Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברווז - שקלת פעם את כל מה שהולך לך בפק"ל הזה? מעניין מה יצא :)

 

ואם התחלת להתעסק איתם ואתה מחזיק גם מיקרה - שגר לי בפרטי קצת מידע.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

  • תגובות 144
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא מחזיק מיקרה, יכול להזמין, אבל המחיר שלי לא יהיה אטרקטיבי. יותר ישתלם לך לקנות ברשת ממקום אחר...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אני תמיד מסתובב עם cybertool 41 שלא איכזב אותי עד היום (מתנה מההורים מלפני כ10 שנים פלוס מינוס - והכל פיקס)

 

הגיוני שכלי שקיים כבר מעל עשור יימכר ב450 שקלים? לא שיש משהו לחדש בתחום הזה, אבל הייתי בטוח שה41 לא כזה ותיק...

בכל מקרה קניתי אחד לאבא בטיול לשוייץ והוא מרוצה עד הגג.

פורסם

בוודאות קיבלתי אותו לפני 2005 - ככה שהוא לפחות בן 7-8.

 

ואכן הוא יקר. אבל התמורה טובה והכלי מאוד עמיד ואמין.

(אני יכול להעיד בעיקר על המברגי ביטים שעושים אצלי את עבודתם נאמנה והסכין שנשאר חד מאוד.)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

מעדיף שלא יד שניה - זה גם סה"כ מחיר כמעט זהה לחדש מקורי (כולל משלוח) מארה"ב (http://www.ebay.com/itm/BLACK-MICRA-AL-HANDLE-LEATHERMAN-MINI-TOOL-64320101K-/380269161439?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item5889ceebdf המחיר יחסית לארץ סבבה ליד שניה , פשוט זה פריט קטן שזול לשלח).

תודה על ההצעה.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אין הבדל בין התמונה ששמת ללדרמן שלי רק שאצלי הוא כסוף ועם קצת אבק.

 

יומיים אחרי שתקנה את שלך הוא יהיה כמו שלי.

 

חוץ מזה שאצלי אם אתה מחר בת"א כבר יהיה לך בכיס לדרמן :-).

 

אני על בסיס יום יומי משתמש בלדרמן צ'רג' כך שהמיקרה ללא שימוש.

פורסם

:) הייתי זורם , אבל אני סגור על שחור או אפור אם כבר אני קונה (האפור צבוע , לא הStainless)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

סליחה שאני מסיט את הדיון מהנושא העיקרי, אבל דו-השיח בין ליביו ואל קמינו מזכיר לי את ההבדל בין המנטליות הישראלית לבין האמריקאית.

בארה"ב, בשביל לחסוך כמה דולרים, אנשים יקנו מאנשים שפירסמו בקרייגסליסט ולא בחנות.

פה בארץ, אנשים מוכנים לשלם הרבה יותר בשביל ה"חוויה" של קניה מחנות.

יש לי חבר שהביא לארץ מקבוק פרו חדש בקופסה שעולה בארץ 6500 ש"ח. הוא שילם בארה"ב 5200 ש"ח. לבסוף יצא שהוא צריך לחזור לארה"ב ואתמול הוא שאל אותי אם אני יכול לקחת את המחשב ולמכור בשבילו תמורת הסכום שהוא שילם בארה"ב. לאור הנסיון שלי, אמרתי לו שייקח אותו בחזרה ויחזיר לאפל בארה"ב, כי בארץ אנשים מעדיפים לשלם עוד 1300 ש"ח בשביל לקנות מאיי-דיגיטל. (למרות שהם גם מכבדים את אותה אחריות למחשב שנקנה מארה"ב).

אז קשה לשכנע ישראלי לשלם רק קצת פחות, ולוותר על ה"חוויה הנהדרת" של קנייה בחנות, פיסית או אונליין.

פורסם

סוויסקארד בארנק זה ממש must. מסוג הדברים שלא מבינים איך לא היו ברשותכם מקודם.

 

לפני שהתגייסתי קנו לי לדרמן blast. מכשיר נהדר ומשרת אותי עד היום. נשברו לי בו מספר חלקים (סכין, מברגונצ'יק) והם תמיד הוחלפו ללא עלות.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
סליחה שאני מסיט את הדיון מהנושא העיקרי, אבל דו-השיח בין ליביו ואל קמינו מזכיר לי את ההבדל בין המנטליות הישראלית לבין האמריקאית.

בארה"ב, בשביל לחסוך כמה דולרים, אנשים יקנו מאנשים שפירסמו בקרייגסליסט ולא בחנות.

פה בארץ, אנשים מוכנים לשלם הרבה יותר בשביל ה"חוויה" של קניה מחנות.

יש לי חבר שהביא לארץ מקבוק פרו חדש בקופסה שעולה בארץ 6500 ש"ח. הוא שילם בארה"ב 5200 ש"ח. לבסוף יצא שהוא צריך לחזור לארה"ב ואתמול הוא שאל אותי אם אני יכול לקחת את המחשב ולמכור בשבילו תמורת הסכום שהוא שילם בארה"ב. לאור הנסיון שלי, אמרתי לו שייקח אותו בחזרה ויחזיר לאפל בארה"ב, כי בארץ אנשים מעדיפים לשלם עוד 1300 ש"ח בשביל לקנות מאיי-דיגיטל. (למרות שהם גם מכבדים את אותה אחריות למחשב שנקנה מארה"ב).

אז קשה לשכנע ישראלי לשלם רק קצת פחות, ולוותר על ה"חוויה הנהדרת" של קנייה בחנות, פיסית או אונליין.

 

אבל מצד שני, בגלל ההבדלים במנטליות, בקרייגליסט אתה מוצא דברים באמת בזול ופה תמצא מוצרים יד שנייה מתומחרים קצת פחות מחדש זה הביצה והתרנגולת.

פורסם
סוויסקארד בארנק זה ממש must. מסוג הדברים שלא מבינים איך לא היו ברשותכם מקודם.

 

.

 

מצטרף להערה הזאת. הבעיה היחידה, שאנשים קצת בהלם עם האיבזור.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
אבל מצד שני, בגלל ההבדלים במנטליות, בקרייגליסט אתה מוצא דברים באמת בזול ופה תמצא מוצרים יד שנייה מתומחרים קצת פחות מחדש זה הביצה והתרנגולת.

 

תמחור מוצרים משומשים במחירים מופרזים, לפעמים אפילו יותר ממחיר חדש (כן, ניתקלתי גם בזה...) זו מנטליות נפוצה בארצנו, אולי זה תוצאה של מנטליות של מיקוח, לא משנה כמה נמוך המחיר ההתחלתי, שגם רווחת באיזורנו.

אבל זה סיפור אחר.

אני מדבר על מוצרים חדשים עם אחריות יצרן, שבארה"ב נמכרים בקלות ב80-90% ממחירם בחנות, לא משנה אם ההבדל של כמה דולרים כמו בלדרמן או מאות דולרים כמו במקרה של המחשב.

בארץ, אם זה לא "מציאה" בפחות מחצי מחיר, אנשים מעדיפים לשלם יותר לחנות, לפעמים אפילו אלפי שקלים יותר !


×
×
  • תוכן חדש...