Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4989 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1.קניתי ב 650 ש"ח יד שניה שני מגברים

אחד RED SOUND USA 800W 4X50W RMS

השני CRUNCH PZN4100 600W 4X50W RMS

6X9 PIONEER 460W 80WRMS לא זוכר תדגם אבל משו עם 91 בסוף 5WAY

קדמיים MAC AUDIO לא יודע יותר מידי פרטים..

שאלה : האם היה שווה??

 

2.שומעים לא כלכך טוב כנראה בגלל כיוונים.... איך אני מכוון??

ז"א אני ברמקולים שם על HIGH PASS ואז על כמה הרץ לשים את הXOVER?

 

3.איך אני פותר רעש אלטרנטור??

 

 

בבקשה לא להיכנס בי בגלל שאין לי את הציוד הכי טוב אני בסך הכל בן 17 ואני תלמיד אז אין לי כל כך הרבה כסף להשקיע במערכת אבל אם תעזרו לי להוציא את המקסימום ממה שיש אני אשמח (:

 

נ.ב יש לי יידע בסיסי כי אני לומד חשמל ואלקטרוניקה אז לא לפחד להישתמש בשפה מקצועית

פורסם

אם שומעים גרוע, זה לא בגלל כבלים לא טובים. כבלים לא טובים יעשו שישמעו "פחות טוב" (אלא אם כן קנית ממש משהו בררה ב2.5 שקל בלי סיכוך ובלי כלום)

יכול להיות שהכבלים מחוברים בצורה חאפרית וזה משפיע דראסטית על האיכות.

 

לאיזה מגבר שמת high pass filter? לקדמיים? לאחוריים?

הקדמיים הם קומפוננטים והאחוריים הם ה6X9?

פורסם

שמע אתה מנסה ללמוד שחייה בהתכתבות... זה לא יכול לעבוד...

קודם כל איך הרמקולים מותקנים? הציוד תקין במאה אחוז? כשאתה אומר לא שומעים טוב? למה אתה מתכוון?

קרקושים ורעשי רקע מהרכב? עיוותים בצלילים נמוכים? סאונד צווחני?

אולי כדאי שתפנה למתקין חביב שיבדוק לך את הסיפור שם? 

×
×
  • תוכן חדש...