Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5032 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם. לפני שנה רכש אבי מגאן במבצע של קרסו ומאז הוא מאוד מרוצה.

השבוע נכנס לראשונה לעשות טיפול וקצת נבהל מהמחירים- אחרי שובר הנחה.

 

החשבונית מצורפת לשיפוטכם ואשמח לחוות דעתכם.

צביקי

ImageUploadedByTapatalk1347486294.355570.jpg

פורסם

עיקר המחיר הוא להחלפת הבלמים המלאה (אחורה+קדימה). די יקר אבל אלו המחירים... במוסך אחר בטח היה חוסך 20-30 אחוז אבל השאלה הגדולה היא האם באמת היה צריך להחליף את הכל. נדיר שצריך להחליף דיסקים אחוריים למשל - לרוב הקדמיים הולכים מהר יותר ובחצי מהמקרים מספיק להחליף רפידות. מעניין גם שהמחיר של הדיסקים מאחור יקר משמעותית...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

במוסך "רגיל" עם חלקים חליפיים ולא מקוריים היית יכול לחסוך בעיקר על הבלמים 1000-1500 פלוס מינוס

 

לי הרפידות החליפיות החזיקו 40 אלף קמ וזה סביר ביותר והדיסקים החליפיים עדיין בשימוש אחרי 50 אלף - נחליף אותם עם הרפידות בפעם הבאה.

 

במגאן הדיסקים האחוריים מכילים חיישני abs ולכן יקרים יותר

פורסם

ד"ר סובארו - לא רק בקרסו הם יקרים.

אתה דווקא היה אחד מאלה שכן המליץ לטפל במוסך יבואן בשרשור הזה :wink: : http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=446054

במקרה דנן - ה"עז" היא שבמבצע של קרסו שיש אחריות מורחבת כלשהי - עליך לטפל אצלם כדי לא להפסיד אותה.

alfa 156 2.5.

פורסם

אדרבא.

אם כך - אז בפעם הבאה ניתן לטפל אצל מוסך שמתמצא ברנו, ולא חייב להיות במורשה יבואן (וכמובן - שרצוי שמומלץ בפורום).

עריכה - ל-subaru loyale - אין צורך לבכות. אף אחד לא נפגע פיזית נפשית או חו"ח מת. לא צריך להקצין.

alfa 156 2.5.

פורסם

אני כל פעם נידהם מעלויות טיפול + החלפת בלמים במוסכים מורשי יבואן (קרסו לא חריגים, כל היבואנים יקרנים).

האם נראה למישהו הגיוני שנכנסים לטיפול שיגרתי ויוצאים עם נזק של כמעט 3500 ש"ח?!

 

אז כן, התשובה היא שאכן שחטו את אבא שלך.

עם זאת, זוהי שחיטה כשרה, מאחר ואלו הם המחירים במוסכי יבואן, וזה לא ממש משנה איזה יבואן (אולי יש קצת שינויים לפה ולשם).

 

העיניין הוא אם בכלל הייתה חובה להחליף 4 צלחות בילום + רפידות? אני ממש לא בטוח!

למוסכי הרשת בדר"כ יש אצבע קלה על ההדק בכל הנוגע להחלפת בלמים (רפידות/צלחות), ולעיתים קרובות אלו מוחלפים זמן רב לפני הנדרש.

אני אישית יודע לבדוק מתי באמת הרפידות גמורות ומתי באמת יש צורך להחליף צלחות. בדרך כלל זה לא בא באותו הזמן עם הטיפול השנתי ואני מכניס את הרכב לטיפול נפרד.

במוסכי יבואן הם מחליפים לפי ספר ולא לפי צורך.

 

לעיניין העלויות,

לא הייתה לי מגאן, אך הייתה לי קורולה אשר החלפתי בה את כל צלחות הבילום + רפידות.

אם אני זוכר נכון החלקים היו ברובם חליפיים (אולי זוג צלחות היה מקורי) אך מיצרנים מוכרים ובעלי שם.

עלות כוללת - 1200 ש"ח כולל עבודה! במוסך מורשה ולא מוסך "מדרכה".

תוסיף לזה עלות החלפת שמנים ופילטרים (בערך 350 ש"ח).

כלומר "הנזק" לא היה צריך להיות מעל 1550 ש"ח!

אלא אם כן מחירי החלפים למגאן גבוהים באופן משמעותי מאלו של טויוטה קורולה.

פורסם

במגאן, צלחות בילום אחוריות כוללות מיסבים. אם מתקינים צלחות בילום חליפי, יש צורך בהעברת המיסבים באופן מקצועי.

 

סט חליפי צלחות בילום ורפידות, מתוצרת טובה, יעלה בסביבות ה 500-600 שח + מעמ, לכל סט.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אני רכשתי מהם מגאן 2008 ומאוד מרוצה מהרכב.

 

ויתרתי על אחריות יבואן וכל הקופונים שהם נותנים בהם הנחה "משמעותית" כיוון שלמרות הכל המחירים שלהם בשמיים וללא שום פרופורציה.

 

בטיפול גדול שהיתי צריך לעשות אצצלם הם נתנו לי הצעה של מעל 7000 ש'ח, במוסך לא מורשה וטוב,גבו ממני קצת יותר מ-3000 ש'ח (יש שרשור שלי בנושא).

 

טוב לפחות אתה מכוסה עכשיו לעוד 30000 ק'מ, אבל שווה תמיד לבדוק מחירים, אפילו אצל מורשה קרסו בינם לבין עצמם.

פורסם

תיראה אני בעליה של סיטרואן C3 פיקאסו שנת 2011 .

 

הרכב גומע כ-7500 ק"מ בחודש כך שכל נושא טיפולים בכלל ובלמים בפרט חזק מאד אצלי.

 

אני מטפל אך ורק בלובינסקי בני ברק!!

אבל...כל מה שקשור לבלמים קדמיים ואחוריים עושים לי באופן פרטי.

 

מה ז"א?

במוסך המרכזי רצו ממני סט צלחות+רפידות אחריות כ-1450 ש"ח.

שלחתי חבר מכונאי קנה בדיוק את הדגם שהייתי צריך עלו הצלחות 280 ש"ח+רפידות 80 ש"ח+200 ש"ח עבודה סך הכל 560 שקלים.

בלמים קדמיים במרכזי רק רפידות כ-750 כולל עבודה.

אני משלם 80 רפידות 100 ש"ח עבודה.

 

וזה שעושה לי ממש לא חובבן הוא מקצוען אמיתי.

 

אם תסתכל בחשבונית ברמת העיקרון לא ממש עשו משהו ,כל החשבונית מורכב מבלמים,רק חלקים שילמת 2505 ש"ח כולל מעמ,שלא נדבר על העבודה.ז"א על הנספחים כמו שמן+מסנן חלקיקים שילמת את יתרת הכסף קרי כ-500 שקלים.

הבלמים עלו לכם 3000 .

 

בלמים לא עושים במרכזי!!

בברכה אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

מספר נקודות לא מובנות.

*"האם גבו ממני", זמן עבר. אני לא מבין את הצורך בשאלה זו, ואם כן גבו ממך יתר על המידה מה תעשה?

*מהו הסעיף הראשון בחשבונית?

*האם המוסך התקשר/קיבל אישור לביצוע החלפת הבלמים?

*בוצעה סריקת מחשב?

 

וכן, זה יצא מאוד יקר, בעיקר עקב תימחור החלפים. להשוואה, סט OEM של צלחות בילום ורפידות למרצדס יצא זול יותר:? בעתיד הייתי מחפש מוסך איכותי (כן/לא מורשה יבואן, לא ממש משנה) לביצוע הטיפולים הסטנדרטים.

פורסם
מספר נקודות לא מובנות.

*"האם גבו ממני", זמן עבר. אני לא מבין את הצורך בשאלה זו, ואם כן גבו ממך יתר על המידה מה תעשה?

.

 

 

"גבו ממני" זה הניסוח שלי.

הכותרת המקורית הייתה קצת לא נעימה לעין, ושניתי אותה למשהו יותר הולם.

 

בכל מקרה, מדובר בזמן עבר.

 

אך השאלה לגיטימית. אומנם אי אפשר לקבל בחזרה את הכסף ששולם, אבל אפשר לקבל חוות דעת והתייחסות של חברים כאן.

 

 

פורסם

לשם השוואה פשוטה אבי היקר שילם לפני חודש על טיפול למאזדה 3 ספיריט 600 ש"ח (החלפת שמן,מסנן שמן+דסקיות בלם קדמיות) במורשה מאזדה.לי זה לא היה נראה יקר וחריג ואמרתי לו,שיגיד תודה שהוא אינו משועבד לחברת "קרסו" .. עכשיו מובן למה.

לא רק זה,היה עדיף לקחת מהמוסך הצעת מחיר ולהשוות בין עוד מוסך או שניים -זו צרכנות נבונה יותר בהחלט ובמיוחד במצב בו כל מחירי השירותים והמוצרים מזנקים בצורה חדה.

בכל אופן- אל לנו לגרום לפותח השרשור להצטער,אלא המטרה כמגיבים צריכה להיות כזו,שפותחת לכולנו את העיניים במיוחד,שמדובר כאן בהפרשים מאוד הזויים בכספים על חלקי חילוף (בלי בכלל נזכיר את עניין העבודה).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...