Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5031 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לשם השוואה פשוטה אבי היקר שילם לפני חודש על טיפול למאזדה 3 ספיריט 600 ש"ח (החלפת שמן,מסנן שמן+דסקיות בלם קדמיות) במורשה מאזדה.לי זה לא היה נראה יקר וחריג ואמרתי לו,שיגיד תודה שהוא אינו משועבד

 

תקשיב, אין שום סיכוי שבמוסך מורשה מאזדה החליפו לאביך שמן+מסנן+רפידות קדמיות+עבודה על הכל ב-600 שקלים כולל מע"מ. יש משהו שאתה לא מספר לנו. ועוד יותר מצחיק שזה נראה לך יקר וחריג... בקיצור - תראה חשבונית.

 

בכל מקרה, לדעתי החלפה של רפידות + דיסקים אחורה וקדימה צריכה להיות פעולה נדירה ביותר. במרבית המכוניות, ותקנו אותי אם אני טועה, החלפה של בלמים נראית בערך ככה:

 

רפידות קדמיות

רפידות קדמיות + חריטה

רפידות אחוריות

רפידות קדמיות + דיסקים

רפידות קדמיות

רפידות אחוריות + חריטה

רפידות קדמיות + חריטה

רפידות קדמיות + דיסקים

רפידות אחוריות + דיסקים

 

כלומר אחוריות מוחלפות בחצי מהקצב של הקדמיות ואפילו פחות. לפני שמחליפים דיסקים בכל הצירים יש המון אפשרויות אחרות, ומוסך נורמלי היה צריך להודיע מראש על כזאת עלות בטיפול שגרתי. וזה עוד לפני שנכנסים לכמה המחיר מוגזם...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תודה על התגובות המחכימות.

כפי שאתם משערים, המוסך אמר לאבי:"צריך להחליף ברקסים, מאשר?" מבלי להיכנס לעלויות.

בכל מקרה - האשמה כמובן עלינו. לא נורא - שכר לימוד.

 

אגב - עד כה, שנה ו-60K, הוא מרוצה מ-א-ו-ד מהקניה.

 

צביקי

פורסם

אכן שכר לימוד. אישית, אם מוסך היה אומר לי משהו לקוני כזה ואח"כ גובה ממני 3000 שקלים, הייתי מחליף מוסך בפעם הבאה. אפילו שהם עשו לכם הנחות יפות בחשבונית (אגב, איפה שמן המנוע?)

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני,הטיפול (60,000) כלל שמן,מסנן שמן +החלפת לוח דיסקים שני צדדים (לפי המוסך מדובר על סט דיסקיות בלם קדמיות ללא צלחות) ולא נדרשה החלפת בלמים כלשהי מאחור.

הטיפול בוצע במורשה מאזדה בעכו ולצערי,כיוון שהמכונית של אבי הקבלה נמצאת אצלו ברכב ולא אצלי.

במהלך השבוע הקרוב,אנסה לקפוץ אליו ולסרוק את הקבלה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

כן, הבנתי את כל זה. שמן מנוע בערך 200 שקלים. מסנן נניח 80. רפידות קדמיות תחליפיות מהסוג הכי זול - 200 שקלים נניח. עבודה לטיפול במוסך מורשה נניח 200 (מינימום). עבודה להחלפת רפידות נניח 100. סה"כ 780. תוסיף מע"מ, תוריד הנחה ותקבל עדיין יותר מ-600 שקלים. תיכף תגיד לי שהרפידות היו גם מקוריות :-P

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אפשר לדעת על איזה מוסך מדובר?

 

 

אפילו בהודעה פרטית?

 

גם לי יש רנו מגאן 2008 ואני מתלבט היכן לטפל בה....

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם
בכל מקרה, לדעתי החלפה של רפידות + דיסקים אחורה וקדימה צריכה להיות פעולה נדירה ביותר.

נכון, אבל המוסך יחלף גם אם לרפידות יש עוד הרבה "בשר" , כדי שיחזיקו עד הטיפול הבא. מכיון שברנו המרווח בין טיפולים הוא גדול מהמקובל ( כ 30000 ק"מ לזכרוני) בעל הרכב נדפק.

 

בלמים לא עושים במרכזי!!

בברכה אורן

נכון מאוד

 

יהודה

פורסם

שלום לכולם.

אז נכון שמוסכים מורשים יקרנים מאוד.

ונכון שקרסו אפילו נחשב היקר מכולם.

אבל יש להם עלויות להעמיס על זה שנכנס אליהם.

שיפוץ מוסך ועמידה בדרישות היצרן צריך?

פינת המתנה מהודרת עם קפה משובח צריך?-מי משלם את כל אלה?מי שנכנס!

בקיצור חבל על הכסף.יש מספיק מוסכים מורשי משרד התחבורה שהם הגונים ולא גובים מחירים בשמיים.

ראוי לאותו מוסך שגבה 3500 /ש"ח להזהיר את הלקוח מראש שעלות התיקון היא כזאת וכזאת.

כל אחד לומד זאת בדרכים שונות.שכר הלימוד משתנה:wink:

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

×
×
  • תוכן חדש...