Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ירידה מהארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אה הא, רק תקווה שהוא לא קנה בחנות השכונתית איזה פלאטולון, כי אז הקטנצ׳יק הזה שווה בערך כמו נונצ׳קו.

 

בו נגיד ככה, זה שלי ולשכנים שלי יש נשק בבית זו לא הסיבה שבזכותה הייתי מהגר לאמריקה.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

SAY MY NAME | www.alonadler.com

  • תגובות 964
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
זה מאד נכון, ונכון גם לגבי הצד השני, גם במדינות ערב אנשים היו אוכלים אחד את השני ואת השלטון אם לא היה האויב הציוני שמאפשר לשלטונות שם לאחד אותם ולהסיח את דעתם מהבעיות האמיתיות שלהם.

אני מבין שהמאסר שלך בצפון קוריאה מאז 2010 נגמר רק עכשיו ועוד לא הספקת להתעדכן בענייני דיומא.

מרטינס, תכיר את האביב הערבי. נעים מאוד.

 

רוב תושבי מדינות ערב כבר קלטו את הבלוף, היאהוד עוד לא.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

יעשה, אתה מכיר את המצע ואת הדברים של סאדיק חאן? אני כן, והמוסלמיות שלו היא לא העניין פה.

הצבענו ליריב שלו מסיבות כלכליות, אבל זה ממש לא עניין גדול.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
אה הא, רק תקווה שהוא לא קנה בחנות השכונתית איזה פלאטולון, כי אז הקטנצ׳יק הזה שווה בערך כמו נונצ׳קו.

 

בו נגיד ככה, זה שלי ולשכנים שלי יש נשק בבית זו לא הסיבה שבזכותה הייתי מהגר לאמריקה.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

ברור שלא.

אתה צריך להוסיף מערכת שעובדת בשבילך, תודעת שירות מצויינת, תחושת חופש אמיתית, שקט נפשי, היגיון, נימוסים, סדר, נוחות, פרגון ואת העדר הצורך להתקמבן בכדי לא לצאת פראייר.

כמובן, האפשרות לחיות בכבוד עם מה שיש ולא להרגיש שאתה עובד לחינם.

 

הנשק זה סתם תוספת מפגרת.

haters will hate

פורסם
לפחות אנחנו מנהלים את המלחמות שלנו רחוק מהבית..

ואם זה יגיע לפה, אז אני לא אצטרך לנטרל מחבל עם נונצ'אקו...

6d97a665dca18182fc28b57e90d4436d.jpg

גיטרה , בנצי . גיטרה עם זה מנטרלים היום מחבלים

 

Sent from my Lenovo K50-T5 using Tapatalk

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

טוב בן ציון, פעם אחרונה שאני אומר לך, קצץ כבר ציפורניים למען השד!

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
זה מאד נכון, ונכון גם לגבי הצד השני, גם במדינות ערב אנשים היו אוכלים אחד את השני ואת השלטון אם לא היה האויב הציוני שמאפשר לשלטונות שם לאחד אותם ולהסיח את דעתם מהבעיות האמיתיות שלהם. וזה יפה לראות ולהבין איך המלחמות מחזיקות את היציבות השלטונית ההדדית של כל הצדדים.

אתה לא כל כך מסתכל מה קורה במדינות מסביב נכון?

בלבנון יש ניצנים של מלחמת אזרחים, חיזבאללה עסוק בלחימה בסוריה שעליה אין הרבה מה להרחיב

לוב כבר לא קיימת , בסיני יש מלחמה של הבדואים בצבא המצרי, תימן במלחמת אזרחים, עיראק מפולגת לשלוש יישויות שחלקן נלחמות זו בזו, וכנראה שכחתי איזור או שניים. מאז האביב הערבי נהרגו באיזור מעל ל 700,000 אנשים שכחצי מליון מתוכם רק בסוריה ועוד מליונים כפליטים.

 

עריכה: שכחתי את מלחמת האזרחים בטורקיה עם הכורדים במזרח המדינה

 

Sent from my Lenovo K50-T5 using Tapatalk

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
טוב בן ציון, פעם אחרונה שאני אומר לך, קצץ כבר ציפורניים למען השד!

למה לקצץ ? אולי עדיף למרוח לק.

איזה כייף לי :)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מתי כבר יגיע האביב היהודי? אולי אחרי החגים. ואולי בעצם עדיף שלא יגיע כי לא מתחשק לי להרביץ להומואים באטרקציה ביריד ולזרוק אבנים בשבת בחסות החוק. והכי גרוע להיות מחוייב לעלות לרגל לגני התערוכה בפסח לאוטומוטור ולאכול נקניקיה בלחמנייה שעשויה מספוג הפלא. מי שנשאר בבית ונתפס עושים לו טרנספר לרשות הפלסטינית כי שם יש ספורט מוטורי.

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
מתי כבר יגיע האביב היהודי? אולי אחרי החגים. ואולי בעצם עדיף שלא יגיע כי לא מתחשק לי להרביץ להומואים באטרקציה ביריד ולזרוק אבנים בשבת בחסות החוק. והכי גרוע להיות מחוייב לעלות לרגל לגני התערוכה בפסח לאוטומוטור ולאכול נקניקיה בלחמנייה שעשויה מספוג הפלא. מי שנשאר בבית ונתפס עושים לו טרנספר לרשות הפלסטינית כי שם יש ספורט מוטורי.

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

ואם אתה לא תולה אצלך תמונות של עובדיה יוסף ואייל גולן, תולים אותך

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...