Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4979 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אבל נסעתי בו כמה פעמים השבוע .. זה לא אמור להטען כבר? וערן תאמת שהוא טיפה בעליה זה יכול להיות קשור? אני זוכר לפני חודשים שהיתי עם בעל האוטו גם לא הניע והוא אמר שהוא יודע מה זה ונשכב מתחת לאוטו מאחורה כזה וכל רגע ביקש ממני להתניע עד שהתניע .. זה היה אחרי טסט אז ניראלי הוא עשה שם ניקיון או משו .. בקיצור הוא כבר לא בין החיים לצערי .. אז נישארתי להתמודד עם האוטו ה זה לבד ...

 

1 לא מחייב , אם המצבר גמור אז הוא גמור ואם הוא בסדר אז אולי האלטרנטור לא.

2 יכול להיות קשור שהוא בעלייה - יש דלק ברכב בכלל?

3 התיאור למקום שהוא נשכב הוא של פילטר הדלק .

4 משתתף בצערך , אבל אתה לא לבד . אולי עדיף שתאמר מהיכן אתה ואולי נמצא מוסך אמין בשבילך באיזור.

Gn'f'R

פורסם

האלטנרטור חייב לעבוד כי כמה פעמים נסעתי איתו . יש מצב שהמצבר מזייף ? ,יש חצי מיכל דלק ... ואני מירושלים . אין לי מה ללכת למוסך האוטו לא מניע. ואין לי ביטוח גרירה בקושי שבוע יש לי תאוטו .. לא יודע מה לעשות .. חבר עכשיו יבוא לעזור לי עם כאבלים

פורסם

חבר שלי יכול רק בערב לבוא לעזור לי.. עליתי לנסות להתניע . שוב לא מניע .. ויש רעש תיקתוקים כאלה מהקופסא של הפיוזים.. מעלה תמונה

2012-11-07 13.39.40.jpg

פורסם

תקתוקים זה בעיה.

 

שאתה מסובב סוויץ, מה קורה? תתאר כל מה שאתה יכול.

 

יש ברכב הזעקה\קודן\אימובילייזר\ כל זבל אחר?

 

תבדוק בזהירות את כל הפיוזים שבמכסה מנוע.

×
×
  • תוכן חדש...