Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הודעה לבעלים של פורשה פנמרה 4s 34-000-70


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5029 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה מגעיל אותי.

בשיא החום ניגש אליך קבצן שדוף, מסכן, ומבקש נדבה, ואתה - כלום.

 

חבל שסרטים של אדי מרפי לא מתגשמים מידי פעם...

 

עריכה: אני מודע לכך שהסיכויים שאותו בעלים קורא כאן הם נמוכים, אבל אפילו אם הסיכוי קטן...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • תגובות 129
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ואתה מגעיל אותי.

תוציא את האף שלך מעניינם של אנשים אחרים.

 

לידיעתך - לא כולם חייבים לחיות לפני הקוד המוסרי שלך.

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

כל הכבוד לבעל הפורשה.

אולי הקבצן יפסיק לסכן את חייו בצמתים, ובמיוחד אם הוא נתון לסחיטה (לפי העיתונות זו תופעה די שכיחה אצל קבצנים).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ומה עם הבעלים של המרצדס אס קלאס שעבר שם 5 דקות קודם

 

והבעלים של האאודי איי 6 שעבר 6 דקות קודם

 

והבעלים של הלקסוס LS שעבר שם ממש 2 דקות לפני שהגעת

 

אפילו הבעלים ה"עני" של הפורד פוקוס ליסינג שעבר שם אתמול

 

ואולי אפילו צריך לשאול מה איתך..? (אולי הפעם הזאת נתת אבל מה עם פעם שעברה?)

פורסם

תמשיכו לחטט לו בחיים. אתמול השאיר רק 9.5% טיפ במסעדה.

בגלל שיש לו פורשה הוא חייב לתת נדבות לכל קבצן ? ואולי אתמול תרם מליונים לבית חולים, והיום לא ?

וכשהוא נוסע בפונטו של חבר שלו זו לא בושה שהוא לא מחלק צדקות ?

 

תתעסק בעניינך. רוצה לתרום - תרום בעצמך. אל תחליט בעלי איזה רכב חייב לתרום ואיזה לא.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

תפסיקו לנסות להיות כאלה יפי נפש, החבורה של החראות האלה הם נטל על המדינה, לא צריך לפרנס אותם, הם אלה שהביאו את עצמם למצב הזה, הם לוקחים את הכסף או מה שנשאר להם ממנו אחרי שהעבריין מנכה את זכויות השימוש בצומת קונים בזה סמים.

חבל שאנחנו מדינת רווחה שמטפחת הונאות ביטוח לאומי.

התענוג שמוביל אותך

פורסם

צ'טער , אני הייתי בפנמרה - היא לא שלי .

לקחתי אותה בחזרה מהשטיפה לבעלבית , וביקשתי מהקבצן 3 ש"ח , להשלים לי לאוטובוס (עכשיו חג) חזרה לתחנת דלק .

 

כי נודע לי עכשיו מפורום , שראו שבעלבית פנמרה קמצן , ובטח לא ישאיר לי טיפ לאוטובוס .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

קבצנים זאת דרך ידועה של משפחות פשע להרוויח כסף טוב, תמורת 10 שקל ליום העבריינים מקבלים את כל מה שהקבצן אוסף, ולו כמובן אין אפשרות להתנגד. אם אתה רוצה לממן משפחת פשע, תתרום מטוב ליבך לקבצן (אגב, רב הקבצנים משתמשים בסמים וזאת הסיבה היחידה שהם לא משקמים את החיים שלהם בעבודה הוגנת כמו ניקיון או תברואה, ותאמינו לי שחסר עובדים במקומות האלה)

פורסם
תפסיקו לנסות להיות כאלה יפי נפש, החבורה של החראות האלה הם נטל על המדינה, לא צריך לפרנס אותם, הם אלה שהביאו את עצמם למצב הזה, הם לוקחים את הכסף או מה שנשאר להם ממנו אחרי שהעבריין מנכה את זכויות השימוש בצומת קונים בזה סמים.

חבל שאנחנו מדינת רווחה שמטפחת הונאות ביטוח לאומי.

 

 

לא הבנתי. דיברת על הקבצן או על האיש בפאנמרה.

חואנטנאמרה.

פורסם

גם על העסק הזה משפחות הפשע השתלטו כבר מזמן,

הם נותנים סמים או אוכל בסיסי או כמה שקלים ליום תמורת עמידה בצמתים וגיוס הרבה הרבה כסף.

בחישוב קל מדובר בסכומים לא מבוטלים כלל.

פורסם

אני לא נותן שקל לקבצנים, בשיא החום או בשיא הקור (או סתם בימים נעימים). אז מה, גם אני מגעיל?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

הודעה לבעלים של גולף GTI דור 6:

 

אתה מגעיל אותי.

 

שבוע שעבר היית בסינמה סיטי ולא נתת אפילו שקל לקבצנית שצריכה לעבור ניתוח.

שלשום צעיר מסכן ומלוכלך ביקש ממך 5 שקלים כדי להגיע לבאר שבע ולא נתת לו.

אתמול התעלמת מילדים שעמדו בכניסה לסופר והתרימו לעמותת שקר כלשהו.

והיום היה שיא כל השיאים - הלכת ברחוב וראית זקנה חוצה את הכביש, אבל לרגע לא חשבת לעצור ולעזור לה.

 

כנראה שאתה חרא של בנאדם.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
הודעה לבעלים של גולף GTI דור 6:

 

אתה מגעיל אותי.

 

שבוע שעבר היית בסינמה סיטי ולא נתת אפילו שקל לקבצנית שצריכה לעבור ניתוח.

שלשום צעיר מסכן ומלוכלך ביקש ממך 5 שקלים כדי להגיע לבאר שבע ולא נתת לו.

אתמול התעלמת מילדים שעמדו בכניסה לסופר והתרימו לעמותת שקר כלשהו.

והיום היה שיא כל השיאים - הלכת ברחוב וראית זקנה חוצה את הכביש, אבל לרגע לא חשבת לעצור ולעזור לה.

 

כנראה שאתה חרא של בנאדם.

 

אגב, הקבצנית הזאת עם שלט ה"ניתוח כליה + אם ל6 ילדים רעבים" כבר נמצאת לסירוגין בסינמה \ תחנת דלק ליד הכפר הירוק \ תחנת דלק עינת כבר לפחות 3-4 שנים.

 

תמיד היה תמוה בעיני איך היא מגיעה בעזרת אמצעיה הדלים ממקום למקום ואיך ב3 שנים לא הצליחה להתבסס בצורה מינימלית או לפחות אחד מילדיה (שהוא בטוח מעל גיל 20 כי היא לפחות בת 55+) לא עוזר לה...

 

אבל יכול להיות שאני טועה...


×
×
  • תוכן חדש...