Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הודעה לבעלים של פורשה פנמרה 4s 34-000-70


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5030 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ביום הכי גרוע אני עושה 350 ש"ח" .

 

נטו !!!

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

  • תגובות 129
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אנשים שמביאים כסף לקבצנים עושים טעות, נקודה. קבצנים הם על פי רוב אנשים גסי רוח, טורדניים, שמסכנים את עצמם ואנשים אחרים בכבישים וחלקם הגדול כבר הפך את זה למקצוע. אם זה המקצוע שלהם אז ואללה - אני לא רוצה להיות לקוח שלהם. שימצאו מקצוע מועיל. ואם אין להם שום אפשרות לעבוד בשום עבודה אחרת (מה שמתנגש מיידית עם העובדה שהם מסתובבים בשיא החום בחוץ) אז יש את ביטוח לאומי שזו בעיה שלו ולכן מפרישים לו הון קטן כל חודש.

 

למען הספר ספק, אני לא מדבר על:

1. מקרים קיצוניים, על סף מוות, ואלה בדרך כלל לא מקבצים נדבות באופן אקטיבי אלא שרועים באמצע הרחוב והדבר היחידי שאפשר לעשות בשבילם זה להזמין להם אמבולנס.

2. מוסיקאים או אמני רחוב אחרים.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם

אם כבר הגענו לביטוח לאומי, אני חושב שהחרדים הם הבעיה האמיתית של המדינה, והכפייה הדתית (בין היתר בתחבורה הציבורית אבל כמובן שלא רק) ביחד עם העובדה שבמידה ובחרת ללמוד תורה (במקום תכנות, נניח) כבר מזכה אותך בכמה אלפי ש"ח בחודש + דיור מוזל, היא אבן נגף שתביא להכרעתנו מהר יותר מכל גורם אחר.

 

ולגבי הקבצנים - אני רואה את זה קצת שונה. כניסה למתחם הבורסה ברמת גן (מאזור הגשר שמוביל מז'בונטיסקי, ת"א) כבר שנים יושבת זקנה ומקבצת. גם אם מישהו מכריח אותה לשבת שם, אם חלק ממה שאני נותן לה מידי פעם מגיע אליה - אני רואה בזה סוג של עזרה. אני מבין שלא חייבים להסכים על זה. אבל אם היא מספיק נואשת כדי לעשות זאת, בגשם ובשרב, אז אולי אין לה אפשרות אחרת. ואם אני טועה ובעצם היא מיליונרית כבר - אז עבדו עלי.

 

אפשר לנעול :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

למה לנעול? אני חושב שהשרשור שפתחת דוחה, ברצינות, מחליא אותי לדעת שאנשים שחושבים כמוך משתייכים לצד הלא ערסי של האוכלוסייה.

 

אני תמיד הייתי נותן כסף לקבצנים ברמזור ולא איציק מצפון זה לא פטנט של היהודים, עד שהבנתי שאני מבזבז איזה 500 דולר שהזעתי עבורם על אנשים שלא באמת מוכנים להזיע.

אני תורם לקטועי איברים, אני קונה עוגיות מהצופים, אני תורם לבית הכנסת וכן גם לכנסייה.

 

לשפוט אנשים בגלל רכב, לבוש, מוצא, מקצוע זה שגוי. השרשור הזה הוא דוגמא לכך שהיותך עורך דין שנוהג על gti לא אומר עלייך שאתה בן אדם נאור, להפך השרשור הוכיח לנו שאותו אדם הוא בעל צרות עין וחשיבה מחליאה.

 

אני מצדיע לבעל הפנמרה, וכמו שמישהו כתב, הוא כבר תרם 400k למדינה.

haters will hate

פורסם

בתור אחד שעבד צמוד לאיפה שהזקנה עומדת (לפני שנים), רק שתדע, שמדי פעם מגיע בחור על טוסטוס והיא מעבירה לו את מה שעשתה עד כה...מה שמוכיח את טענת רבים פה.

פורסם

2. מוסיקאים או אמני רחוב אחרים.

 

נגני רחוב הם לא קבצנים אלא אמנים שמופיעים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אני מצדיע לבעל הפנמרה, וכמו שמישהו כתב, הוא כבר תרם 400k למדינה.

 

בוא לא ניסחף, הוא לא תרם למדינה 400K ש"ח אלא המדינה שדדה אותו ב 400K ש"ח. יש הבדל גדול בין לתת משהו מרצון (קרי: תרומה) לבין לשלם משהו בעל כורחך (להישדד).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
למה לנעול? אני חושב שהשרשור שפתחת דוחה, ברצינות, מחליא אותי לדעת שאנשים שחושבים כמוך משתייכים לצד הלא ערסי של האוכלוסייה.

 

כי זה לא יתקדם לשום מקום.

 

אני תורם לקטועי איברים, אני קונה עוגיות מהצופים, אני תורם לבית הכנסת וכן גם לכנסייה.

 

בניכר יש כנראה העדפות מוזרות זכותך.

 

אני מצדיע לבעל הפנמרה, וכמו שמישהו כתב, הוא כבר תרם 400k למדינה.

 

היה צריך לתרום יותר. זו עמדתי. והרי אין שום הצדקה לרכב כזה בארצנו הקטנטונת, למעט אפקט השופוני.

 

בתור אחד שעבד צמוד לאיפה שהזקנה עומדת (לפני שנים), רק שתדע, שמדי פעם מגיע בחור על טוסטוס והיא מעבירה לו את מה שעשתה עד כה...מה שמוכיח את טענת רבים פה.

 

תודה, ההתפכחות חשובה...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

בר, לרכב כזה יש את אותו המקום שיש ל gti שלך. שניהם רכבי ספורט שיקרים מגרסאות מקבילות בשימושיות ועם שתיהן אתה לא יכול למצות את הפוטנציאל של הרכב.

 

אתה יכולת לקנות גולף רגילה ומאובזרת במחיר נמוך משמעותית והוא יכול היה לקנות רכב מנהלים מפנק במחיר נמוך משמעותית אז במקרה הזה הפוסל במומו פוסל.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אם כך אין שום הצדקה לGTI בארצך הקטנטונת, אין צורך ברכב שעובר את מחסום ה120 קמ"ש.

 

מה זה השטויות האלה? מהי לדעתך ההצדקה שקיימת בכל רכב? מהו הרף שבעיניך הוא חריגה ממה שמתאים לישראל ?

 

סקרנות נטו.

 

ודרך אגב כשאני תורם לכנסייה אני יודע לאן הכסף הולך, יש להם פרוייקט שמספק ארוחות צהריים בבתי ספר בשכונות מצוקה ואתה יודע מה הם תמיד אומרים? שעדיף להתנדב ליום אחד מאשר להשאיר כמה דולרים.

 

אני לא צבוע, וילד רעב, הוא ילד רעב, נוצרי או יהודי.

כשיהודי בצרה פונה לכנסייה הם עוזרים. סתם בשביל הידע הכללי, ראיתי איך כנסייה מסויימת מגייסת כסף עבור שיפוץ בית כנסת שנמצא מעבר לכביש.

 

אז העדפות מוזרות? בכייף, אני לא רואה שום דבר מוזר בידיעה שהכסף אותו אני תורם מסייע חברתית מאשר עוד מנה של קראק ופתרון נקודתי. וגם לי זה קרה, פאקינג סנדביץ' להומלס עם שלט "אני רעב" בדיזנגוף והוא זרק את הסנדביץ' עליי.

haters will hate

פורסם
וגם לי זה קרה, פאקינג סנדביץ' להומלס עם שלט "אני רעב" בדיזנגוף והוא זרק את הסנדביץ' עליי.

 

בנצי, אתה מתחכם.

לא שאלת את ההומלס לֶמַה הוא רעב. רעב לאוכל ? רעב לכסף ? רעב ל... ?

:lol:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אני חושב שכאן התכוונת לאייל גולן, אדם מצליחן וזמר בחסד עליון ששאלת הקשר שלו עם משפחות פשע לא עומדת בספק (לא אומר שהוא עושה איתם עסקים, אומר שהוא קשור והוא באמת קשור והוא בעצמו אומר את זה).

בנאדם אפס עם אגו מפוצץ שיודע איך למצוץ כל שקל ושקל ותהילה בעיקר מאנשים חסרי יכולת, ממש ממשיך דרכה של הממשלה.

 

אני יודע שזה ממש לא הנושא המרכזי פה בשרשור, אבל - סליחה?! מאיפה המירמור וההשמצות האלה??

בן אדם אפס - למה? כמה טוב אתה מכיר אותו?

אגו מפוצץ - אולי, בהתחשב במעמדו כאמן זו תופעה מוכרת. זה לא פשע.

למצוץ כל שקל ותהילה מאנשים מעוטי יכולת?? כמה שטויות במשפט אחד? תהילה הוא משיג בזכות יכולותיו הווקאליות (שזכותך לא לאהוב אותן), הוא לא סוחט ולא מאלץ אף אחד. ואנשים חסרי יכולת מסתפקים בלשמוע את קולו ברדיו, מי שיש לו קצת יותר יכולת, קונה דיסקים (עדיין יש דבר כזה) או הולך להופעות.

 

בקיצור - צר לי, תגובה מבישה שלך.

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם

איך הוא סוחט בדיוק?

הוא בא לאנשים מעוטי יכולת, מלביש להם בכח אוזניות עם המוזיקה שלו ודורש מהם כסף כדי לכבות אותה?

 

אפרופו קבצנים. אני אישית רואה אותם כסוג של נותני שירות. אנשים נותנים לקבצנים כסף כדי להרגיש טוב עם עצמם. אז אני לא רואה שום דבר בזוי בלהתעלם מקבצן ברחוב. זה בדיוק כמו שמתקשר אליך סוכן של סלקום, ואתה אומר לו "תודה, לא מעוניין", ומנתק את השיחה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

תנו לי לנסח מחדש את המשפט הבא:

"בנאדם אפס עם אגו מפוצץ שיודע איך למצוץ כל שקל ושקל ותהילה בעיקר מאנשים חסרי יכולת, ממש ממשיך דרכה של הממשלה"
ככה:

"בנאדם אפס עם אגו מפוצץ שתהילתו מבוססת בעיקר על ידי ערסים שנוסעים כמו מטורפים ברחוב, דורסים 3 נשים ובורחים או עולים עם הטרקטורון על 2 נערות מסכנות"
אז לא, הוא לא יודע למצוץ כל שקל ושקל מאנשים חסרי יכולת, ואת התהילה שלו אנשים חסרי מוח החליטו להעניק לאדם כמוהו. הכוונה העיקרית שלי הייתה להגיד שמדובר באדם מפוקפק, סמל לעדת הערסים, העבריינים ומעלימי המס במדינת ישראל שזוכה להערכה והערצה רבה.

 

סלחו לי על הניסוח הקודם, אני נוטה לדבר שטויות כשאין לי כח לכתוב הרבה.


×
×
  • תוכן חדש...