Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ירידה מהארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשכתבתי את סוגי הריגושים וההתמכרויות, כתבתי בכדי לתת דוגמא בלבד.

 

קטונתי מלדעת "מה הרעל שלך" אבל ללא ספק, יש.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 964
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתה מבלבל, אני לא מאלה שיש להם סבלנות לדיטלינג, אני מאלה שגורמים לרכב להראות כמו פח אשפה תוך שלושה ימים, ההתעסקות שלי עם רכבים הייתה בסחר בין לאומי, ייצוא של רכבים כולל רכבי על לאירופה, אסיה ואפריקה. זה היה טוב מאוד בזמנו, כשהיורו היה גבוה מהדולר ב50%.

אז גרתי בניו יורק וכן עברו תחת ידי מכוניות אקזוטיות מאוד, אבל עברתי לקליפורניה ושיניתי כיוון בחיים.

 

Sent from my SAMSUNG-SM-G530AZ using Tapatalk

haters will hate

פורסם

בנצי, עזוב.

אי אפשר להסביר בצורה פשוטה מציאות שהיא יותר מורכבת.

תמיד ייתפסו לפרטים קטנים ולא יבינו את התמונה הגדולה.

 

שם יש לך חופש ולא רודפים אותך.

פה כן.

פה אתה כל היום עם איומים של מלחמה\ביטוח לאומי\סתם אנשים שנכנסים לך לחיים.

שם אם אתה רוצה אף אחד לא ידבר איתך ברחוב ויש לך שקט.

 

בפורום אמריקאי מקביל לזה אף אחד לא יכפה עליך בצורה כזו את הדעה שלו ולא יגרמו לך להרגיש חרא עם ההחלטות שלך בחיים, אלא אם כן אתה נרקומן שהורס לכל הסביבה את החיים.

פה אנשים מרשים לעצמם להגיד דברים שרק פה תשמע מהם.

זה בעצם הכלא של הישראלי, שכולם נדחפים לו לחיים.

 

הבן אדם אומר לכם שהוא קורע את התחת בעבודה ולמרות שהוא מבלה טוב, הוא חוסך.

לא אכפת לו לחיות בשכונה בינונית במקום באמצע בוורלי הילס. זו ההחלטה שלו!

הרי מי שגר בחיפה גם גר קרוב להדר או לרחוב החשמל, איפה שהאוכלוסיה "לא משהו".

מי שגר בראשל"צ גר קרוב ללוד.

מי שגר בבאר שבע גר בבאר שבע.

 

אין שום בושה בלחיות "כמה דקות" משכונה גרועה.

כל עוד השכונה שלכם בסדר, הכל סבבה.

 

זה לא "או בוורלי הילס או כלום".

מותר לחיות בשכונה נורמלית עם אנשים נורמליים ורמת חיים נורמלית לחלוטין.

הקטע הוא שבארה"ב אנשים נורמלים פשוט ייראו אתכם כמישהו נורמלי.

ישראלי ייראה אתכם במישהו שנכשל כי הוא לא גר בוילה בבוורלי הילס.

פורסם

בנצי אני מפרגן לך, לא שופט בכלל.

נשמע כאילו אתה שמח בחלקך ובבחירותיך ואני בטוח שזה מקור לקינאה רבה אצל אחרים.

אם בעבר פיזרת כסף כדי להתנסות - כל עוד עשית את זה מכספך האישי - מברוק זכותך. לכולנו יש קטעים בחיים שבא לנו ״להתפנק״ קצת יותר. לא מבין מה רע בזה.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

נהנתי לקרוא, גם התגובות מעניינות, מישהו כתב שם שהגעגועים לחומוס לא שווים את החזרה לארץ.

 

 

Sent from my SAMSUNG-SM-G530AZ using Tapatalk

haters will hate

פורסם

מאד פשוט בנצי, פשוט היית צריך לספר מה המרחק ממקום מגוריך לאוניברסיטה המקומית או לספריה העירונית.

גם שכונה ד' בב"ש נמצאת מרחק יריקה מאוניברסיטת בן-גוריון או שכונת שביב בהרצליה מהבין-תחומי, והרוב שם לא

בדיוק מדעניי טילים (או תלוי לאן אתה רוצה שהטיל יעיף אותך).

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

הבן אדם אומר לכם שהוא קורע את התחת בעבודה ולמרות שהוא מבלה טוב, הוא חוסך.

לא אכפת לו לחיות בשכונה בינונית במקום באמצע בוורלי הילס. זו ההחלטה שלו!

הרי מי שגר בחיפה גם גר קרוב להדר או לרחוב החשמל, איפה שהאוכלוסיה "לא משהו".

מי שגר בראשל"צ גר קרוב ללוד.

מי שגר בבאר שבע גר בבאר שבע.

 

אין שום בושה בלחיות "כמה דקות" משכונה גרועה.

כל עוד השכונה שלכם בסדר, הכל סבבה.

 

זה לא "או בוורלי הילס או כלום".

מותר לחיות בשכונה נורמלית עם אנשים נורמליים ורמת חיים נורמלית לחלוטין.

הקטע הוא שבארה"ב אנשים נורמלים פשוט ייראו אתכם כמישהו נורמלי.

ישראלי ייראה אתכם במישהו שנכשל כי הוא לא גר בוילה בבוורלי הילס.

 

יוסי, מה עובר עליך?

איזה ישראלי יחשוב שמישהו נכשל כי הוא לא גר בוילה בבוורלי הילס?

הבעיה היא לא זאת. הבעיה היא שישראלים קוראים את מה שבנצי כותב וחושבים שהם יעברו לאמריקה ויוכלו לגור בניו יורק או בקליפורניה ולחסוך אלפי דולרים בחודש. זה יכול לקרות אם הם עובדי הייטק מקצועיים, כן, אבל זה לא שאתה נוחת בשדה וישר נותנים לך את המפתחות למרצדס ולוילה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם (נערך)

^ מש"ל

אגב שכחת את 'כל היורדים האלו עוד יחזרו לכאן כמו טטל'הס כשהאיסלאם יכבוש את אירופה'

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אור, חן מעריך ומעריץ את ישראל יותר מכמה מדינות אירופאיות, שבזכותן העולם שלנו נראה כמו שהוא נראה היום, כולל ישראל.. (זה אגב, בדיוק גרעין ההסבר ההיסטורי להתמוטטות הקולוניאליזם, אבל זה לא לכאן).

 

שמתי לב שכל התומכים הבלתי מעורערים בדבקות לארץ הזו הם... מבוגרים למדי או אף מאד. זה אומר דרשני. אנחנו הצעירים פה כבר פוסט ציונים.

:idea:
פורסם

כפי שאמרתי באחת ההודעות הקודמות - לדעתי אין פסול בלהעריך/להעריץ את ישראל.

פשוט אני לא מבין את היציאות הפאסיב-אגרסיב האלו נגד אנשים שחושבים אחרת..

יש אנשים שחושבים שאבי ביטר מייצר קולנוע איכותי, אני לא מסכים איתם - אבל אני לא אחטוף עליהם עצבים כשהם יושבים בבית לראות סרט שלו.

 

הסיפא שלך לא נכונה אגב, יש מלא צעירים (גם בפורום) שמחזיקים בגישה דומה, ויש מבוגרים בפורום שחושבים אחרת. אל תשייך את זה לגיל ככה סתם, זה סתם אד-הומינם והוא לא באמת רלוונטי (וייתכן שגם קצת פוגעני).

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...