Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ירידה מהארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3685 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ברור שלא.

אתה צריך להוסיף מערכת שעובדת בשבילך, תודעת שירות מצויינת, תחושת חופש אמיתית, שקט נפשי, היגיון, נימוסים, סדר, נוחות, פרגון ואת העדר הצורך להתקמבן בכדי לא לצאת פראייר.

כמובן, האפשרות לחיות בכבוד עם מה שיש ולא להרגיש שאתה עובד לחינם.

 

הנשק זה סתם תוספת מפגרת.

 

בתנאי שאתה גבר לבן נוצרי פרוטסטנטי ממעמד בינוני ומעלה חי בפרבר יוקרתי ומקבל ביטוח רפואי טוב בעבודה.

  • תגובות 964
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פספסתי את זה.

איפה אי פעם הצגתי סטראוטיפים "גזעניים"? של מי? איזה גזע?

 

האמת? אולי הייתי מתעצבן קצת יותר, אם זה לא היה מגיע מבן אדם שבשביל להוכיח שפעם לא הבינו תרבות מזרחית בארץ, מביא כדוגמא סרט של במאי אשכנזי, שהתסריט שלו נכתב על ידי אשכנזים גם כן.

 

אני מבין שיש מגוון מילים ומשפטים שמקובל לכתוב או לחשוב, כי הם נונתים ביטוי לאיזו דעה מקובלת, אבל בכל זאת...

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
בתנאי שאתה גבר לבן נוצרי פרוטסטנטי ממעמד בינוני ומעלה חי בפרבר יוקרתי ומקבל ביטוח רפואי טוב בעבודה.

לא, לא, לא.

די כבר עם הזיון שכל על הביטוח הרפואי.

קצת מעל ה$200 בחודש.

התגובה שלך היא גזענית, נשמע כמו ההתבכיינות של מזרחים על אשכנזים.

 

איזה קשקוש.

עוד מעט תאמר לי שכאשר אדם לבן מגיע למשרד הרישוי הוא לא עומד בתור... הזוי.

בתנאי שאתה גבר לבן נוצרי פרוטסטנטי ממעמד בינוני ומעלה חי בפרבר יוקרתי ומקבל ביטוח רפואי טוב בעבודה.

 

 

Sent from my SAMSUNG-SM-G530AZ using Tapatalk

haters will hate

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מה בנצי, אין לכם שירותים נפרדים לצבעוניים במשרד הרישוי? לא יכול להיות.

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

ברור שיש, הסיבה שבגללה לא נסעתי בתחבורה ציבורית כלל ב6 שנים האחרונות היא כי אני לא אוהב לשבת בחלק האחורי של האוטובוס.

haters will hate

פורסם

א. ממש לא 200$ בחודש. תלוי בגיל, מצב בריאותי וסוג הכיסוי. בפעם האחרונה שבדקתי ב-Federal Marketplace הכיסוי יכול להגיע ל-400$ לבן אדם וצפונה. בזכות אובמה יש חובה לרכוש ביטוח בריאות אחרת חוטפים קנס בדו"ח האישי. בעתיד הקרוב הקנסות יהפכו לאסטרונומיים.

 

ב. לפסול את שאר הדברים שאמרתי זה פשוט לטמון את הראש בחול. ארצות הברית מקום נהדר אם אתה גבר לבן נוצרי פרוטסטנטי ממעמד בינוני ומעלה חי בפרבר יוקרתי ומקבל ביטוח רפואי טוב בעבודה. אם אתה לא אחד כזה החיים ממש לא דבש כמו שאנשים מנסים להציג.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בנצי, קצת אופטופיק לנושא,

אבל ראיתי שאתה מקליפורניה וחובב הופעות-

האם אתה מתכנן ללכת לפסטיבל הרוק הגריאטרי באינדיו?

פורסם

ב. לפסול את שאר הדברים שאמרתי זה פשוט לטמון את הראש בחול. ארצות הברית מקום נהדר אם אתה גבר לבן נוצרי פרוטסטנטי ממעמד בינוני ומעלה חי בפרבר יוקרתי ומקבל ביטוח רפואי טוב בעבודה. אם אתה לא אחד כזה החיים ממש לא דבש כמו שאנשים מנסים להציג.

אשתי מהגרת, אישה, שחורה, יהודיה, גרה בפרבר פשוט ולא יוקרתי. ביטוח רפואי טוב כן היה לה. החיים היו מעולים.

אני הגעתי לארה"ב כזר, יהודי, גרתי בעיר, והיה לי ביטוח רפואי מצוין.

רוצה להמשיך לדבוק בנוסחה פגת התוקף שלך?

 

לא אומר שהכל נפלא שם, אבל אין מה להתנשא.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
מה בנצי, אין לכם שירותים נפרדים לצבעוניים במשרד הרישוי? לא יכול להיות.

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

 

התבלבלת, זה פה בארץ שיש חדרי לידה ללא יהודים...

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ניטש - השאלה לא האם היה ביטוח. השאלה כמה הוא עולה - אבסולוטית ויחסית להכנסות. ואני מוסיף - מה גובה ה-co-payments.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אשתי מהגרת, אישה, שחורה, יהודיה, גרה בפרבר פשוט ולא יוקרתי. ביטוח רפואי טוב כן היה לה. החיים היו מעולים.

אני הגעתי לארה"ב כזר, יהודי, גרתי בעיר, והיה לי ביטוח רפואי מצוין.

רוצה להמשיך לדבוק בנוסחה פגת התוקף שלך?

 

לא אומר שהכל נפלא שם, אבל אין מה להתנשא.

 

אני ממש לא מתנשא, אבל המקרה הספציפי שלכם לא מעיד על הכלל. הפרופיל שרשמתי רלוונטי עד היום ומגובה בסטטיסטיקה מאוד לא נעימה. אני מניח שעשיתם רלוקיישין במסגרת העבודה ואתם אנשים מוכשרים אחרת החברה לא הייתה טורחת למשוך אתכם לארצות הברית.

פורסם

אשתי היגרה עם המשפחה שלה לארה"ב ממדינת עולם שלישי בתור ילדה. הם אכן אנשים מוכשרים, אבל לא לבנים, אמא שלה המצליחה יותר בבית והיא גם לא גבר.

השיגו חינוך מצויין, בריאות (דרך העבודה) ותנאי מחיה טובים לאחר שנים בודדות.

 

אני אכן עשיתי רילוקיישן ויש לי אכן כישורים מסוימים. בכל מקרה שנינו לא מקרים נדירים, וארה"ב של הWASPs כבר פחות רלוונטית. חברה הרבה יותר רב תרבותית.

ההודים משגשגים, האסיאתים משגשגים ואפילו הניגרים (מניגריה) והגנאים משגשגים.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

גם בארץ צריך להיות WASP:

 

White, AShkenazi with Protekzia

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

2 הסנט של חבר שגר בארה"ב תקופה:

1) כל מי שמוכן לעבוד לא יגיע לפת לחם ואפילו יחיה ברמה גבוהה יותר מהממוצע בארץ

2) הרבה שחורים והיספנים נולדים למציאות שאפעס, לא כל כך מחנכת אותם לעבודה (גם כשהם עובדים הם מאוד לא ממושמעים ומאוד אנטי ממסדיים). אפשר אולי להקביל את זה לנישת המזרחי הדפוק שמעדיף להתלונן על קיפוח ולהצביע ש"ס מאשר אשכרה לעשות משהו בנושא (אני 75% מזרחי אז מרשה לעצמי להשתמש במונח הזה :p )

מה שמאפיין את ההודים, האסיאתים ואפילו הניגרים (מניגריה :-) ) והגנייתים, בניגוד לאפרו-אמריקנז וההיספאנים זה מוסר לימודים ועבודה גבוה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3685 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...