Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5076 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברים,

 

המזגן של ידידה שלי עושה בעיות.

 

מדובר על מזגן מפוצל תוצרת אלקו דגם הייטק WMN-18 נקנה ביוני 1999.

המדף (תריס) שמפזר את האוויר באופן אוטומטי הפסיק לנוע לאחר שידידה שלי ניקתה את המדף והתריסים וכנראה גרמה לתקלה כולשהי.

 

1. מהי התקלה וכיצד ניתן לתקנה באופן עצמאי.

2. מהי עלות החלקים.

 

מצורפות תמונות.

DSCF0479.jpg

DSCF0478.jpg

DSCF0480.jpg

איזה כייף לי :)

פורסם

נצל"ש עצבני..

 

יש לי מזגן ככל הנראה זהה של אלקו באחד החדרים בבית.

ברגע שמפעילים את המזגן והמאורר(?) מתחיל להוציא אויר יש רעש חזק כאילו הפעלתי טרקרטור.

אני מנחש שזה המיסבים שם טחונים אם יש דבר כזה.

מישהו נתקל בזה? יש לו מושג מה דרך הטיפול/פרוק ?

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

לגבי תנועת התריס - במזגן דומה תיקנתי תקלה דומה ע"י החלפת המנועים (2 תריסים אצלי) החשמליים הקטנים.

פרק אותם ותביא אותם לחנות חלפים, למשל "דובין" באזה"ת חולון.

עלה לי 45 ש"ח כל אחד.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

מרק,האם היא ניסתה להוציא את הסוללות מהשלט /את תקע המזגן מהקיר ולנסות להפעיל מחדש ?

יתכן ואיפוס קל יחזיר אותו למוטב.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

תרים את מכסה הפלסטיק שבקצה הימני של חזית המזגן (שני ברגים) - המנוע נמצא שם.

 

לא אופתע אם בסה"כ מדובר בתקלה מיכנית פשוטה שבה החיבור למנוע יצא ממקומו.

פורסם

תיקנתי תקלה כזו לא מזמן.

התריס מולבש על ציר המנוע באמצעות בוקסת פלסטיק קטנה ועדינה, שהיא חלק מהתריס. לאחר 13 שנה הפלסטיק הופך להיות שביר ועדין, וכל נגיעה קטנה בו יכולה לשבור אותו.

 

מה שקרה אצלי - הבוקסה הנ"ל נסדקה.

 

המנוע היה פועל תקין, אך בגלל הסדק הבוקסה לא הייתה מהודקת מספיק על ציר המנוע והתריס לא היה זז.

 

לבינתיים חיזקתי את הבוקסה עם אזיקונים, הפתרון האמיתי הוא החלפת התריס.

 

 

פורסם

ואני מוסיף.

 

אצלנו באלקו, 4 כ"ס נשבר התריס כמו שציין בוקי.

העלות הייתה פחות ממאה ש"ח, אצל אלקטרה בראשון לציון (אלקטרה קנו את אלקו והם נותנים שירות למזגנים שלהם).

 

אריאל.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

ועוד תוספת קטנה- לפחות במזגן שלי לא היה צורך בפירוק הפלסטיק החיצוני של המזגן.

פירקתי את הפלסטיק בכל זאת, על מנת לוודא שהמנוע מסתובב, אך ניתן היה לשלוף את התריס גם ללא פירוק.

פשוט לעקם אותו מעט, לשחרר מכל הקליפסים ולמשוך בזהירות החוצה. אם יש כוונה להחזיר את התריס הישן, לנהוג במשנה זהירות, כי הוא יכול להשבר במקומות נוספים.

המנוע נמצא בצד של התצוגה.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...