Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז יש לי סיני מוצלח מאוד. אני לא מתכוון לפרק עם הלדרמן אומים של הקראנק או בורג של גלגל...לשאר המשימות כמו חיתוך כבלי חשמל או הידוק ברגים של מספר רכב לדרמן הסיני עושה את העבודה.

 

המברגים מאוד מדוייקים ואני אצלם לך בערב את הסט של המברגים יחד עם ברגים.

איזה כייף לי :)

  • תגובות 144
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לדרמן סיני לא חזק. לא חד. המברגים לא מדוייקים. (זה אומר שברגים לא יתפסו עליהם). הכלי פשוט לא.

יש לאבא שלי בבית לפחות 5 כאלו. וכולם פשוט לא.

 

מצד שני כן מצאתי פעם חיקוי סביר ללדרמן (באתר סיני.) אבל זה לא עלה 20 שקל. יותר לכיוון של 80. שקל

וכאשר לדרמן WAVE עולה 250 או 300 שקל. אין סיבה לשלם שליש על סיני.

 

נ.ב. לא מדובר על חנות. כי הן גנבות. לדרמן עולה 70 דולר. אין זה שיעלה 700 שקל.

 

לפחות באתר של לדרמן הוא עולה 100$ (Wave+ החדש). לא יודע אם בארץ כבר הגרסה החדשה, אבל ראיתי בזאפ ב-400. לא גנבים ולא כלום.. 700 עולה Charge+ Titanium שבאתר לדרמן עולה 170$, הפרש של 100 ש"ח כבר, אבל עדיין בקטנה. שוב לא יודע אם בחנויות האינטרנט זה הגרסה החדשה.

 

אני מתכוון לקבל את הלדרמן כמתנה, אז לא אשלם עליו שקל אפילו. :-D

פורסם

מרק, כל אחד ודעתו \ תחושתו.

יש דברים שגם אני לא רואה סיבה להשקיע בהם מעבר למינימום הסיני ההכרחי, ויש דברים שאני מתגאה בזה שקניתי משהו איכותי. בתחום הסכינים והאולרים, אני פשוט לא קונה זבל סיני, נקודה, סוף פסוק. יותר מדיי חסרונות, כגון:

-חיסום לא תקין = כלי נשבר, להב לא מחזיק חוד

-גימור חד ולא נעים

-נעילות שלא נכנסות כמו שצריך לפעולה = פציעת המשתמש

-פלדה רכה מדיי, כך שגם הפלאייר נאכל בשימוש על אום או משהו בסגנון ובמהירות מפתיעה

-קאטר שלא חותך גיד נחושת דק

ועוד, ועוד. נשמע שנפלת על אחד ברמת איכות סבירה. אני לא הייתי לוקח את הצ'אנס, אחרי שפעם אחת כבר "אכלתי" כשל בנעילה של סכין סינית שקניתי כשהייתי מאד צעיר. במזל לא היה נזק רציני אלא רק שריטה.

אני כן רוצה לציין, שכן קניתי אחד סיני מתוך מטרה לעשות ממנו אב-טיפוס לכלי ייעודי לשימוש בסיגריה אלקטרונית בזמנו.

לצערי לא הצלחתי להתקדם עם זה. נחתם NDA עם חברת לדרמן, לא רצו להתעסק עם זה. אז פניתי לחברות עיבוד שבבי בארץ שאני מכיר. לא רצו להתעסק עם זה. אז פניתי לחברה אמריקאית שמייצרת כלים לעבודה בעץ (מכל הדברים...) שמחפשת רעיונות חדשים (נתקלתי בהם דרך ערוץ יוטיוב של נגר חביב), וניסיתי לעניין אותם בזה- עם וידאו לגבי איך המוצר יפתור בעיות. לא עזר... אף אחד לא רצה לגעת בזה.

 

שנה אחרי זה, ראיתי מוצר כזה מוגמר למכירה ב-FASTTECH :cry:

האולר עדיין מפורק אצלי לגורמים בסדנה. בניתי ממנו חולץ-סיכות משולב עם מברג פיליפס למשרד ברגע של שיעמום טוטאלי בבית.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

עם כל הכבוד לסינים (בתחומים מסוימים יש כבוד, למשל הלוואי עלינו כמויות ומגוון הרכבים החשמליים שנמכרים שם), הם עדיין לא מעל לחוקי הפיזיקה.אם תשתמש בפלדה בסיסית, הכלי יאבד חדות, יתעקם, ישבר, הרבה הרבה לפני כלי מפלדה איכותית.

פורסם
מרק, כל אחד ודעתו \ תחושתו.

יש דברים שגם אני לא רואה סיבה להשקיע בהם מעבר למינימום הסיני ההכרחי, ויש דברים שאני מתגאה בזה שקניתי משהו איכותי. בתחום הסכינים והאולרים, אני פשוט לא קונה זבל סיני, נקודה, סוף פסוק.

עזוב אותך בלנסות לשכנע את עצמך ואותי בשלל סיבות טכניות ותירוצים. אתה פשוט אוהב דברים יפים ואיכותים ובעלי מוניטין ללא שום קשר לסיבות שציינת ומצידי זה בסדר גמור כי גם אני אוהב דברים איכותיים של ייצרנים בעלי מוניטין.

 

סה"כ הלדרמן הוא לא כלי עבודה ביום יום אלא שולף אותו מידי פעם.

 

תהנה מהתחביב

איזה כייף לי :)

פורסם

אצלך.

אצלי הוא איתי 18 שעות ביום.

ולכל דבר הוא יוצא.

בורג בבית. סכין בעבודה. פלייר בעבודה. זה כלי העבודה הראשי שלי. אחריו זה השוודי.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם (נערך)

^^^

הסתפקת בביטים שמגיעים עם הלדרמן או שהזמנת ערכה נוספת?

 

עזוב אותך בלנסות לשכנע את עצמך ואותי בשלל סיבות טכניות ותירוצים. אתה פשוט אוהב דברים יפים ואיכותים ובעלי מוניטין ללא שום קשר לסיבות שציינת ומצידי זה בסדר גמור כי גם אני אוהב דברים איכותיים של ייצרנים בעלי מוניטין.

 

סה"כ הלדרמן הוא לא כלי עבודה ביום יום אלא שולף אותו מידי פעם.

 

תהנה מהתחביב

 

אתה אומר שהסיני אחלה.

 

בוא תעביר אותו שתי בדיקות קלאסיות - חיתוך נייר ע"י הסכין הראשית ומסמר נניח בעובי 2 מילימטר ע" הקאטר. אחרי הבדיקה השניה הקאטר של לדרמן נשאר כמו חדש, למשל.. ותחזור לעדכן. :wink:

עריכה אחרונה על ידי arco1
פורסם
עזוב אותך בלנסות לשכנע את עצמך ואותי בשלל סיבות טכניות ותירוצים. אתה פשוט אוהב דברים יפים ואיכותים ובעלי מוניטין ללא שום קשר לסיבות שציינת ומצידי זה בסדר גמור כי גם אני אוהב דברים איכותיים של ייצרנים בעלי מוניטין.

 

סה"כ הלדרמן הוא לא כלי עבודה ביום יום אלא שולף אותו מידי פעם.

 

תהנה מהתחביב

א', אתה לא סותר את מה שכתבתי בהמשך של מה שציטטת... כן, אני מעדיף דברים איכותיים בתחום הזה, נקודה.

ב', מאז שסכין נשכה אותי בגלל כשל בנעילה, אני לעולם לא אחשוב על לקנות אחת סינית שוב. בסיני לא ניתן לראות שיש בעייה בזמן, לעומת פירמות מוכרות ברמת איכות *גבוהה יותר- שם כשיש בעייה, רואים שהנעילה לא נכנסת לכל העומק שלה.

בסינית הנועל היה דקיק יחסית ופשוט כשל, ככה סתם, בהפתעה מוחלטת.

* = אמרתי "גבוהה יותר", ולא "גבוהה". יש הבדל. ברמת האיכות הגבוהה, מעולם לא נתקלתי ברמז לכשל בנעילה- שלא לדבר על כשל עצמו. הכל עדיין עובד כמו חדש. הרמה ה"גבוהה יותר" שהתיחסתי אליה היא סוג של רמת-ביניים, סכינים זולות יחסית מבית שנחשב לסביר כמו קרשו, CRKT וכדומה.

 

אכן, הלדרמן הוא עבורי לא כלי עבודה ליום יום. אבל כשאני צריך אותו, אני צריך כלי שאני יכול לסמוך עליו שלא ייחרש או יישבר ...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אין לי שמץ... כשקניתי את שלי, עוד לא המציאו את הבלק פריידי :lol:

כל כמה חודשים יש יום קניות אחר, כמו סייבר מאנדיי, יום האב, יום האם, חג-שקר-כלשהו, יום הזיכרון האמריקאי, יום הפועלים, כל מיני כאלה. לדעתי תמתין ותבדוק אם אתה לא לחוץ על זה, או נסה לחפש בגוגל אחרי המבצעים של השנים עברו.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.


×
×
  • תוכן חדש...