Jump to content

צמיגאי

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי צמיגאי

  1. וקחו עצה קטנה אל תסתכלו פה על תגובות של אנשים שלא מבינים גשו לפנצרייה עם הרכב והרישיונות ושם תקבלו אינפורציה נכונה ואמיתית לא מאחד שקרא באינטרנט ואין לו מושג..כי בסוף זה יכאב בכיס..
  2. פשש מתן לקחת קשה את מה שרשמתי .. אז אוקי...אולי אני לא מבין בצמיגים אני בסך הכל צמיגאי משנת 2001 דור שלישי במשפחה ...אולי אתה מבין קצת יותר בצמיגים??? בוא אלינו לעסק תשאיר את הטלפון שלך פה ניצור איתך קשר ונשב ביחד ותסביר לנו על צמיגים אולי תלמד אותנו משהו חדש ... אדון ״קראתי באינטרנט״ .....
  3. ועוד משהו ..ממני אליכם ״אני לא נוגע בזבל סיני״ -שנת 2009 החלטנו לסגור את העסק למשך שבוע וחצי וטסנו לסין לתערוכת צמיגים וביקור ב27 מפעלים של צמיגים נכון מתוך ה 27 מפעלים בסין 21 מהם מייצרים סוג נחות יותר מהדרישה של מכון התקנים / טכניון אבל 6 מהם מייצרים צמיגים בהתאם לדרישה המתאימה היבואנים הגדולים ביותר מייבאים בכמויות אדירות מסין אני אישית השבוע פירקתי צמיגים שנת 2008 סינים שעברו 50k ומצבם נראה ממש טוב.. כמובן זה לא הצמיג המושלם וכל צמיג יש לו יתרונות וחסרונות אל תלכלכו סתם כי הניידת הבאה שתעצור אתכם מורכב שם ״זבל סיני״ הדואר שמגיע אליכם מגיע כבר שנים על גבי ״זבל סיני״ וחברת השמל ומדינת ישראל וכו ועוד אלפי לקוחות מרוצים לי אישית יש מישלין על הרכב ולא סיני ואני מת על הלקוחות האלה שאני שואל אותם:״ מאיפה אתם יודעים ?״הם עונים לי ״ קראתי באינטרנט ״ כמו שלום אסייג ״בואו נעיף אותם״ ... המבין יבין
  4. שלום לכולם מזל טוב על הצמיגים החדשים קשה לי לדעת מאיפה אתם שואבים את כל המידע על סוגי הצמיגים והאיכות שלהם מה מתאים לטויטה יאריס 2009 ?? שאלה טובה קשה לי להאמין שאחרי 30k נשחקו לו הצמיגים - כנראה נהיגה לא נכונה (נראה לי שאתה ממש מתפרע) 550 על כל צמיג יקר לדעתי ..המחירים שרשמת פה לא תואמים קצת את המציאות לגבי מה שרשמת על אנטון - ממש לא יפה.. את המידע היית צריך לשמור לעצמך למרות שאנטון מוזר לי שהוא יסתכן בשבילך וימכור לך ככה מהצד...יש דברים שלא רושמים בשום פורום!!!!! בכל מקרה סע בזהירות ושמור עלינו בכביש !
  5. צמיג פסול.. לגבי זיכוי בפנצריה תשכח מזה אין סיכוי
×
×
  • תוכן חדש...