Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ירידה מהארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
על אבי ביטר ועל קולנוע איכותי

 

סיפור אמיתי

 

לפני שנה בערך ראיתי את האדון מתיישב באחת השיפודיות המרכזיות ביותר במערב ראשל"צ - רק שמשום מה המלצר לא הגיע לקחת את ההזמנה, עד שהאדון התעצבן והלך בצעקות...

 

מה שנקרא בעגה המקצועית Severe Mismanagement :shock: איך מסעדת שיפודים יכולה לוותר על לקוח כזה??

עריכה אחרונה על ידי tzahico

No worries 8)

  • תגובות 964
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אור, חן מעריך ומעריץ את ישראל יותר מכמה מדינות אירופאיות, שבזכותן העולם שלנו נראה כמו שהוא נראה היום, כולל ישראל.. (זה אגב, בדיוק גרעין ההסבר ההיסטורי להתמוטטות הקולוניאליזם, אבל זה לא לכאן).

 

שמתי לב שכל התומכים הבלתי מעורערים בדבקות לארץ הזו הם... מבוגרים למדי או אף מאד. זה אומר דרשני. אנחנו הצעירים פה כבר פוסט ציונים.

נכון, אני באמת מעריץ את ישראל, וזה מגובה גם בעובדות ולא רק ברגשות.

תוך 68 שנה הגענו מכמעט כלום, למדינה מערבית מתקדמת, עם תוצר לנפש ברמה מערב אירופאית, רפואה הכי מתקדמת בעולם ורמת חיים גבוהה.

וזה אחרי שעברנו 6 מלחמות, אין ספור מבצעים צבאיים וארועי טרור בלתי פוסקים.

לישראל יש צבא מהחזקים בעולם, ובתחום הבלתי קונוונציונאלי ישראל היא מעצמת על, לא פחות.

יש לנו תעשייה מתקדמת, היי טק משגשג ותקשורת מהמתקדמות בעולם.

שיעור הילודה גבוה בהרבה מזה שבמדינות אירופה, גם במגזר החילוני.

ואני לא כל כך מבוגר, סה"כ בן 47.

למרות כל השלילי כאן, ויש לא מעט, אפשר להביט אחורה בגאווה גדולה.

לא הרבה מדינות עשו מה שעשתה ישראל ב 68 שנה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
סיפור אמיתי

 

לפני שנה בערך ראיתי את האדון מתיישב באחת השיפודיות המרכזיות ביותר במערב ראשל"צ - רק שמשום מה המלצר לא הגיע לקחת את ההזמנה, עד שהאדון התעצבן והלך בצעקות...

 

מה שנקרא בעגה המקצועית Severe Mismanagement :shock: איך מסעדת שיפודים יכולה לוותר על לקוח כזה??

אז אולי בגלל זה הוא פתח מסעדה בעצמו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
נכון, אני באמת מעריץ את ישראל, וזה מגובה גם בעובדות ולא רק ברגשות.

תוך 68 שנה הגענו מכמעט כלום, למדינה מערבית מתקדמת, עם תוצר לנפש ברמה מערב אירופאית, רפואה הכי מתקדמת בעולם ורמת חיים גבוהה.

וזה אחרי שעברנו 6 מלחמות, אין ספור מבצעים צבאיים וארועי טרור בלתי פוסקים.

לישראל יש צבא מהחזקים בעולם, ובתחום הבלתי קונוונציונאלי ישראל היא מעצמת על, לא פחות.

יש לנו תעשייה מתקדמת, היי טק משגשג ותקשורת מהמתקדמות בעולם.

שיעור הילודה גבוה בהרבה מזה שבמדינות אירופה, גם במגזר החילוני.

ואני לא כל כך מבוגר, סה"כ בן 47.

למרות כל השלילי כאן, ויש לא מעט, אפשר להביט אחורה בגאווה גדולה.

לא הרבה מדינות עשו מה שעשתה ישראל ב 68 שנה.

אחלה, אז אנחנו וילה בג'ונגל וכו' (לא נאמר בציניות, ההספק של המדינה הזו אכן מרשים בטירוף).

איך כל זה קשור-ל/מצדיק-את גבב הסיסמאות מההודעה הקודמת שלך?

 

בתור אחד שמתגאה בפלא הזה, למה כשאתה שומע על אדם נורמטיבי שעוזב (או על הסוגיה הזו) מה שיש לך לומר זה 'סעו לשלום המפתחות בפנים'?

אני לא מבין מאיפה בכלל מגיעה הגישה הזו, בתור אזרח ישראלי כשאני שומע על אדם חריף שבוחר לרדת מהארץ, אחרי שאני מאחל לו בהצלחה אני תוהה מדוע הוא עזב ואיך אפשר לגרום לו ולשכמותו שלא לעשות זאת - שכן אני חושב שה'פלא' הזה לא קיים כי אלוהים אוהב את העם הנבחר, אלא כי העם הזה מורכב מאנשים איכותיים באופן יחסי (תרומת היהודים לקדמה יחסית לאחוזם באוכלוסיה וכו', לדעתי כנראה תודות לכך שפעם היה דגש מאוד חזק על חינוך בעם היהודי).

 

ואם אתה באמת חושב שהאנשים שעוזבים הם ה"סחלה" שטוב שעוזב את הארץ, אז... נו, עזוב.

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם (נערך)
צחוק בצד? אני לא כ"כ מבין על מה הדיון >.

 

חם זה מעט פושר, פושר זה מעט חם, קר זה מעט פושר ופושר זה מעט קר.

 

יאללה אור, נראה אותך עכשיו :wink:

 

צודק רוני, אשר עונה בכבוד, ומראה עוד נקודות מבט.

 

זו הבעיה - הכל מנקודת הראות שלכם. (חצי ריק או חצי מלא)

לכן לעולם לא תבינו, ולא נשנה את המצב בחברה בישראל.

לא להיות מקובע, בחברה הקרובה שלכם.

 

ציניות ושחצנות , ניפנוף בקבבים ואבי ביטר. (מדוע להתנשא על האחר)

 

ואח"כ, לכאורה אהדה לחלשים בחברה, בסגנון יבגני או פרנקוס.(אשר מציגים סטראוטיפים גזענים)

 

וכעת פלחו את הסטטוס של החברים הכותבים בדיון, די מתאים בחתך החברתי.

הבינו - כ 60% מהחברה בישראל , נפגעת מכך.

מאחר ו והשחצנות מובנת, ובכל משפט שני, תדאגו לנסות להתנשא.

 

וכולנו מפסידים מכך, גם אני, ומאוכזב שהם בוחרים ב ביבי וממצב החברה.

הם בוחרים ב ביבי, כי האחרים שחצנים ומתנשאים עלינו -

אני מבין אותם - ומתבייש בכם.

יש בכם טובים עם רעיונות ואכפתיות - הגישה שלכם גרועה.

 

בדקו את עצמכם.. לפני הטפות המוסר והפצת רסיסי החוכמה הגלובלית.

 

מסתבר כי הסטריאוטיפים עולים לעתים אוטומטית ובצורה בלתי מודעת

כאשר אנו מעוניינים לשלוט בחשיבתנו הסטריאוטיפית, אנו מתקשים לעשות זאת

בגלל אופים האוטומטי והבלתי מודע של הסטריאוטיפים

 

לכן עלולה העמדה הסטריאוטיפית להקשות את ההידברות

ואת הבנת נקודת הראות של הזולת

למנוע פתיחות לשונה ולהביא לחוסר סובלנות כלפי קבוצות אחרות

ואפילו לדחייה שלהן

 

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אין לי מושג על מה אתה מדבר, עוד יותר אין לי מושג מה הקשר בין הביקורת שלך לדברים שלי - באיזה צד קיצון אני? זה שאומר שחרא כאן וחייבים לעוף או זה שאומר שהארץ הזו היא פלא?

 

וזכותי לחשוב שאבי ביטר עושה סרטים פח, כמו שזכותך לחשוב שמטאל זה רעש. ההבדל הוא שאני לא חושב דבר על מי שחובב XYZ וזה גם מה שאמרתי בהודעה. מתנשא? אולי כדאי שתעשה רענון בנוגע לשימוש במונח.

 

שיהיה לך בכיף.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
אחלה, אז אנחנו וילה בג'ונגל וכו' (לא נאמר בציניות, ההספק של המדינה הזו אכן מרשים בטירוף).

איך כל זה קשור-ל/מצדיק-את גבב הסיסמאות מההודעה הקודמת שלך?

 

בתור אחד שמתגאה בפלא הזה, למה כשאתה שומע על אדם נורמטיבי שעוזב (או על הסוגיה הזו) מה שיש לך לומר זה 'סעו לשלום המפתחות בפנים'?

אני לא מבין מאיפה בכלל מגיעה הגישה הזו, בתור אזרח ישראלי כשאני שומע על אדם חריף שבוחר לרדת מהארץ, אחרי שאני מאחל לו בהצלחה אני תוהה מדוע הוא עזב ואיך אפשר לגרום לו ולשכמותו שלא לעשות זאת - שכן אני חושב שה'פלא' הזה לא קיים כי אלוהים אוהב את העם הנבחר, אלא כי העם הזה מורכב מאנשים איכותיים באופן יחסי (תרומת היהודים לקדמה יחסית לאחוזם באוכלוסיה וכו', לדעתי כנראה תודות לכך שפעם היה דגש מאוד חזק על חינוך בעם היהודי).

 

ואם אתה באמת חושב שהאנשים שעוזבים הם ה"סחלה" שטוב שעוזב את הארץ, אז... נו, עזוב.

לא, אני כלל לא חושב שמי שעוזב הוא "סחלה" כהגדרתך, ממש לא.

רק מרגיז אותי לשמוע כמה מנסים לשכנע כמה טוב בברלין, בריסל או בכל מקום אחר בעולם, וכמה רע בישראל.

וקחו עיצה טובה ממני, ממרום 47 שנותי.

קחו את החיים באיזי, לא צריך לאכול את כל העולם, תשאפו פחות תהיו מאושרים יותר, כסף זה (ממש) לא הכל בחיים, אל תהרגו עצמכם בעבודה, אין למי ואין למה, הסתפקו במועט ותמיד הביטו על אלו שיש להם פחות מכם.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

תכף יתנפלו עליך כל השאפתנים רודפי ההישגים ההצטיינויות והאתגרים בטענה שאתה שואף לבינוניות, שלא יצא ממך כלום, שאתה פסימי ושעצוב לקרוא את ההודעות שלך.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

ליין מן - מיהם "אתם המתנשאים"

 

יש לי תחושה שיש כאן יותר משמץ של גזענות מצידך. אבל אתה לא קורא לילדים בשמם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
תכף יתנפלו עליך כל השאפתנים רודפי ההישגים ההצטיינויות והאתגרים בטענה שאתה שואף לבינוניות, שלא יצא ממך כלום, שאתה פסימי ושעצוב לקרוא את ההודעות שלך.

שיתנפלו עד מחרתיים.

מי שמוכן להרוג את עצמו בעבודה עד 22.00 בלילה בשביל חתיכת פח בחניה, שיבושם לו.

בסוף כולם מגיעים לאותו מקום בדיוק, באחריות.

מקסימום ישאר פחות לילדים שלי, וגודל העזבון קשור לגודל העיצבון.

עזבון גדול, עצב קטן..

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

דווקא זו לא שאיפה לבינוניות בכלל.

אני פשוט חושב שאתה לא מעריך מספיק את מקומה של החרדה הקיומית בחיינו, וזה אולי ההבדל הכי גדול בינינו לבין אחרים.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

סלואורייד רק תעדכן אותנו כשהאנשים כאלו מגיעים בשביל שנדע שלא מדובר באנשי קש.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יכול להיות שאין להם גישה לאוף-טופיק, כי בשרשורי "רכב החלומות" הם פורחים.

בכל אופן, השפעת החרדה הקיומית על החיים תלויה בסוג האנשים שסביבך.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לא קראתי כלום.

אני רק רוצה להודות לחבר'ה שלא מהארץ וכותבים על החיים בחו"ל.

משתפים, מספרים בכנות על יתרונות וחסרונות כאחד. צריך להגיד להם תודה. הרי מה שהם עושים זה שירות. מספיק שהו יספקו מידע שיעזור לאדם אחד לשפר את אורח חייו הרי שמגיע להם ישר כוח.

לא מבין את הגנאי כלפי אנשים שמהגרים למדינות אחרות כדי לשפר את רמת החיים, כאילו שמינימום רצחו מישהו.

לפעמים אלמנט הגנה על המולדת חזק משיקול הדעת. רואים את זה בדוגמאות קטנות בויכוחי יצרנים בפורום ורואים את זה בדיונים על תופעות גדולות מהגירה.

 

מצחיק שבמשחקי מחשב לפעמים מסתתרות פנינים יפות [כמו למשל החתימה שלי].

באחד כזה שזכור לי במיוחד אמרו שלבני אדם לא אכפת מעצמם כל עוד יש שעיר לעזאזל.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אור - אתה חלק מהחברה, ואם יש ביקוש בחברה לסרטים הללו, הם יצליחו, ואם לא - לא.

מדוע לרשום פח, או לפגוע ביוצר אשר מביא את האומנות שלו לחברה.

 

אפשר לכתוב לא לטעמי - לא אראה לא מדבר אליי - סבבה.

 

פח - זה הסטראוטיפ שאני מדבר עליו, אולי הסרט משקף לחברה מסוימת את חייה.

והיא מזדהה עם הסרט.

אני מאמין, כי לא הייתה מגדיר כך עבודה של אמן חבר - מתוך כבוד.

אבל לכתוב פח על חלש לכאורה ממך להתנשא לבזות..

 

האם התזמורת הפילהרמונית היא פח, והאופרה, והבימה - אשר מוחזקות בכסף רב.

כסף אשר המדינה מזרימה להם, וזה לא בדיוק כוס התה של כולם.

באמת.. להאמין שהנפיחות של החברה הקרובה רחניות ומתנה לעולם.. ושל האחר מסריחות.

 

אור , זה מוטמע בך וברבים אחרים (גם בי ובחברי) ואנחנו היום מודעים לכך .

פגענו באחרים מתוך חוסר מודעות.

ואם אני כותב לכם זאת - כנראה שיש בעיה.

 

ומשם מגיע כלל נושא החברה, כאשר נמדוד מילים והבעה, וננסה להבין אחר אשר לא מכירים.

הם גם יתנהגו בכבוד וישמעו אותנו.

 

אייל.

 

sperial - הלוואי ויהיו הרבה כמוך.. אני נהנה לקרוא את התגובות שלך.



ולא, בטעות אולי שמץ, ואני נלחם בזה מתוך מודעות שזה אפשרי.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...