Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ירידה מהארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה בסדר, אני לא חושב שההייטקיסט הממוצע עם 1-2 ילדים ששוקל להגר לארה"ב יכניס הופעות, סמים, סקס מזדמן, מגורים בסלאמז ורכב "שופוני" למערכת השיקולים שלו :lol:.

היי, דבר בשם עצמך ! !

>.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

  • תגובות 964
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני מכיר "הטבח של המלך" או "העוזר האישי".

 

גבר במרוקו יכנס למטבח??? (לא מתוך גזענות אלא מתוך תרבות של מקצועות גבריים ומקצועות נשיים).

 

זאת תמיד "הטבחית של המלך".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

רגע, הרופא של המלך לוקח.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
אני לא בקיא בהיסטורית השלטון הנאצי עד כדי כך, אני כן יודע שהיו רישומים של חלק מיהדות ארצות ערב אבל למיטב זכרוני לא נעשה שום דבר בפועל.

 

אם היית מסתכל על מדליקי המשואות בטקס יום השואה היה שם יהודי מלוב (בנגזי) שגורש עם יהודים אחרים למחנות בגרמניה.

בנוסף היו גם מחנות עבודה גם בטריפולי וגם בבנגזי. סבא שלי היה במחנות הללו. נכון שלא הוקמו מחנות השמדה על אדמת אפריקה , אבל הם פשוט העבירו את היהודים לאיטליה ומשם לגרמניה.

 

חלק מהיהודים גם ברחו דרומה להרים והתחבאו שם מהגרמנים (אבא שלי בתור ילד קטן עם אמא שלו לדוגמא )

במרוקו לעומת זאת המלך סירב לתת לגרמנים את השמות של היהודים בטענה שכולם הם נתינים שלו .

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

לי אין אזרחות אמריקאית וגם לא רצון לעבור לגור שם , ובכל זאת אני אשמח לשלם כל שנה 5000 שקל ושהדרכון האמריקאי ישב בארון.

זה תופס פחות מקום ממסכת אב"כ

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

איך הגעתם לסלאמז?

כתבתי שאני חי בשכונה שהיא לא וואו, לפחות לא מבחינתי וזה עניין של השקפה אישית. הבניין נקי, מאובטח ומלא ילדים.

כן אין פה אמריקאים לבנים.

אני על הגבול עם אוקלנד וחמש דקות נסיעה בלילה יקחו אותי למקום ההוא עם הזונות, שזה מצחיק מאוד. כמה זמן נסיעה ממרכז שוסטר לתל ברוך?

 

שוב החלטתם להוציא דברים מהקשרם.

להינעל על ה$2000 בסופש, דיברתי על העבר ועל זה שלא הייתה לי בעיה להוציא סכום כזה בסופש אחד, היום יש לי, זה לא שאני נהנה פחות, פשוט מתנהל חכם יותר.

 

עכשיו אתייחס ל"רכב שופוני", זה כבר צרות עין. מצטער, אין לי דרך אחרת להסתכל על זה, אני נוהג 6k-7k מייל בחודש, אני יכול להרשות לעצמי ואני אוהב מכוניות, למה לא? אני מבלה ברכב המון ואני רוצה להנות מזה, למי שזוכר אני כבר ציינתי את נושא הרכב ואת העובדה שאני שוכר רכבי יוקרה על בסיס חודשי. עם כמות הנסועה אין היגיון בליסיניג או ברכישה.

 

אני גם חייבב לציין שאינני יוצא במגננה או משהו, זה באמת לא מפריע לי, אני נהנה מאוד מהמקום בו אני נמצא ומאורך החיים, לאו דווקא מהחומריות וזה מאוד קל להצביע על הדברים שעושים לי כ"כ טוב.

 

1. לגור בקליפורניה זה מדהים, למי שחובב טבע וירוק המדינה הזאת היא שילוב של הכל, מנוף מדברי לשלג אמיתי, אגמים, חיות וכל מה שעושה לי טוב כשאני מטייל.

2c09f3d90f3ac79cc1cbc151bf06f823.jpg

ec6a4a08925deaa28eb8ecf6e770c419.jpg

2. לחיות בארה"ב זה הידיעה שאני יכול לנהוג 5000 ק"מ בלי מעברי גבול, בלי כאב ראש.

 

3. יש ספורט מוטורי, יש מסלולים מעולים, אני יכול לעשות שינויים לאוטו בלי לפחד מבוחני תנועה.

 

4. המבחר של כלי הרכב הוא עצום, מערכת הביטוח היא הגיונית ונוחה יותר מבישראל.

 

5. אני חי בשקט, את החדשות אני שואב מבחירה, לא דוחפים לי מבזק כל חצי שעה ברדיו.

 

6. אני מרגיש שייך, אף פעם לא הרגשתי זר, גר במדינה שמקבלת מהגרים בסבר פנים יפות, אני מרגיש חלק מהמקום שאני גר בו, הסוכן ביטוח שלי והמשפחה שלו היגרו לפה מרמאללה, מעניין, אנחנו מדברים פוליטיקה עם המון הומור שחור, אבל חולקים את אותה הדעה שבמדינת ישראל מרעילים אותך לשנאת חינם מגיל צעיר ויודעים ששנינו הגענו לפה בשביל חיים טובים יותר.

 

7. אני מוקף באנשים נהדרים, אני נהנה מהמקצוע שלי שמקרב אותי לאנשים ממוצא שונה והסיפוק שלי הוא מאוד גדול בעיקר בגלל האינטרקציה הזאת.

 

אז אתם יכולים לנסות להכנס לי לכיס, אני לא מסתיר כלום ובאמת שלוקח את הכל ברוח טובה, אני מרוויח טוב מספיק בשביל לחיות טוב מאוד, ולגבי הדירה שלי, אני אומר שוב, אני מסתלבט על איפה שאני גר כי אני סתם מפונק שבא מהגבעות של הוליווד, זה כמו לגור בבת-ים אחרי שגרת ליד המים בהרצליה פיתוח, ולמרות שזה התחיל בתור משהו זמני, אני ממש אוהב את איפה שאני גר, לעבור מבחינתי יהיה בזבוז של כסף.

 

עוד נקודה קטנה...

אפשר להגיע לפה ולהרוויח 5k-6k בחודש תוך שלושה חודשים אם רוצים.

העבודות של אלה שהם לא חוקיים הם עבודות לא קלות (אבל מי רוצה עבודה קלה?) אבל משלמות לא רע בכלל.

haters will hate

פורסם

בנצי, שוב מבלי לנסות לפגוע, לפני שאתה מאשים תסתכל על עצמך - אתה זה שכתב שהיית מוציא 2000 דולר בסופ"ש, ואתה זה שהעיד שהוא גר עם שותף בדירה במקום עם המון מהגרים אחרים סמוך לסרסורים וזונות. אז אל תאשים אותנו שזה הרושם שקיבלנו.

ואגב, לי אין שום בעיה עם רכבי השופוני שלך, להפך - אם אתה יכול להרשות לעצמך, לך על זה. אבל אם בא לך, רק אם בא, אתה יכול גם קצת to dial down את ההאדרה העצמית. אני למשל לא מספר פה שאני מז^%$ אסטונית אחרת כל ערב, מרוויח מיליונים וחי כמו מלך (בעיקר כי זה לא נכון :-P).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
סבבה, איש איש ודרכו. היה פשוט נראה מהצד שאתה בקטע של "רק בזבוזים כי חיים רק פעם אחת".

עם 5K נטו אפשר לחיות מצוין בהרבה מקומות באמריקה, לכן קצת הפתיע אותי שאתה חי עם שותף באזור גרוע ועדיין מוציא כאלו סכומים. אבל מצד שני, מעולם לא הוצאתי 2000 דולר בסופ"ש על בילויים (בעצם, קורס דריפטים נחשב?) כך שסגנון החיים שלי כנראה שונה מאוד משלך. אצלי הוצאות המחייה הבסיסיות הן החלק העיקרי (אש"ל) ואת השאר אני מעדיף לחסוך.

 

חשוב רק שאנשים לא יקראו את מה שאתה כותב ויחשבו שהם נוחתים באמריקה וישר מרוויחים 5K נטו בחודש או חוסכים 40K בשנה, כי זה פשוט לא קורה.

כנראה שגם פספסתי פסקה אחת של באגירה על זה שאני מכור לריגושים, הימורים, סקס, סמים וכד'...

 

גם פה אני צריך לעשות סדר....

 

ריגושים זה טוב, אופנועי שלג, צניחה חופשית, שיט, אופנועים - אין בזה כל פסול.

 

מסיבות? לא מדבר אלי ממש, אני כן נהנה מפסטיבלים אם יש שם להקות איכותיות.

הופעות? ללא ספק, נהגתי 5 שעות להופעה של דיוויד גילמור ואז 5 בחזרה הביתה, וכן לקחתי תא פרטי עם מלצר כי אני יכול להרשות את זה.

 

הימורים? בגלל שכתבתי ווגאס אני מכור להימורים? וואו, רואים שלא היית פה...

ווגאס היא אילת בשבילי, רק פחות נוראית, בווגאס יש מסעדות מעולות, הופעות של מיטב הזמרים(מאוד נהנתי מההופעה של אלטון ג'ון בקוליסאום), חיי לילה חביבים וזאת אחלה דרך לנקות את הראש, אני כן נהנה לשחק ברולטה, עם תקציב מוגדר מראש וזה גם משהו שאני לא עושה בכל ביקור.

 

סקס מזדמן? לא מדבר אלי, מצטער, עברתי את הגיל ואני לא מוצא בזה את הריגוש (שאני כל כך מכור אליו). אני לא רוצה מערכת יחסים מכיוון שכרגע אני משקיע את רוב תשומת ליבי בעבודה.

 

סמים...

עד גיל 30 לא נגעתי בכלום חוץ ממריחואנה.

בזמן שכולם מסביבי ניסו הכל, הנה לך דוגמא לאופי שלי.

בגיל 30 החלטתי שאני בוגר מספיק ושאני מעוניין לחקור את הנושא, אחרי שקראתי על הניסיון של ביל גייטס, סטיבן ג'ובס ועוד שלל מוחות עם סמי הזיה הייתי חייב את זה לעצמי.

מעולם לא לקחתי סמי הזיה מחוץ לבית, אני לא רואה שום דבר מעניין בללכת לרייב ולהיות על סמים.

וגם את מספר הפעמים שלקחתי סמי הזיה אפשר לספור על יד אחד ועדיין ישארו לך 2 אצבעות פנויות.

 

אני יודע שהמקום היחידי שבו אתנסה בסמים בפרהסיה זה הburning man.

 

אני עובד המון, אין לי שכר קבוע ואין לי שעות קבועות, אני מרוויח לפי התפוקה האישית שלי, את הבוקר אני מבלה בפיקוח על עבודות ואת הצהריים בפגישות, אני מגיע הביתה והיום שלי אף פעם לא נגמר, צריך לעבוד על המחשב, לקרוא תוכניות, לבנות לו"ז, לטפל בחשבוניות ובהצעות מחיר, אני גם עובד בחופשות, אפשר למצוא אותי ליד הבריכה במלון עם הלפטופ ועם כוס קפה.

יש ימים שאני מחוץ לבית 16 שעות בגלל העבודה וזה לא פוטר אותי מלסיים לעבוד בבית.

 

אני לא בניתי תקציב חודשי, אני עוקב אחרי ההוצאות שלי ואני די מרוצה, אין לי אפשרות לדעת כמה אני מרוויח ברמה החודשית אבל ברמה השנתית ההכנסות שלי גבוהות פי 2 ויותר מההוצאות הקבועות שלי.

ולכן, אני לא רואה שום בעיה בלהוציא 5k בחודש כשאני מכניס 10 ויותר. נכון לרגע זה יש לי מעל $100k עמלות שמגיעות לי על העבודה שאני עושה כרגע.

 

ולא, אני לא שיפוצניק.

489c551812c7d83bb497915763a5769b.jpg84a21e5be68991c18111f27cd67350f4.jpg

 

אז אני לא בא לערבב אף אחד, ואני לא מנסה לשכנע אף אחד לעזוב את הארץ, אני מביא את החיים שלי לפה, לטוב ולרע, אני לא מתבייש להודות בטעויות שעשיתי, ואני לא מצטער עליהן כי הן לימדו ועיצבו אותי, בשורה התחתונה אני חי טוב עם הבחירות שלי ואני מעריך את החיים שלי ואת מה שיש לי ומסביבי ואני לא רואה שום פסול בהתנהגות שלי או בדרך שבה אני חי, אני מנהל חיים אחראיים מאוד, עובד קשה ומגיע לי להנות בלי לתת דין וחשבון לאף אחד או להרגיש רע עם זה.

haters will hate

פורסם

היי, אל תתפוס עלינו עכוז. גם כאן אפשר לנסוע 5000 ק"מ בלי שום מעברי גבול.

באר שבע - מצפה רמון - כביש 12 - אילת - כביש הערבה - צומת הערבה - דימונה - באר שבע - מצפה רמון - כביש 12 - אילת - כביש הערבה - צומת הערבה - דימונה - באר שבע - מצפה רמון - כביש 12 - אילת - כביש הערבה - צומת הערבה - דימונה - באר שבע - מצפה רמון - כביש 12 - אילת - כביש הערבה - צומת הערבה - דימונה - באר שבע - מצפה רמון - כביש 12 - אילת - כביש הערבה - צומת הערבה - דימונה - באר שבע - מצפה רמון - כביש 12 - אילת - כביש הערבה - צומת הערבה - דימונה - באר שבע - מצפה רמון - כביש 12 - אילת - כביש הערבה -צומת הערבה - דימונה - באר שבע - מצפה רמון - כביש 12 - אילת - כביש הערבה -צומת הערבה - דימונה - באר שבע - מצפה רמון - כביש 12 - אילת - כביש הערבה - צומת הערבה - דימונה - באר שבע - מצפה רמון - כביש 12 - אילת - כביש הערבה - צומת הערבה - דימונה - באר שבע - מצפה רמון - כביש 12 - אילת - כביש הערבה - צומת הערבה - דימונה - באר שבע - מצפה רמון - כביש 12 - אילת - כביש הערבה - צומת הערבה - דימונה - באר שבע - מצפה רמון - כביש 12 - אילת - כביש הערבה - צומת הערבה - דימונה - באר שבע - מצפה רמון - כביש 12 - אילת - כביש הערבה - צומת הערבה - דימונה - באר שבע - מצפה רמון - כביש 12 - אילת - כביש הערבה - צומת הערבה - דימונה - באר שבע -תל אביב.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
בנצי, שוב מבלי לנסות לפגוע, לפני שאתה מאשים תסתכל על עצמך - אתה זה שכתב שהיית מוציא 2000 דולר בסופ"ש, ואתה זה שהעיד שהוא גר עם שותף בדירה במקום עם המון מהגרים אחרים סמוך לסרסורים וזונות. אז אל תאשים אותנו שזה הרושם שקיבלנו.

ואגב, לי אין שום בעיה עם רכבי השופוני שלך, להפך - אם אתה יכול להרשות לעצמך, לך על זה. אבל אם בא לך, רק אם בא, אתה יכול גם קצת to dial down את ההאדרה העצמית. אני למשל לא מספר פה שאני מז^%$ אסטונית אחרת כל ערב, מרוויח מיליונים וחי כמו מלך (בעיקר כי זה לא נכון :-P).

לא מדובר פה בהאדרה עצמית יקירי, לא כתבתי לרגע שאני מרוויח מיליונים, או שאני מזיין מישהי אחרת בכל לילה, זאת לא הפואנטה, כתבתי את מה שכתבתי לגביי ההוצאות שלי בעבר כי אכן חייתי בפזרנות מסויימת, ועדיין, זה משהו שיכולתי להרשות לעצמי, הבעיה שלי נוצרה שכאשר הפסקתי לעבוד וסגרתי את העסק לא עשיתי את השינוי בסגנון החיים שלי.

וכן, הגעתי למצב שנותרתי בלי כסף ועדיין המחשבה על לחזור לארץ מעולם לא חלפה בראשי מכיוון שכבר טעמתי מהטוב והבנתי מי אני ולמה אני מסוגל, שתבין, חייתי על זרי דפנה, הוצאתי $5000 בחודש על מסעדות! היום אני מסתכל אחורה וקל לי להגיד שהייתי מפגר אבל מבחינתי זה היה שיעור חשוב, להגיע מכלום, לטפס למעלה, להרוויח מעל ה$15k בחודש ולבזבז כאילו אני מרוויח $30k.

זה לא מה שעשה אותי מאושר, אבל חוויתי את זה ולמדתי מזה ואני מאוד גאה בדרך שעברתי. להגיד לך שיכולתי לעשות את כל זה בישראל זה משהו אני לא מסוגל לעשות.

haters will hate

פורסם

למה לא יכול לעשות את זה בישראל?

 

יש לא מעט כאלה. מספיק להסתכל על בתי הקפה והמסעדות בתל אביב.

 

אבל כל זה בכלל לא משנה. לך טוב איך שאתה חי וזה מצויין. אתה לא צריך לתת דין וחשבון לאף אחד וגם לא להצטדק. אישית אני חושב שהתנהלת בצורה מפגרת (לפי מה שאתה מתאר היית צריך להיות בעל מסךיק נכסים כדי להגיע להכנסה פאסיבית שתקיים אותך ברמה ממוצעת ולעבוד קל בשביל העניין והשמנת) אבל אם לך זה טוב אז זה מצויין.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...