Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ירידה מהארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תסתכל על ההגדרה של קבוצה חברתית - הערצת חברי הקבוצה כמוה כאנטגוניזם כלפי מי שאיננו חבר בה. זה ספקטרום יחסי שאין בו מקום לעמדה אדישה.

 

דוגמא מקבילה: חם זה מעט קר וקר זה מעט חם - אין נקודת אמצע בין חם לקר.

:idea:
  • תגובות 964
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
דוגמא מקבילה: חם זה מעט קר וקר זה מעט חם - אין נקודת אמצע בין חם לקר.

טוב עיקמת לי את היד אז הייתי חייב.

:lol:

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם (נערך)

אתה לא יורד לסוף דעתי.. תחשוב על נקודת הקיפאון ועל טבעה השרירותי שביחס אליו הוגדר המונח פושר.

 

מצטער אם זה פילוסופי מידי, אבל פילוסופיה זה כל מה שיש לנו (המדע שלך הוא מקרה פרטי של פילוסופיה).

עריכה אחרונה על ידי Fkl0ster
:idea:
פורסם

חם זה מעט פושר, פושר זה מעט חם, קר זה מעט פושר ופושר זה מעט קר.

 

יאללה אור, נראה אותך עכשיו :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

צחוק בצד? אני לא כ"כ מבין על מה הדיון >.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
יוסי, מה עובר עליך?

איזה ישראלי יחשוב שמישהו נכשל כי הוא לא גר בוילה בבוורלי הילס?

הבעיה היא לא זאת. הבעיה היא שישראלים קוראים את מה שבנצי כותב וחושבים שהם יעברו לאמריקה ויוכלו לגור בניו יורק או בקליפורניה ולחסוך אלפי דולרים בחודש. זה יכול לקרות אם הם עובדי הייטק מקצועיים, כן, אבל זה לא שאתה נוחת בשדה וישר נותנים לך את המפתחות למרצדס ולוילה.

רוני, מתי תבין שאתה טועה?

אף אחד לא אומר שנוחתים ומקבלים הכל בקלות, כן אפשר להרוויח 5-6 בחודש בהתחלה. כן אפשר לשים 2000 בצד בחודש.

ובבקשה תפסיק עם ההיי טק, זה לא נחשב פה כמו בישראל, פה במקצועות חופשיים עושים יותר כסף, על כל פועל היי טק שתביא כדוגמא אני אביא לך ישראלי שעובד בתחום "שחור" לכאורה כמו נדל"ן, בניה, שטיחים וכד' שמרוויח יותר ובהגינות, מעניין אותי גם למה אחד מהעובדים שלי הוא ישראלי בן 42 שהחליט לעשות הסבה מהייטק כי משעמם לו ולהכנס לתחום הפיתוח הנדלני כי זה גם פחות משעמם וגם מכניס יותר כסף. כן ישראלי חוקי שעשה רילוקיישן לפני למעלה מעשור, נשוי עם 2 ילדים.

 

אני לא אוהב לתת דוגמאות של אנשים ספציפים אבל אני יכול להמשיך.

 

אז הנה, בשביל הפרוטוקול:

 

חברים, כסף לא גודל פה על העצים, צריך לעבוד קשה, אבל זה משתלם, בכל תחום.

וכן, אם תודיעו לי מראש, אני אאסוף אתכם מהשדה עם מרצדס או קאדילק.

ואארח אתכם ואעזור בהתאקלמות כמו שכבר עשיתי עם מספר לא קטן של ישראלים כולל כמה חברי פורום.

haters will hate

פורסם

בנצי , כל-הכבוד.

בישראל קשה לרוב האנשים העובדים קשה ונלחמים על מקומם בחברה להצליח.

ולהגיע לרמת חיים כמו באמריקה - זו עובדה.

וכל המתקשקשים איתך.. לא מבינים ולא חיו שם.

או תנאי הפתיחה שלהם בחיים היו טובים יחסית.

 

לישראל יש הרבה הרבה יתרונות, ואני מוכן לוותר על אמריקה, ולחיות בישראל.

אבל - אני מודע למציאות..

 

- כאשר אתה כותב , אני נהנה לקרוא צוחק ומפרגן, ובישראל עדיין נהנתי מהרבה יותר שטויות ממך.

לכן אני מתחבר לסיפורים שלך, ושל שני גברים וחצי..

כנראה אם הייתי באמריקה - הייתי כבר מת מאפיסת כוחות..

ואחרים הקוראים - רואים כאילו אתה מניף כנגדם סדין אדום של קרב בזירת השוורים.

והם חייבים להיכנס לקרב, וגם מזה אני נהנה (חלקם צודקים).

 

לכן - כמו שאומר אייל - דברים שרואים משם, לא רואים מפה.

אל תשפתו אדם, עד שתגיעו למקומו.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

בנצי ההשוואה הזו מוזרה,

אם אני מחר מרלקש את עצמי אני ארוויח ~130-140K$ שנתי, 'ישר מהנמל"ת', בתור מהנדס תוכנה.

אם אני מחליט להיות יזם נדלן, אז זה שונה לגמרי: אתה עצמאי, יש עקומת למידה, לא בטוח תצליח כי 'קשרים' ו'פוליטיקה' ו'נסיון' וכל מיני דברים שאין לי כשאני לוקח את המזוודה מהמסוע.

 

אז אני לא מבין מה אתה מנסה לומר בכלל...

 

גם בישראל יש בעלי פיצוצייה שמרוויחים פי כמה (וכמה וכמה) ממני, השכיר הפשוט. אבל אתה רוצה לנחש מה קורה כשלוקחים חתך ממוצע של כל 'יזמי הפיצוציות' אל מול כל המהנדסים?

 

אני אגב לא מכיר אותך / סיפוריך, ואין לי שום דבר נגדך/ם, אז נא לא לקחת ללב או להוציא דברים מהקשרם (:

(אבל הניתוח שלך, באופן סטטיסטי, לא באמת מחזיק מים)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
רוני, מתי תבין שאתה טועה?

אף אחד לא אומר שנוחתים ומקבלים הכל בקלות, כן אפשר להרוויח 5-6 בחודש בהתחלה. כן אפשר לשים 2000 בצד בחודש.

ובבקשה תפסיק עם ההיי טק, זה לא נחשב פה כמו בישראל, פה במקצועות חופשיים עושים יותר כסף, על כל פועל היי טק שתביא כדוגמא אני אביא לך ישראלי שעובד בתחום "שחור" לכאורה כמו נדל"ן, בניה, שטיחים וכד' שמרוויח יותר ובהגינות, מעניין אותי גם למה אחד מהעובדים שלי הוא ישראלי בן 42 שהחליט לעשות הסבה מהייטק כי משעמם לו ולהכנס לתחום הפיתוח הנדלני כי זה גם פחות משעמם וגם מכניס יותר כסף. כן ישראלי חוקי שעשה רילוקיישן לפני למעלה מעשור, נשוי עם 2 ילדים.

 

אני לא אוהב לתת דוגמאות של אנשים ספציפים אבל אני יכול להמשיך.

 

אז הנה, בשביל הפרוטוקול:

 

חברים, כסף לא גודל פה על העצים, צריך לעבוד קשה, אבל זה משתלם, בכל תחום.

וכן, אם תודיעו לי מראש, אני אאסוף אתכם מהשדה עם מרצדס או קאדילק.

ואארח אתכם ואעזור בהתאקלמות כמו שכבר עשיתי עם מספר לא קטן של ישראלים כולל כמה חברי פורום.

 

 

מתי תבין שאתה טועה?

אתה לוקח את עצמך - בחור מוצלח, בעל יוזמה ואומץ - ומשליך על כל ה"יורדים" לארה"ב מישראל. זה פשוט לא נכון. לא כולם יכולים להיות קבלנים ולהרוויח מיליונים (בטח שלא בהגינות).

אתה גם לוקח מקרה אחד של ישראלי ששעמם לו בהייטק ומשתמש בו להצדיק ציבור שלם. הלוואי שכולנו היינו במצב שאנחנו עובדי הייטק משועממים שמצליחים להרוויח יותר במקומות אחרים.

אין חולקים שצריך לעבוד קשה ואין חולקים שזה משתלם בחלק מהתחומים, אבל מעטים יכולים להרוויח כאלו סכומים, אחרת השכר החציוני בארה"ב היה הרבה יותר גבוה מה-40 אלף דולר שהוא (אם הנתונים שראיתי נכונים).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

 

זה בהתייחס לאמירה שהצעירים פה פוסט ציונים? התכוונתי לצעירים מחוכמים כמוני וכמוך כמובן - לא לקלי הדעת וחלשי השכל שהארץ מלאה בהם.

 

ברצינות, הם עדיין בני נוער, אם כי מן הסתם רק חלקה קטנה מתוכם תצליח להיחלץ מהמטריקס הלאומי.

:idea:
פורסם

יבגני - הסקר נערך לבקשת "ישראל היום". כלומר מוטה ביבי. הייתי מעדיף הזמנה על ידי גורם לא פוליטי, אם כי קשה למצוא גורם כזה, בודאי אחד שיממן סקר מעמיק. עדיין ברור לי שהלאומנות חוגגת בגילאים אלה. לאומנות, ולא ציונות, למרות שהימין מנסה לנכס לעצמו את הלאומיות, כאילו מי שרוצה מדינה יהודית ללא רוב (או כמעט רוב) פלסטינאי פחות ציוני ממי שרוצה שטחים עם כמה מיליוני אזרחים פלסטינאים.

 

חוץ מזה - היה אנגלי זקן וחכם שאמר שמי שאינו קומוניסט עד גיל 25 הוא לא נורמלי. מי שנשאר קומוניסט אחרי גיל 25 הוא מסוכן. תרגם זאת לישראלית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
על אבי ביטר ועל קולנוע איכותי

שמעתי שמסעדת הקבבים שלו לא רעה בכלל.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...