Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה תמונות של החמודים שלי...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6652 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מישהו הציע בידוד במחלקה סגורה ?:shock:

 

תגיד, כמה מאות שקלים שרפת/שברת/דפקת/חתכת/ניסרת/פיצצת/התכת/ריסקת ?

גם תינוקות הם בגודל 1:18 לעומתך, תתרחק מהם בבקשה.:nono:

 

:twisted: חולה~הגה :twisted:

 

בידוד או לא בידוד, ייצר הסקרנות שלי הוא חזק. תדע לך, שבשביל להגיע לשלמות חוקרים ובודקים. אולי זה לא קשור אבל אם האדם לא היה חוקר/מסתקרן/לומד/מפוצץ/נפצע/נהרג עד היום אני ואתה וכל יושבי הפורום הזה היינו נשארים ניאדטרלים, יושבים במערה ואוכלים בשר לא מבושל.

בהערכה גסה שרפתי 220 שקל (כל דגם עלה בין 60 ל-80 שקל)

תינוקות הם בגודל 1:1. ממש כמוני וכמוך.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הייתה לי שברולט אימפליה שנת 59 בדגם 1:18. ויום אחד פשוט נמאס לי ממנה וגם אז חשבתי שהמכוניות האלה למשחק.

הכנתי לוח פלסטיק ושמתי עליו את הדגם וניסיתי לדמיין מה קורה שרכב כזה מתנגש ב30 קמ"ש עם פטיש 5 ק"ג (מי שלמד פיזיקה, זה יוצא 150 ק"ג בקירוב)

רשימת נזקים:

גריל קדמי - אבוד

אמבטית מנוע - נוצר מעין W כזה מה שפגע בבלוק המנוע וריסק חלקים ממנו

מכסה מנוע - התרומם בעת הפגיעה, נשאר בשלמותו איך אין התאמה עם בלוק אמבטיית המנוע שרוסקה.

 

לא נגרם נזק לתא הנוסעים, הדשבורד מפלסטיק זז טיפה קדימה לכיוון ההגה (כנראה מגלי ההלם של המכה). ההגה תקין אך מכוון שבלוק המנוע זז ונשען על מוט ההיגוי התנועה ימינה-שמאלה קשה. כמו כן נוצר מגע קל בין הכנף לבין הצמיג.

 

חשבתם שזה? תחשבו שוב :twisted:

מה עם ריסוק צד? :wink:

לקחתי עוד פטיש והעמדתי את הרכב ככה ששני הפטישים ירדו עליו מהצד. כעת המכה הרבה יותר מהירה (מה שמגדיל את עוצמתה). אני מעריך שבין 45-50 קמ"ש ואני מאמין שאף יותר במידה מסוימת וזו מפאת האנרגיה הקינטית שנוצרת בירידה.

התוצאה:

דלתות נפגמו ואבדו את ההתאמה שלהן למרכב הרכב - אך נותרו סגורות. מעטה הפלסטיק הפניני נפגע והיה על סף קריסה.

המכה הימנית הייתה הרבה יותר חזקה מהשמאלית ככה שצד ימין התעקם טיפה יותר. לרכב נוצרה צורה של דמוי שעון חול.

 

עוד ניסיון ריסוק כמה סנטימטרים דרומה משם - התוצאה - גם פה המרכב התעקם - מה שעיקם את השאסי אך לא פירק את הגלגלים ונוצר מגע בין מרכב הברזל לגלגלים.

סוף דו"ח מבחן ריסוק.

 

 

ל"ג בעומד 1997. הChevy מגיעה לסוף דרכה.

היום אתה בן 17 לפי סיפוריך . את האימפלה ריסקת לפני השבי ,כלומר לפני 1997. בוא נראה. במקרה הטוב ,היית בן 9 ... ילד בן 9 מרים פטיש 5 ק"ג ? אדוני , אתה לא צריך ואנדורה, אתה חייב פול טריילר!!!! :roll:
פורסם
היום אתה בן 17 לפי סיפוריך . את האימפלה ריסקת לפני השבי ,כלומר לפני 1997. בוא נראה. במקרה הטוב ,היית בן 9 ... ילד בן 9 מרים פטיש 5 ק"ג ? אדוני , אתה לא צריך ואנדורה, אתה חייב פול טריילר!!!! :roll:

Chevy אימפליה :roll:. יותר מזה לא החזקתי עוד דגם של שברולט. הייתי בן עשר וחצי בשעת ריסוק האימפליה.

 

אם תרצה, נוכל להפגש ותראה שאני יכול להרים הרבה יותר מסתם פטיש :twisted:

פורסם
Chevy אימפליה :roll:. יותר מזה לא החזקתי עוד דגם של שברולט. הייתי בן עשר וחצי בשעת ריסוק האימפליה.

 

אם תרצה, נוכל להפגש ותראה שאני יכול להרים הרבה יותר מסתם פטיש :twisted:

Choose time, place, and weapons :lol:

פורסם
איבדתי את כלי הנשק העיקרי שלי (ראה חתימה).

אני מרים דגל לבן :lol:

יפה , בחרת בחוכמה . :lol:

על זה אומרים האנגלים (ואם אתה רוצה את הניסוח המדוייק תשאל את טל שביט בפורום אופנועים):

"זה הנסוג משדה הקרב בערבו של יום ,הוא זה המופיע למחרת בבוקר לקרב הבא".:wink:

פורסם
יפה , בחרת בחוכמה . :lol:

על זה אומרים האנגלים (ואם אתה רוצה את הניסוח המדוייק תשאל את טל שביט בפורום אופנועים):

"זה הנסוג משדה הקרב בערבו של יום ,הוא זה המופיע למחרת בבוקר לקרב הבא".:wink:

לא הייתי לומד חכמה מפי האנשים שהביאו לעולם את האוסטין מאסטרו...

אבל מצד שני, גם לא הייתי לומד איך לנהל מלחמות מהאנשים שהביאו לעולם את ה 106 ראלי! :wink:

פורסם

דווקא לא.

התחלנו ב"חמודים שלך" וגמרנו בלהביא ביד.... אני דוקא רואה קשר :wink:

 

 

וכשאני קורא את זה שוב, זה נשמע לא כל כך טוב :puzzled:

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
דווקא לא.

התחלנו ב"חמודים שלך" וגמרנו בלהביא ביד.... אני דוקא רואה קשר :wink:

 

 

וכשאני קורא את זה שוב, זה נשמע לא כל כך טוב :puzzled:

יניב

נבהלתי , לפי הכותרת הייתי בטוח שצילמת ת'ביצים.

כן... החיים קשים :-D

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם
הייתה לי שברולט אימפליה שנת 59 בדגם 1:18. ויום אחד פשוט נמאס לי ממנה וגם אז חשבתי שהמכוניות האלה למשחק.

הכנתי לוח פלסטיק ושמתי עליו את הדגם וניסיתי לדמיין מה קורה שרכב כזה מתנגש ב30 קמ"ש עם פטיש 5 ק"ג (מי שלמד פיזיקה, זה יוצא 150 ק"ג בקירוב)

רשימת נזקים:

גריל קדמי - אבוד

אמבטית מנוע - נוצר מעין W כזה מה שפגע בבלוק המנוע וריסק חלקים ממנו

מכסה מנוע - התרומם בעת הפגיעה, נשאר בשלמותו איך אין התאמה עם בלוק אמבטיית המנוע שרוסקה.

 

לא נגרם נזק לתא הנוסעים, הדשבורד מפלסטיק זז טיפה קדימה לכיוון ההגה (כנראה מגלי ההלם של המכה). ההגה תקין אך מכוון שבלוק המנוע זז ונשען על מוט ההיגוי התנועה ימינה-שמאלה קשה. כמו כן נוצר מגע קל בין הכנף לבין הצמיג.

 

חשבתם שזה? תחשבו שוב :twisted:

מה עם ריסוק צד? :wink:

לקחתי עוד פטיש והעמדתי את הרכב ככה ששני הפטישים ירדו עליו מהצד. כעת המכה הרבה יותר מהירה (מה שמגדיל את עוצמתה). אני מעריך שבין 45-50 קמ"ש ואני מאמין שאף יותר במידה מסוימת וזו מפאת האנרגיה הקינטית שנוצרת בירידה.

התוצאה:

דלתות נפגמו ואבדו את ההתאמה שלהן למרכב הרכב - אך נותרו סגורות. מעטה הפלסטיק הפניני נפגע והיה על סף קריסה.

המכה הימנית הייתה הרבה יותר חזקה מהשמאלית ככה שצד ימין התעקם טיפה יותר. לרכב נוצרה צורה של דמוי שעון חול.

 

עוד ניסיון ריסוק כמה סנטימטרים דרומה משם - התוצאה - גם פה המרכב התעקם - מה שעיקם את השאסי אך לא פירק את הגלגלים ונוצר מגע בין מרכב הברזל לגלגלים.

סוף דו"ח מבחן ריסוק.

 

 

ל"ג בעומד 1997. הChevy מגיעה לסוף דרכה.

אני מגניב כמה טיפות של דלק מדודי היקר בכוס פלסטיק ומביא אותם הביתה.

באותו ערב אני שופך טיפה דלק בתא הנוסעים, את אמבטיית המנוע אני מורח בדלק עם מברשת שיניים ישנה, ואת המרכב החיצוני אותו דבר. במה שנשאר אני שופך על החלק האחורי (הבגאז' הלא קיים).

גפרור אחד נזרק והChevy נדלקה. היא בערה בין 15 ל-20 דק' עד שהאש כבתה.

למרבה ההפתעה, הנזק היחידי שנגרם הוא בתא הנוסעים וצבעו הכחול מטאלי של המרכב שהפך שחור ובלוק המנוע שהפך לעיסה. צורתו של הרכב נשארת שלמה והוא עדיין עומד על גלגליו (שמהחום הותכו לסרן הפלסטיק והפסיקו לנוע)

אני נפרד מהChevy וזורק אותה לגחלים הבוערים של המדורה המשפחתית. ומאחל לה חיים טובים יותר בעולם שכולו טוב.

 

 

שנת 1998 - מודל 1:18 חיפושית צהובה מודל 72 נקנתה במעט כסף שהרווחתי.

אני מוריד לה את הטאסות ע"י גירוד במברג כדי ליצור מראה ישן. מדי יום ביומו אני מכין תמיסת מים-מלח ומורח את האוטו בזה. חוץ מריח מלוח אין שום זימנים לקרוזיה במרכב. מה שמלמד על איכות הרכבה ומוצרים טובה.

אני מורח טיפה עראק בתא הנוסעים ומדליק את החיפושית. היא מסרבת להאכל ע"י האש.

 

ברגע של החלטיות אני מאבטח אותה לשולחן. לוקח מסור ידני ומתחיל לנסר את הגג. אחרי כמה דק' אני מגיע לתוצאה לא טובה ומתחייל לשייף עם שופין. גם פה לא הלך לי.

אני יוצא לחצר עם דיאודורנט ישן ומצית ומעמיד את החיפושית במרכז. נפרד ממנה במילים יפות, מדליק את המצית, מכוון את הספריי לכיוונה ולוחץ. היא לא נדלקת אך האש והום מאכלים אותה. למרבה ההפתעה - בלוק המנוע (מפלסטיק!) נשאר שלם.

 

אותה שנה, אני מקבל דגם מתנה של לקסוס שנת 96. אותו אני מבטיח לשמור אך לא עומד בפיתוי

אני מכין חבילת נפץ מכמה נפצים ועושה להם פתיל משותף. שלושה נפצים בתא המטען ושני נפצים מתחת למכסה המנוע. כדי ליצור אפקט אני מניח לבנה על הגג למניעת התעופפות.

אני יוצא לשטח פתוח. מחבר את הפתיל - מדליק ומחכה לתוצאות.

מכסה הבגאז' התרומם. חלקי הפלסטיק במנוע נקרעו לגזרים.

רימון עשן נזרק לתוך הרכב לאחר אטימה עם סאלוטייפ לחלונות. גם הרכב הזה עבר את מדוריי ל"ג בעומר.

 

 

כמו כן היו ברשותי פורד F-100 שחור מודל 53 ושלבי קוברה 64. אך הם זכו לייחס יותר מפנק על עדן החלון ומתו מקורוזיה של הגשמים של החורף האחרון.

 

אני מציע לעבור לשלב הבא ולהכניס לניסויים את האוטו של רוני...

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879


×
×
  • תוכן חדש...