהרדיאטור : אני זוכר שהחלפתי רדיאטור לתחליפי בקאווליר סביב ה 500 ש"ח (עלות בלבד לא כולל עבודה שביצע חבר).

3 לגבי מיקום בריחת המים : אין אפשרות לענות לך במדוייק דרך האינטרנט, מה שאתה יכול לעשות הוא להניע את הרכב ולהביא אותו

לטמ"פ עבודה ,לבקש ממישהו שמידי פעם יפמפם עם דוושת הגז ואולי תוכל לאתר כך את המיקום . רק תזהר שלא לדחוף ידיים לאן שלא צריך.

4 אתה ממלא מים עד הקו הנכון.

5 אפשר לרוקן לבד את מי הברז , אבל אם מרוקנים צריכים גם למלא מחדש ולנקז אויר+לוודא כניסת מאווררים לעבודה - כך שאם אין לך ניסיון עדיף שתלך לאיש מקצוע וחוץ מזה אם הרכב סובל כרגע מנזילה אז אין טעם לרוקן ולמלא עד תיקון התקלה.

6 בתחנת דלק מתדלקים ולוקחים עיתון וקפה . לא יותר מזה.

7 עד סידור התקלה תמנע משימוש תכוף עם הרכב , עלול להגרם נזק הפיך אך יקר מאוד.

Gn'f'R

פורסם
1 לגבי מי הברז סיכמנו שלא תשים יותר.

2 אם הנזילה מהרדיאטור : אני זוכר שהחלפתי רדיאטור לתחליפי בקאווליר סביב ה 500 ש"ח (עלות בלבד לא כולל עבודה שביצע חבר).

3 לגבי מיקום בריחת המים : אין אפשרות לענות לך במדוייק דרך האינטרנט, מה שאתה יכול לעשות הוא להניע את הרכב ולהביא אותו

לטמ"פ עבודה ,לבקש ממישהו שמידי פעם יפמפם עם דוושת הגז ואולי תוכל לאתר כך את המיקום . רק תזהר שלא לדחוף ידיים לאן שלא צריך.

4 אתה ממלא מים עד הקו הנכון.

5 אפשר לרוקן לבד את מי הברז , אבל אם מרוקנים צריכים גם למלא מחדש ולנקז אויר+לוודא כניסת מאווררים לעבודה - כך שאם אין לך ניסיון עדיף שתלך לאיש מקצוע וחוץ מזה אם הרכב סובל כרגע מנזילה אז אין טעם לרוקן ולמלא עד תיקון התקלה.

6 בתחנת דלק מתדלקים ולוקחים עיתון וקפה . לא יותר מזה.

7 עד סידור התקלה תמנע משימוש תכוף עם הרכב , עלול להגרם נזק הפיך אך יקר מאוד.

 

ערן תודה רבה על התשובה ! עזרת לי מאוד .. שכחתי פרט שיכול להיות חשוב . האוטו עמד חודשים בלי לזוז . יש מצב שזה רק צינור שהתייבש ? או משו כזה .. שכחתי להזכיר את זה ..

פורסם

כן , יכול להיות גם צינור שהתייבש כמו שציינתי בהודעה הרביעית.

תלך למקום שעוסק ברדיאטורים ושם יחברו מכשיר לבדיקת לחצים ויאתרו לך את מקור הנזילה,

הבדיקה היא פשוטה .

העובדה שהרכב עמד כמה חודשים היא לא סימפטית , מתי הרכב חזר לחיים וכמה זמן הוא עמד ?

Gn'f'R

פורסם

איפה אתה גר, אני יכול לעזור לך בקלות, ובלי שמוסך ישרוף לך את הכיסים. (מכיר את הרכב כמעט בעל פה).

 

בתמונות לא רואים טוב את הנזילה.

 

סיכוי גדול שזה צינור שהתפוצץ.

אם זה רדיאטור, תיהיה בהיכון להוציא מזומנים, רדיאטור לא מתפוצץ סתם.

 

ניקוז אוויר זה פשוט מאוד ברכב הזה, בורג אחד ושלום על ישראל.

 

אל תיסע ככה הרבה, לא בריא בכלל.

 

גם שאתה ממלא מים, תשתדל אפילו גם כמה מ"מ פחות מהסימון, ורק שהמנוע קר!

 

אני בקוואליר שלי, כמו שלך בידיוק, ממלא מים ירוקים, הרכב נוסע ככה איזה 8 שנים בשקט, אף בעיה לא הייתה קשורה למים.

כמו כן, גלון של חברה טובה יחסית לשוק עולה 50 שקל.

בינתיים הייתי מוהל במי ברז, כל עוד שיש נזילה, ככה הירוק עוזר למצוא את הנזילה.

וכמובן אחרי התיקון, לרוקן הכל ולמלא רק ירוקים נטו.

פורסם
כן , יכול להיות גם צינור שהתייבש כמו שציינתי בהודעה הרביעית.

תלך למקום שעוסק ברדיאטורים ושם יחברו מכשיר לבדיקת לחצים ויאתרו לך את מקור הנזילה,

הבדיקה היא פשוטה .

העובדה שהרכב עמד כמה חודשים היא לא סימפטית , מתי הרכב חזר לחיים וכמה זמן הוא עמד ?

הוא עמד חודשיים בלי לזוז בכלל . ביום ראשון הנענו אותו עם כאבלים לקח זמן בסוף הניע ועבד .. עשיתי נסיעות בתוך העיר וכו.. שלשום עשיתי נסיעה של שעה ו מחוץ לעיר נסע יופי.. הערב הוצאתי אותו לחבר שגר קילומטר ממני . כיביתי מנוע . היתי אצל החבר אני חוזר הרכב לא מניע ,בעיה חדשה :( .. בפעם הראשונה היה איזה רעש קטן כזה אחכ לא נותן להתניע בכלל . אני חדש באוטו הזה אינלי בו מושג .. כל המנורות נדלקו אי בי אס ו אייר באג והשמן והמצבר . לא ידעתי מה לעשות.. יש דלק יש שמן יש מים . חבר שלי בא ראה לא הצליח ... החנתי אותו אצלו ועכשיו צריך לראות מה אני עושה..

פורסם
הוא עמד חודשיים בלי לזוז בכלל . ביום ראשון הנענו אותו עם כאבלים לקח זמן בסוף הניע ועבד .. עשיתי נסיעות בתוך העיר וכו.. שלשום עשיתי נסיעה של שעה ו מחוץ לעיר נסע יופי.. הערב הוצאתי אותו לחבר שגר קילומטר ממני . כיביתי מנוע . היתי אצל החבר אני חוזר הרכב לא מניע ,בעיה חדשה :( .. בפעם הראשונה היה איזה רעש קטן כזה אחכ לא נותן להתניע בכלל . אני חדש באוטו הזה אינלי בו מושג .. כל המנורות נדלקו אי בי אס ו אייר באג והשמן והמצבר . לא ידעתי מה לעשות.. יש דלק יש שמן יש מים . חבר שלי בא ראה לא הצליח ... החנתי אותו אצלו ועכשיו צריך לראות מה אני עושה..

 

תבדוק את המצבר קודם כל. אם הרכב עמד חודשיים אני מניח שהמצבר היה ריק, ומצברי חומצה זה לא עושה להם טוב להתרוקן לגמרי.

פורסם

חודשיים זה לא אסון (גם לא להיט) , כפי הנראה שהמצבר כבר לא מה שהיה פעם.

רק לידיעה , צריך לדעת גם איך להעמיד רכב כשלא נעשה בו שימוש לתקופה

מה שרלוונטי למקרה שלך : ניתוק המצבר וטעינתו או לחלופין לבקש טובה ממישהו שיניע את הרכב פעם בשבוע,

לגבי צנרות הגומי -ניתן היה לעבור עליהם עם סמרטוט ספוג במעט שמן , לפני העמדת הרכב.

Gn'f'R

פורסם

אבל נסעתי בו כמה פעמים השבוע .. זה לא אמור להטען כבר? וערן תאמת שהוא טיפה בעליה זה יכול להיות קשור? אני זוכר לפני חודשים שהיתי עם בעל האוטו גם לא הניע והוא אמר שהוא יודע מה זה ונשכב מתחת לאוטו מאחורה כזה וכל רגע ביקש ממני להתניע עד שהתניע .. זה היה אחרי טסט אז ניראלי הוא עשה שם ניקיון או משו .. בקיצור הוא כבר לא בין החיים לצערי .. אז נישארתי להתמודד עם האוטו ה זה לבד ...

פורסם
אבל נסעתי בו כמה פעמים השבוע .. זה לא אמור להטען כבר? וערן תאמת שהוא טיפה בעליה זה יכול להיות קשור? אני זוכר לפני חודשים שהיתי עם בעל האוטו גם לא הניע והוא אמר שהוא יודע מה זה ונשכב מתחת לאוטו מאחורה כזה וכל רגע ביקש ממני להתניע עד שהתניע .. זה היה אחרי טסט אז ניראלי הוא עשה שם ניקיון או משו .. בקיצור הוא כבר לא בין החיים לצערי .. אז נישארתי להתמודד עם האוטו ה זה לבד ...

 

זה לא ייטען אם האלטרנטור לא מתפקד.

ולשכב מתחת לרכב כשמישהו מניע אותו זה בהחלט לא הדרך להאריך את החיים.

×
×
  • תוכן חדש...