Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הודעה לבעלים של פורשה פנמרה 4s 34-000-70


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5029 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
צעיר מסכן ומלוכלך ביקש ממך 5 שקלים כדי להגיע לבאר שבע.

 

אני מכיר אותו. יש לו פנאמרה. היתי משער שעליו התלונן פותח השרשור, אבל הפנאמרה שלו GTS, לא 4S של ״עמך״.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

  • תגובות 129
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני לא נותן שקל לקבצנים, בשיא החום או בשיא הקור (או סתם בימים נעימים). אז מה, גם אני מגעיל?

 

מה השאלה? בוודאי...

אתה מגעיל בדיוק כמוני כיוון שגם אני מסרב לתרום.

 

אגב, BAR72 במיוחד בשבילך סיפור לחג על קבצנים, סיפור אמיתי לחלוטין.

יום אחד ישבתי לסעוד צהרים עם חבר בסניף של ארומה (מצטער, לא שיא הקולינריה - אבל קורה לכולם), אל השולחן שלנו הגיע קבצן ופיו סיפור מסמר שיער על חיו הקשים וגורלו הנורא.

החבר (בעל לב רך) שלף טלפון והודיע לקבצן 'אל תדאג אח שלי, יש לי מסעדה ואני מחפש שוטף כלים, אני עכשיו מתקשר אל השותף שלי שיקבל אותך לעבודה'.

הקבצן התחיל להימלט מהמקום תוך מילמולים בלתי מובנים, החבר לא וויתר ואמר לו 'הינה יש לך עבודה', הקבצן הרים עוגן וברח מאיתנו תוך שהוא אומר 'ומה שאני עושה זה לא עבודה?'...

 

לתשומת ליבך.

פורסם

לא ציפיתי לגל כזה של תגובות, אם כי הערכתי שתהיינה כמה בסגנון הזה.

כל אחד חי לפי קו מצפונו כנראה. ואם לענות על שאלה מתחילת השרשור, אז גם לאילן ולאור ירוק (תרומה ייעודית למימון פעילות בגני ילדים) אני תורם מתי שאני יכול, גם מנסה לקדם אמנים צעירים, וגם מעניק פרו בונו שירותים לכמה עמותות. ובסך הכל העסק שלי די קטן, ופנמרה בוודאי שאין לי יכולת לרכוש. אני חושב שזה סוג של תרומה חזרה לחברה (society), אבל אולי אני לבד.

 

לטעמי התנהגות הבעלים מעידה על אטימות, אבל הטיעון לפיו הוא לא תורם לקבצן כי הוא ממילא גובה ממנו בסוף החודש, מנצח ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

מה? אתה לא תורם לעלם? אחת מתשע? אנשים באדום? פתחון לב? האגודה למלחמה בסרטן? יד לנכה? צער בעלי חיים? וראייטי? לתת? עזר מציון? אל סם? ניצן?

אין, אתה לא בנאדם. צא מהר לסיבוב ותן 20 שקל לכל קבצן שאתה מוצא, רק כדי להשקיט את מצפונך :-P

 

אגב, כשקבצן ניגש אלי ברמזור, אני פותח את הגג, מגביר את הווליום במערכת ומתחיל לשיר במלוא הגרון עם המוזיקה, תוך כדי צעקות "החיים שלי נפלאים! איזה כיף להיות אני!".

 

(מצטער על ההודעה המשועשעת. כל השרשור הזה מגוחך לחלוטין).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לי לא ברור עד היום למה המשטרה לא אוספת אותם מהצמתים. זאת סכנה לא קטנה להיות שם, במיוחד במחלפים של ת"א בבוקר שכולם בעצבים ורוצים להגיע לעבודה.

 

מה אומרים לקבצן שעוברים לידו כמה פעמים ביום?

 

בר, נסה להציע עבודה לכל אותם קבצנים שאת פוגש, מעניין אותי כמה מהם יענו בחיוב להצעה שלך.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אגב, כשקבצן ניגש אלי ברמזור, אני פותח את הגג, מגביר את הווליום במערכת ומתחיל לשיר במלוא הגרון עם המוזיקה, תוך כדי צעקות "החיים שלי נפלאים! איזה כיף להיות אני!".

 

האא אז זה אתה..

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם

מעבר לזה , באיזו זכות בדיוק אתה מפרסם בפורום ציבורי באינטרנט מס' רישוי של רכב השייך למישהו ללא רשות?

האם הוא ביצע עברה מסכנת חיים? נמלט מזירת פשע?

 

לא לענין לדעתי.

פורסם

רק אני שראיתי את הכותרת בהתחלה, חשבתי שאכנס לשרשור של נהג פורשה פנמרה חתך אותי בכביש איילון צפון. תוך כדי שהוא מדבר עם טלפון נייד ביד אחת ויד אחת נוגע באף? :lol:

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

בר אל תהיה רגיש לכל החבורת חראות שקשה לך לראות שעומדת בצמתים, הדבר היחיד שצריך לתת להם זה לגווע ולתת לדארווין לעשות את שלו.

פשוט נמאס לי מכל העלובים האלה שטיפחה מדינת ישראל בחסותה.

ישראלים זה עם מפונק ו95% מהאוכלוסיה פה חרא, יש כ"כ הרבה הונאות ביטוח לאומי, כמו מישהו השבוע מהשכונה שלי מספר לי שהוא ימבה כסף על זה שהוא שמכיר את התו נכה השני שיש לו, כשגם הראשון הוא הוציא בחאווה.

התענוג שמוביל אותך

פורסם

איך הופכים לבעל פנמרה ? לא תורמים ברמזור

 

מחקר מעמיק שערכתי מגלה שרוב התורמים הם אכן בעלי המכוניות הפחות מהודרות

 

שמעתי כי בצומת עומדים שני סוגים של מקבצי כספים ושניהם לא לקוחים את הכסף לכיסם

 

הראשון הם קבצני הרחוב שהכסף הולך לברוני הפשע

השני הם השוטרים החביבים

 

עוד שמעתי כי שניהם צריכים להביא תפוקה ואוי להם אם לא.

 

לכן אני תורם לקבצני הרחוב .

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...