Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי את הWAVE באתר BUY2USA.

 

בנוסף יש כרגע קוד קופון שמסתובב ברשת המקנה 50 ש"ח מתנה לכל קניה.(שווה לנצל! קוד הקופון הוא A990813).

מה שיוצא בסה"כ 293 ש"ח לWAVE כולל משלוח.

נראה שווה ואני שוקל להזמין.

 

האם לדעת המומחים, יש ספק לגבי מקוריותו של המוצר?

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

  • תגובות 144
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה נראה בסדר. שים לב שהם מציינים את הספק - אמאזון, שם הדגם עולה כ-$59. אני מניח שעם משלוח וכו' זה המחיר.

 

המחיר הינו "לאחר הנחה" גם באמזון, יש דגם חדש שעתיד לצאת בקרוב או שיצא? יתכן שזו הסיבה.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם
ראיתי את הWAVE באתר BUY2USA.

 

בנוסף יש כרגע קוד קופון שמסתובב ברשת המקנה 50 ש"ח מתנה לכל קניה.(שווה לנצל! קוד הקופון הוא A990813).

מה שיוצא בסה"כ 293 ש"ח לWAVE כולל משלוח.

נראה שווה ואני שוקל להזמין.

 

האם לדעת המומחים, יש ספק לגבי מקוריותו של המוצר?

 

 

עודד.

פשש, מומחים... תודה :wink::lol:

 

לשלילה:

התמונות הן גנריות- כמעט לכל מי שמוכר לדרמן יש את התמונות האלו.

התיאור של הנרתיק נשמע לי טיפה מוזר- "עור וניילון", בד"כ מדובר על או-או, או עור או ניילון בתור ההגדרה, אם כי הנרתיק עור אכן עשוי מעור וניילון יחד.

משהו עם התמונה של הנרתיק לא מסתדר לי כל כך, יש הרבה נרתיקים שונים ללדרמן וזה לא האחרון בליין למיטב ידיעתי, אבל יכול להיות שאו שאני טועה או שהספק נתקע עם מלאי ישן והוא רוצה להיפטר ממנו, או ששמו תמונה לא נכונה בטעות או שמצאו תמונה של זיוף של נרתיק ושמו אותה בלי לדעת (התמונות הן גנריות, כבר אמרתי?..).

אני בכנות לא יודע.

 

לחיוב:

טווח המחיר נכון עבור המקורי.

החנות לא תרצה להסתבך עם זיופים.

הספק לא ירצה להסתבך עם החזרות.

חנות ידועה ומוכרת.

 

הנטייה שלי: אני נוטה להגיד לך שאתה יכול להזמין- ייתכן שאני הייתי מזמין מהם אם הייתי רוצה לדרמן, וזו אמת המידה שלי לגבי מתן האוקיי שלי למשהו.

מקסימום תפתח דיספיוט בפייפאל אם זה מזוייף.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

BUY2USA מזמינה את המוצר מאמאזון, והוא נמכר ע״י אמאזון בעצמם ולא סוחר צד שלישי, מזויף זה לא יהיה.

 

הנרתיק שבתמונה - נרתיק העור הנוכחי. אני העדפתי את הניילון.

פורסם

אם כבר שרשור שכזה, לא ננצל?

יש ברשותי לדרמן ווינגמן ללא נרתיק,

האם עדיף נרתיק עור או ניילון?

ולמה המחירים כ"כ יקרים? באתר הרשמי אמור לעלות 5-8 דולר ובארץ מעל 100 ש"ח, ובאיביי לא מצאתי מוכר בפחות מ-20 דולר.

יש המלצות מאיפה אפשר לקנות במחיר שפוי?

פורסם

עור או ניילון, זה עניין של העדפה אישית.

אני מעדיף עור, אבל אחרים יעדיפו ניילון.

שניהם עושים את אותה עבודה בדיוק...

לגבי מחירים, לא יכול לעזור לך, צר לי.

נסה לחפש לא באיביי אלא באתרים של חברות לציוד קמפינג ברחבי העולם.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

למישהו יש נסיון עם הטסת מיקרה בתיק היד?

מצד אחד היא לא גדולה בהרבה מקוצץ ציפורניים, מנגד יש להב של שתי אצבעות.

 

לחילופין, איזה לדרמן מתאים להטסה בתיק היד?

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

תודה אבל זה לא ממש עוזר, על המיקרה עצמה לא כתוב, וזה לא מפתיע כי באתר של לדרמן כתוב מפורשות שמולטי טול, ככזה, לא יכול להיות TSA approved.

אני שואל האם מנסיון החיים מישהו ניסה וראה שזה לוקח.

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

מניסיון אישי של מספר רב של טיסות, ראיתי שמוציאים לאנשים הכל החל מפצירות ועד פינצטות.

כך שאני לא חושב שיש איזשהו לדרמן שיוכל לעבור את הטיסה עלייך, אלא אם הוא ממש קטן ובמקרה לא נקלט ע"י הבודקים.

פורסם
למישהו יש נסיון עם הטסת מיקרה בתיק היד?

מצד אחד היא לא גדולה בהרבה מקוצץ ציפורניים, מנגד יש להב של שתי אצבעות.

 

לחילופין, איזה לדרמן מתאים להטסה בתיק היד?

 

ישנו דגם אחד של לדרמן שמותאם לטיסות, שהוא לא כולל סכין כלל. הדגם הזה לא נמכר בארץ למיטב ידיעתי.

למה שתשים לדרמן בתיק היד? קח אותו אתך בתיק הגדול שעולה לבטן המטוס וזהו.

או, לחילופין, אם אתה חושש שיחרימו לך אותו, קנה "כמו-דרמן" בכמה גרושים רק עבור הטיול הזה וזהו זה. כך לא יהיה חבל אם יוחרם.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

תודה על התגובות והתשובות.

היום הזמנתי את המוצר :lol:

 

דרך אגב, הקופון בתוקף עד מחר. שווה לנצל.

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!


×
×
  • תוכן חדש...