ועוד משהו ..ממני אליכם
״אני לא נוגע בזבל סיני״ -שנת 2009 החלטנו לסגור את העסק למשך שבוע וחצי וטסנו לסין
לתערוכת צמיגים וביקור ב27 מפעלים של צמיגים
נכון מתוך ה 27 מפעלים בסין 21 מהם מייצרים סוג נחות יותר מהדרישה של מכון התקנים / טכניון
אבל 6 מהם מייצרים צמיגים בהתאם לדרישה המתאימה
היבואנים הגדולים ביותר מייבאים בכמויות אדירות מסין
אני אישית השבוע פירקתי צמיגים שנת 2008 סינים שעברו 50k
ומצבם נראה ממש טוב..
כמובן זה לא הצמיג המושלם וכל צמיג יש לו יתרונות וחסרונות
אל תלכלכו סתם כי הניידת הבאה שתעצור אתכם מורכב שם ״זבל סיני״
הדואר שמגיע אליכם מגיע כבר שנים על גבי ״זבל סיני״
וחברת השמל ומדינת ישראל וכו ועוד אלפי לקוחות מרוצים
לי אישית יש מישלין על הרכב ולא סיני
ואני מת על הלקוחות האלה שאני שואל אותם:״ מאיפה אתם יודעים ?״הם עונים לי ״ קראתי באינטרנט ״
כמו שלום אסייג ״בואו נעיף אותם״ ... המבין יבין