Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4954 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בסופו של דבר, נרכשה רביעיית צמיגים טרייה של yokohama c drive 2 (יוצרו בשבוע 20 של 2012).

עלות כל צמיג-550 ש"ח.

 

הצמיגים נרכשו ב"צמיגי OK" בחדרה (ביציאה המזרחית של חדרה אחרי תחנת דלק דיזול).

 

בהחלט אני מרגיש את ההבדל-בקונטיננטל היו רועשים מאוד בנסיעה על 110 קמ"ש, בצמיגים הנוכחיים לא שמתי לב שהגעתי למהירות הזו :wink:

 

ראש שקט ל4 שנים.

פורסם

מכיוון שאין לי אפשרות לערוך, חוות דעת על הפנצ'ריה נמצאת כאן.

 

אציין כי הצמיגים החדשים שקטים וגם אוחזים היטב בכביש רטוב. לאחר כ30,000 ק"מ הקונטיננטל התחילו לאבד אחיזה. נראה מה יהיה עם הסט החדש.

פורסם

תתחדש, צמיגים מעולים.

אני מתכוון להחליף גם את הצמד האחורי ביונדאי ל-2 כאלה בקרוב מאוד, ההבדל ברעש ובאחיזה בינם לבין הקדמיים מורגש למרות שהם לא שחוקים ולא יבשים.

 

סע בדרכים טובות.

פורסם

שלום לכולם

מזל טוב על הצמיגים החדשים

קשה לי לדעת מאיפה אתם שואבים את כל המידע על סוגי הצמיגים והאיכות שלהם

מה מתאים לטויטה יאריס 2009 ?? שאלה טובה

קשה לי להאמין שאחרי 30k נשחקו לו הצמיגים - כנראה נהיגה לא נכונה (נראה לי שאתה ממש מתפרע)

550 על כל צמיג יקר לדעתי ..המחירים שרשמת פה לא תואמים קצת את המציאות

לגבי מה שרשמת על אנטון - ממש לא יפה.. את המידע היית צריך לשמור לעצמך למרות שאנטון מוזר לי שהוא יסתכן בשבילך וימכור לך ככה מהצד...יש דברים שלא רושמים בשום פורום!!!!!

בכל מקרה סע בזהירות ושמור עלינו בכביש !

פורסם

ועוד משהו ..ממני אליכם

״אני לא נוגע בזבל סיני״ -שנת 2009 החלטנו לסגור את העסק למשך שבוע וחצי וטסנו לסין

לתערוכת צמיגים וביקור ב27 מפעלים של צמיגים

נכון מתוך ה 27 מפעלים בסין 21 מהם מייצרים סוג נחות יותר מהדרישה של מכון התקנים / טכניון

אבל 6 מהם מייצרים צמיגים בהתאם לדרישה המתאימה

היבואנים הגדולים ביותר מייבאים בכמויות אדירות מסין

אני אישית השבוע פירקתי צמיגים שנת 2008 סינים שעברו 50k

ומצבם נראה ממש טוב..

כמובן זה לא הצמיג המושלם וכל צמיג יש לו יתרונות וחסרונות

אל תלכלכו סתם כי הניידת הבאה שתעצור אתכם מורכב שם ״זבל סיני״

הדואר שמגיע אליכם מגיע כבר שנים על גבי ״זבל סיני״

וחברת השמל ומדינת ישראל וכו ועוד אלפי לקוחות מרוצים

לי אישית יש מישלין על הרכב ולא סיני

ואני מת על הלקוחות האלה שאני שואל אותם:״ מאיפה אתם יודעים ?״הם עונים לי ״ קראתי באינטרנט ״

כמו שלום אסייג ״בואו נעיף אותם״ ... המבין יבין

פורסם

ניידת עם צמיגים סיניים כי זה הכי זול וזכה במכרז.

אין קשר לטיב הצמיגים.

לצערי, אני חושש שדואר וחברת החשמל הם על אותו העיקרון.

אתה מבין מה שאתה רושם?

21 מתוך 27 לא עומדים בדרישות של מכון התקנים?

זה הרבה יותר גרוע ממה שחשבתי.

 

מכיר צמיגי MINERVA?

הם לא נשחקים ולא מתייבשים, מניסיון!

אבל אלה לא צמיגים מומלצים, בטח לא לחובבי רכבים ונהיגה. לרכב יש הרגשה של מזלגה .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

Mike808, תודה.

 

הצמיגים איכותיים ללא ספק-אשתי (שבד"כ לא שמה לב בכלל לכל מה שקשור ברכב) נסעה ולא האמינה שהנסיעה יכולה להיות כל כך שקטה ונוחה בהשוואה לקונטי הישנים. היא ביצעה גם בלימה על כביש רטוב והרכב הגיב בצורה מאוד טובה. לדעתי, ה C DRIVE 2 יכולים ללכת ראש בראש עם הקונטי פרימיום קונטקט 2 מבחינת האיכות.

 

שלום לכולם

מזל טוב על הצמיגים החדשים

קשה לי לדעת מאיפה אתם שואבים את כל המידע על סוגי הצמיגים והאיכות שלהם

 

תיכנס לכאן או לכאן ותקרא מה משתמשים אחרים כותבים. מספיק להסתכל ביוטיוב על מבחני צמיגים של חברות סיניות מול חברות שנחשבות אמינות כדי להבין את ההבדל.

 

מה מתאים לטויטה יאריס 2009 ?? שאלה טובה

 

שיש עליה הרבה תשובות.

 

קשה לי להאמין שאחרי 30k נשחקו לו הצמיגים - כנראה נהיגה לא נכונה (נראה לי שאתה ממש מתפרע)

 

תסלח לי, אתה במקרה בוחן תנועה/עובד במכון התקנים שיש לך סמכות לקבוע מדוע נשחקו הצמיגים? :evil: במקרה שלי הצמיגים הישנים היו בני 3.5 ובהחלט היו צריכים להיות מוחלפים-אם לא בגלל קילומטרז' אז בגלל היובש והסדקים שהופיעו עליהם. בנוסף, מספר התיקונים שהם עברו עקב ברגים שנתקעו בהם היו פוסלים אותם לשימוש במידה והייתי עובר את ה3 תיקונים.

 

550 על כל צמיג יקר לדעתי ..המחירים שרשמת פה לא תואמים קצת את המציאות

 

דווקא אחרי שדיברתי עם יותר מבעל פנצ'רייה אחד, המחיר נחשב סביר ביותר, על אחת כמה וכמה בהתחשב בטריות של הצמיגים ובזמינות שלהם (רמז-אפס בכמה פנצ'ריות שביקרתי בהן). הצמיגאי הסכים לנסוע במיוחד לקחת את הצמיגים הללו מהמכולה שהגיעה למחסני היבואן כשרציתי לקנות אותם.

 

לגבי מה שרשמת על אנטון - ממש לא יפה.. את המידע היית צריך לשמור לעצמך למרות שאנטון מוזר לי שהוא יסתכן בשבילך וימכור לך ככה מהצד...יש דברים שלא רושמים בשום פורום!!!!!

בכל מקרה סע בזהירות ושמור עלינו בכביש !

 

לא הבנתי-על איזה אנטון מדובר כאן? :shock:

 

 

 

 

ועוד משהו ..ממני אליכם

״אני לא נוגע בזבל סיני״ -שנת 2009 החלטנו לסגור את העסק למשך שבוע וחצי וטסנו לסין

לתערוכת צמיגים וביקור ב27 מפעלים של צמיגים

נכון מתוך ה 27 מפעלים בסין 21 מהם מייצרים סוג נחות יותר מהדרישה של מכון התקנים / טכניון

 

כבר מדליק נורה אדומה! כבר הראו (והוכיחו) שיש זיופים כל כך טובים כך שאין שום בעיה לזייף תעודות של צמיגים שלכאורה "עומדים" בתקנים.

 

אבל 6 מהם מייצרים צמיגים בהתאם לדרישה המתאימה

 

מי קבע? האם כל 6 חברות הצמיגים נבחנו כאן בארץ? מספיק לי שמשרד התחבורה אסר בזמנו על ייבוא של צמיגי "טיאנפו" וניסה לעצור את יבואם של צמיגי "ווסטלייק" כדי להבין שצמיג קונים אך ורק מחברה מוכרת וגדולה אפילו אם זה עולה עוד כמה מאות שקלים.

 

היבואנים הגדולים ביותר מייבאים בכמויות אדירות מסין

 

אם המחיר זול לא אומר שהצמיגים איכותיים.

 

אני אישית השבוע פירקתי צמיגים שנת 2008 סינים שעברו 50k

ומצבם נראה ממש טוב..

 

תזכיר לי איזו חברה ייצרה את הצמיג הזה כדי שאדע להתרחק מהם. תגדיר לנו בבקשה מה זה "מצב שנראה ממש טוב". האם בדקת אותם בבלימה פתאומית בכביש מהיר? האם בדקת אותם בנסיעה על כביש רטוב בעצמך? ויותר חשוב, האם היית מרכיב צמיגים סיניים ברכב שבו נוסעת המשפחה שלך? :roll:

 

כמובן זה לא הצמיג המושלם וכל צמיג יש לו יתרונות וחסרונות

אל תלכלכו סתם כי הניידת הבאה שתעצור אתכם מורכב שם ״זבל סיני״

הדואר שמגיע אליכם מגיע כבר שנים על גבי ״זבל סיני״

וחברת השמל ומדינת ישראל וכו ועוד אלפי לקוחות מרוצים

לי אישית יש מישלין על הרכב ולא סיני

 

רק אני שמתי לב לסתירה? אתה אומר "לא ללכלך סתם" ושהיבואנים הגדולים מייבאים מסין, אך יחד עם זאת העדפת לא לסמוך על מיטב התוצרת הסינית ושמת אצלך ברכב מישלין.

 

ואני מת על הלקוחות האלה שאני שואל אותם:״ מאיפה אתם יודעים ?״הם עונים לי ״ קראתי באינטרנט ״

כמו שלום אסייג ״בואו נעיף אותם״ ... המבין יבין

 

ושוב, כנראה שאתה יודע יותר טוב מהלקוחות ה"פראיירים"-כי אתה שם מישלין ונותן להם לשים צמיגים סיניים. העיקר שאתה יודע מה טוב בשביל המשפחה שלך, לא? :evil:

 

 

ניידת עם צמיגים סיניים כי זה הכי זול וזכה במכרז.

אין קשר לטיב הצמיגים.

לצערי, אני חושש שדואר וחברת החשמל הם על אותו העיקרון.

אתה מבין מה שאתה רושם?

21 מתוך 27 לא עומדים בדרישות של מכון התקנים?

זה הרבה יותר גרוע ממה שחשבתי.

 

+10000.

פורסם

פשש מתן לקחת קשה את מה שרשמתי ..

אז אוקי...אולי אני לא מבין בצמיגים אני בסך הכל צמיגאי משנת 2001

דור שלישי במשפחה ...אולי אתה מבין קצת יותר בצמיגים???

בוא אלינו לעסק תשאיר את הטלפון שלך פה ניצור איתך קשר ונשב ביחד ותסביר לנו על צמיגים

אולי תלמד אותנו משהו חדש ...

אדון ״קראתי באינטרנט״ .....

פורסם

וקחו עצה קטנה אל תסתכלו פה על תגובות של אנשים שלא מבינים

גשו לפנצרייה עם הרכב והרישיונות ושם תקבלו אינפורציה נכונה ואמיתית

לא מאחד שקרא באינטרנט ואין לו מושג..כי בסוף זה יכאב בכיס..

פורסם

עם הגישה הזאת בטוח יבואו אלייך המון לקוחות מהפורום לפנצ׳רייה.

אז אתה צמיגאי משנת 2001, אז מה? זה אומר שמה שאתה אומר קדוש? אפשר את הפרטים של הפנצ׳רייה שלך? אני רוצה לדעת לאן לא לפנות בפעם הבאה שאני אחפש צמיגים.

בעצם אני אנסח לך אחרת:

בואו נעיף צמיגאים אשר ימליצו על כל צמיג, גם אם הוא סיני, והם יודעים שהוא זבל, אבל בכל זאת ימליצו עליו, משום שהוא מכניס להם יותר כסף, ובעצמם ימשיכו לנסוע על צמיגי מישלין.

תעיף אותם!

את טעם נרכש,את כמו בירה,כמו סיגריות,כמו קפה.

פורסם

צמיגאי יקר,

אם אתה רוצה שאנשים יקחו אותך ברצינות אז אתה מתבקש להתנסח בהתאם. זה פורום רציני עם קילומטרז', מוניטין ואוכלוסייה איכותית ומכובדת.

 

צמיגים סיניים הם לרוב צמיגים בלי אבא ואמא, ואתה בעצמך מחזק טענה זו כשאתה אומר ש 21 מתוך 27 חברות סיניות שראית לא עוברות את מכון התקנים (שנניח שזה מדד למשהו).

הישראלים ידועים בחיבתם למוצרים זולים ואני לא מכיר בארץ אף מותג סיני מיצרן סיני רציני ואיכותי. 99% מהנהגים מחפשים צמיג זול וזה בדיוק מה שפנצ'ריות מוכרות. כשבא אחד יותר רציני ומפגין ידע אז מזלזלים בו, זה קרה גם לי.

 

אז וואלה. חושב שאנחנו לא מבינים כלום? תוכיח. תוכיח למה לדעתך לצמיגים סיניים אין חסרונות בהשוואה לצמיגים ממותגים. זה שצמיג נראה כמו חדש אחרי 50,000 ק"מ רק מראה שהוא לא עושה את עבודתו, בדיוק כמו שמן מנוע שנשאר זהוב לאחר אלפי קילומטרים.

ההיסטוריה של הצמיגים הסיניים בישראל לא מכובדת במיוחד (בלשון המעטה) ועד היום לא ראיתי או שמעתי על מותג סיני איכותי ובטיחותי. אם אתה טוען אחרת אתה מתבקש לעמוד מאחורי הדברים שלך עם גיבוי.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...