Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההבדל הוא בפאוצ' שאתה מקבל, האחד עשוי ניילון והשני הוא שילוב בין עור לניילון (ממליץ עליו).

 

איפה ניתן לראות עלויות משלוח באמזון?

  • תגובות 144
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אהלן,

מישהו ניסה את הלדרמן OHT ויכול לתת חוות דעת עליו?

HU: Pioneer DEH-80PRS Woofers: SEAS Lotus Reference Tweeters: SEAS Lotus PerformanceSUB: Hifonics12" Wiring:KnuKonceptz,Omega-Audio,Sound quest AMPS:Lightning Audio,Phonix Gold

  • 4 שנים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ את השרשור המחכים. מחפש לרכוש edc. קראתי על היצרנים והדגמים והתרשמתי ש gerber center drive עם הלהב הארוך, המברג הממורכז והסטנדרטי והנץחדשנות הוא המומלץ ביותר למי שמחפש כלים eavy duty ומוכן לשלם במשקל. עולה כ100 דולר אצלי בבית מאמאזון. האם יש מתחרים נוספים ראויים. האם יש כאן בעלי דגם זה שיוכלו לתת סיכום קצר ?

תודה לכל עדת הברווזים.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

פורסם

אין לי ניסיון כלל עם הכלים של גרבר. להבנתי הם ברביעייה הפותחת יחד עם לדרמן, סוג והסוויסטול, כך שמבחינת איכות, נשמע טוב. שוב- לא מניסיון.

 

מברג ממורכז: אני דווקא לא בעד. זה נראה לי כמו נקודת חולשה. כדי למרכז את המברג היה צריך להאריך את הזרוע שלו מאד, ועל הזרוע הזו מופעל לא מעט כח. נשמע כמו חלק שיישבר לעיתים קרובות מדיי ובדיוק כשאתה צריך אותו. כמובן שאני מניח שהוא תוכנן נכון, ועדיין - אני לא רואה בזה יתרון, בטח שלא יתרון משמעותי.

אני דווקא הייתי הולך על כלי עם סכין ממורכזת. הנטייה של הסכין בכ-ל הכלים כיום לצד זה או אחר מגבילה את השימושיות שלהן עבורי (ואני עוד אמבידקסטרוזי... מה יעשה מישהו שהוא רק ימני או רק שמאלי?).

כיום אני כבר פחות מעורה בכל הדגמים והשיכלולים שקיימים בשוק...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

בשמחה. אשמח לקרוא את המשוב, האמת. אפילו שאני כבר "לא בעניין" כמו פעם, אני עדיין לפעמים נהנה להתעדכן...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

הגיע לפני כמה ימים. כלי מאסיבי וכבד משמעותית יותר מהwave. סכיןנראשית אדירה: חדה, יציבה נוחה לעבודה. סכין משוננת שלא שווה מאום פשוט חסרת תועלת. המברג מאוד נוח לעבודה. בכללי כלי לשימושים כבדים. משלמיםנעליו מחיר במשקל וגודל שמבעס בנשיאה על הגוף ביום יום. לטיולים או לאופניים או לרכב אחלה כלי ומומלץ. למי שנושא עליו באופן יום יומי מומלץ משהו קומפקטי וקל יותר.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

פורסם

תודה.

סכין משוננת, בעיקרון, היא אחד הכלים המיותרים יותר. עד שאתה צריך אותה למשהו ולא מבין איך הסתדרת בלעדיה... המשוננות מצטיינות בחיתוך חומרים סיביים, כמו חבלים. אני משתמש בשלי בעיקר לזה ולבנדים מפלסטיק קשיח שחבילות לעיתים ארוזות בהם, כדי "לשמור" על הלהב החלק.

למי ששומר על הלהב הראשית שלו חדה כל הזמן, זה די מיותר בתכל'ס. הייתי חסיד גדול מאד של להב חצי משונן רוב חיי, 95% מהסכינים המתקפלות שלי יעידו על כך. הומרתי רק לאחרונה, אחרי שהבנתי את הנקודה הזו, ומאחר וממילא יש עליי תמיד גם לדרמן וגם סכין- אז אני כיום פשוט מעדיף סכין חלקה, ולמקרים הבודדים שאני נזקק ללהב משונן, מוציא את הלדרמן וזהו.

 

עוד נקודה.

אני לא בחור קטן בשום קנה מידה (1.87 מטר, משקל תלת ספרתי). ידיים גדולות בהתאמה. קניתי בזמנו את הלדרמן סורג'- הייתי בטוח שיתאים לי בגודל ולא ירגיש כמו צעצוע, כמו שהווייב מרגיש לי ביד.

פשוט מפלצת. הכלי הזה גדול מדיי. מאד לא נוח. חזרתי לוויב! הסורג' נח לו בשקט בתיק למקרה שאזדקק ל-2 פלאיירים במקביל. או למספריים "עצבניות" יותר (קרה שבוע שעבר :wink: ). או מקרים דומים.

עם יד על הלב, עדיין לא פגשתי מתחרה ראוי לוויב. זו הסיבה שלא החלפתי אותו בדגם אחר, אחרי כל כך הרבה שנים איתו (זה מה שהיה לי לפני הסורג'). לדרמן פשוט פגעו בול בכל הנקודות הנכונות איתו לדעתי. מה שכן, הייתי שמח להחליף אותו לדגם החדש יותר, עם הלחיים הניתנות להחלפה של הקאטר. אולי מתישהוא.

סוג שיחררו כלים מעניינים לפני כשנה, האמת. אני עוד לא החלטתי אם מדובר על קוריוז או על משהו שיש לו מקום בתיק או עליך. שברו את התבנית וחידשו במקום שלא חשבתי שיש מה לחדש בו כל כך.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)

נדלקתי על הדגם leatherman charge TTi. להב הסכין איכותית מאוד וידיות קלות מטיטניום. וכלים איכותיים אחרים כמובן. ראיתי אפשרות מגניבה באתר הרשמי להוסיף כיתוב (engravement).

 

בעיה שאין להם משלוח מחוץ לארה"ב. שלחתי שאלה בנושא ליבואן. יש עוד דברים שניתן לעשות או פניה ליבואן זו האופציה היחידה שלי?

עריכה אחרונה על ידי arco1
פורסם

ארקו, חסר מקומות שעושים חריטה? עם לייזר, עם מכונת כרסום, עם תאילאנדי שיושב עם פטיש ואזמל?

גש ל"לייזר פיניש", או "ג'נטלמן", או דוכנים בקניונים, או גגל חריטה בלייזר, או... מה אני אגיד לך, השדיים הם הגבול.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.


×
×
  • תוכן חדש...