Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איפה? :shock:

אני רוצה!

 

תן קישור.

 

עודד.

 

אין קישור אני מארגן את זה, אני יבדוק אם האיש קשר שלי ואתן תשובה + תמונה עדכנית.

  • תגובות 144
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דרך "איש קשר" זה לא חוכמה להגיד למה אני קונה בחו"ל.. בחנויות שאני ראיתי מחירי הלדרמן נעים בין 400 ל500 ש"ח.

חוץ מזה דרך אמאזון זה יוצא בערך 230 ש"ח.

TFSI Power

פורסם
אין קישור אני מארגן את זה, אני יבדוק אם האיש קשר שלי ואתן תשובה + תמונה עדכנית.

 

ממתין!

 

תודה.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם
דרך "איש קשר" זה לא חוכמה להגיד למה אני קונה בחו"ל.. בחנויות שאני ראיתי מחירי הלדרמן נעים בין 400 ל500 ש"ח.

חוץ מזה דרך אמאזון זה יוצא בערך 230 ש"ח.

 

דרך איזו חברה מתבצע השילוח לארץ?

פורסם
קניתי charge TTI מאייבאי ואני מרוצה עד מעל הגג

 

ארגנתי לעצמי EDC בתוך פאוצ' של MAXPEDITION ואני לא יוצא בלי הדבר הזה מהבית שאני יוצא לטיול,לשטח, או להיתעסק עם הרכב.

 

כלי מצויין!

הוא יחסית קומפקטי, אבל עם זאת מכיל כמות לא רעה של כלים מאוד שימושיים ליום-יום, כמו כן הTTI זה דגם הטיטניום שאומנם טיפה כבד יותר אבל חזק יותר מהאלומיניום.

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

חברים חולי כלי עבודה שלום.

אני שנייה מלהזמין מ ebay שתי יחידות של לדרמן Micra ועוד אחת של Wingman.

סה"כ 93.6 דולר.

השאלה שלי היא כזאת: האם הלדרמנים יעברו את המכס? אני דואג יותר לגבי ה Wingman מאשר המייקרות- זה לא ייחשב כלי נשק? לא יעשו לי בעיות?

האם חבילה של 93.6 דולר לא תעבור את המכס מבחינת המיסים- כלומר יידרשו ממני לשלם מסים? במקרה הזה, האם כדאי לי לפרק את ההזמנה ל2 הזמנות- חבילה של המייקרות וחבילה של הווינגמן?

תודה רבה.

פורסם

עקרונית, לא אמורה להיות לך בעייה. לדרמן לא אמור להיעצר במכס על זה שהוא "נשק". גם סכינים מתקפלות, שהן רק סכין, וגם סכינים בעלות להב קבוע לא תמיד נעצרות במכס.

הבעייה היחידה שעשוייה להיות לך היא אכן המחיר. עד 75$ אאל"ט לא צריך לשלם מיסים, מעל- כן.

לכן אולי עדיף לך לשלוח את 2 היחידות בנפרד.

 

במקרה הכי גרוע, שבו הלדרמן כן ייתקע במכס בגלל איזה עובד מדינה חביב שחושב שאפשר להשמיד עם שלם עם קוצץ ציפורניים, הליך השיחרור הוא קל ומהיר, ולא בעייה מפחידה כמו שעושים ממנה...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

מבחינת הכנסה לארץ אין בעיה. זה מוגדר ככלי בעל שימוש

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

ברווז וקייזר תודה. הבנתי שהמסים שאצטרך לשלם הם מע"מ כלומר 16% מסך החבילה.

בפניי 2 אפשרויות- לבקש מהמוכר שיסמן את המוצרים כמתנה (מה שלא נראה לי שיקרה, כי אמנם אני לא חובב בירוקרטיה אבל גם לא חובב העלמת מיסים)

והאופציה השנייה היא כמובן לשלם את המע"מ שממילא ייצא בסוף איזה 20 שקל. מה הליך התשלום למע"מ? האם במעמד קבלת החבילה אני משלם לדואר גם את המע"מ או שאני צריך עכשיו ללכת ולהסתובב במשרדי הממשלה?

פורסם

תלוי במשלוח. אם זה בא בדואר אוויר רגיל, יקראו לך לסניף חבילות מקומי {אני לא יודע איך קוראים לזה, זה מקום בעיר שלך שבו ממיינים חבילות} ותצטרך לשלם שם. כדאי להגיע עם מזומן מדוייק. אם זה בדואר אקספרס / DHL / פדאקס וכד', בד"כ החברה מבצעת את כל התהליך עבורך, ובמקרה של תשלום מכס אתה תצטרך לשלם את המס + עמלה. סה"כ, לא טרטור גדול במיוחד.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

17% ולא 16%, אבל אני מניח שמשהו דומה לזה.

חבר הזמין חבילה שהערך שלה היה 76$ (שיא הבעסה, איזה קללות הוא הביא כשהלך לשחרר את החבילה מהמכס...) מלאה ב"כל טוב" של סכינים, משהו כמו 5, וכמובן שהיה צריך לגשת למכס ולשחרר את החבילה. להבנתי שילם את ההפרש במקום, ונסע לדרכו שמח וטוב לב.

אם החבילה לא תיעצר במכס, לא תצטרך לשלם. ואם כן, תצטרך לגשת לשם ולשחרר אותה ע"י תשלום זה, וזהו זה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

בקיצור, אני פשוט אחכה למכתב מהדואר/מהמכס ונראה מה הלאה. הרגעתם אותי לפחות בידיעה שזה לא יהיה עד כדי כך כאב ראש.

 

ועכשיו לנושא השרשור. מה דעתכם על הMicra וה Wingman? :)

האמת קצת התבעסתי שאת הכלים של המיקרה או אפשר לפתוח כשהכלי עצמו סגור, כלומר צריך לפתוח אותו לחשוף את המספריים ורק אז אפשר לשלוף את הלהב ואת שאר הכלים ששם. עוד לא קניתי אז תעזרו לי בהתלבטות הקצרה: האם להחליף את הMicra ב Style cs? על פניו מדובר באותו כלי למרות שהStyle cs מעוצב יותר טוב ואת הכלים שלו אפשר לפתוח גם כשהכלי עצמו סגור.

פורסם

אם מישהו מעוניין יש לי לדרמן סורג' חדש חדש יימכר לקוראי הפורום ב 400 ש"ח.

הלדרמן טיפה יותר גדול וחזק מה ווייב.

IMG_0383.JPG

IMG_0384.JPG

IMG_0385.JPG

פורסם

שי,

 

הזמנתי לא פעם ולא פעמיים לדרמן באיביי, כולל בסכומים של מעל 100 דולר. ולא עצרו אותם (למרות שבאחד מהם כן היה ערך מוצהר מלא על החבילה). כנראה בגלל גודל החבילה הקטן יחסית.

 

עיקר ההזמנות שלי הן מהדגמים הבאים: wave, rebar ו- squirt. האחרון דומה למיקרה בגודל (יש לי כזה בבית). המיקרה הוא יותר ערכת מניקור ופדיקור (מה ההבדל?)- יש לו את הדבר הזה שמוציא קוצים מהידיים, משייף קטן (שניסיתי לשייף איתו עץ עד שהבנתי שזה בכלל מיועד לציפורניים), מספריים במקום מיני- פלייר, מברג, סכין קטנה (זה מה שאני זוכר). לגברים יש במיקרה פותחן בירות.

 

בsquirt יש לך סכין, מיני פלייר/ , מספריים, מברג, פיליפס, ומשייף קטן.

 

עריכה: מדבריך נראה שהזמנת כבר, אז אל תטריד את עצמך יותר מדי. כולם כלים מוצלחים.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

אני מתפדח לומר שמניקור זה ידיים ופדיקור זה רגליים:oops:

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.

×
×
  • תוכן חדש...