Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ירידה מהארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אתם מדמיינים את השניים עושים פרוייקט משותף feat בייבי טי ?

יסלח לי האל שבשמיים, אבל טוב שביגי כבר לא כאן, כדי למנוע אפילו סיכוי מינימאלי לאסון כזה :)

 

הרי ברור כי המבקרים לא הכירו את הווי החיים הנ"ל, הסנוקר והבדיחות.

אתה מודע לכך שהסרטים האלו נכתבו ובוימו על ידי אשכנזים, כן?

הסצנה של הארוחה בביתו של צ'ארלי התבססה על חוויתו של דוידזון, שטען שחווה משהו כזה כשאחותו התחילה לצאת עם מזרחי.

הסרט מלא בסטראוטיפים, אבל ממש לא מהכיוון שאתה מדבר עליו.

יותר מזה, אין לך מושג על מה מבוססת הביקורת של שמגר, כי זה לא מופיע בציטוט.

 

ויהונתן, מבלי להכנס לויכוח על טיבו של צהל - לאנשים ועוד איך יש מושג. כולנו שירתנו שם, אתה יודע. וזה לא רס"ר אחד. זה בערך רוב הצבא. גם שעות, אגב, זה לא מדד לכלום בכלל. ביחידה לשי היה סרן שהיה נשאר קבוע עד 9 בערב, יושב לדבר עם השומרים, מסתובב בין חדרים, ואז ב845 שולח מייל כדי שישחבו שהוא טוחן. גם זה קיים.

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • תגובות 964
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מסכים - אבל קצת בקרה, כי יש הנפגעים.

 

בנצי בעוד 20-30 שנה יהיה קאלט בלאט ביליונר, ואם לא נגזים עכשיו, הוא יתרום לנו בישראל מסלול מירוצים.

טוב לבחור , הוא מרגיש שם פוטנציאל להצלחה גדול מאשר היה לו כאן.

ואם ירצה לחזור, ברוך הבא בכל מצב.

לדעתי זו המהות של מדינת ישראל - בית בכל-מצב.

 

(וגם למדנו, איך לשפר את דוושת התאוצה של יונדאי)

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

ויהונתן, מבלי להכנס לויכוח על טיבו של צהל - לאנשים ועוד איך יש מושג. כולנו שירתנו שם, אתה יודע. וזה לא רס"ר אחד. זה בערך רוב הצבא. גם שעות, אגב, זה לא מדד לכלום בכלל. ביחידה לשי היה סרן שהיה נשאר קבוע עד 9 בערב, יושב לדבר עם השומרים, מסתובב בין חדרים, ואז ב845 שולח מייל כדי שישחבו שהוא טוחן. גם זה קיים.

אין ספק שרמיה ותכמנות פושים בכל חברה ובכל גוף, גדול כקטן.

ברור גם כן, שיש מקומות שנוח יותר לנגח ולהתלונן עליהם, בצדק או שלא בצדק.

האמן לי שאני מכיר היטב את שני צדי המטבע ויש לי עבר ואפילו קצת הווה בצבא, ובכל זאת, לא ייתכן להציב את צה״ל לצד נמל חיפה, נמל אשדוד, מטה ההסתדרות ושלוחותיו כאילו כולם חולקים את אותה אוירת בית זונות.

אין הרבה תחומים, עם כל הכבוד לשעות המטורפות בהיי טק מול לקוחות חו״ל וכאלה, עם אינטנסיביות כזו.

מצד שני, הביטחון זה הגורם להרבה מאוד תופעות של יוקר מחיה ומיסוי ועוד ועוד. זו מדינה שחיה על החרב, ולולא צרכי ביטחון גדולים כ״כ, ייתכן, רק ייתכן, שהיה קל יותר לחיות פה.

פורסם

כן, העניין הוא שבשלב הזה אתה כבר לא יודע מה מוביל למה.

אני לא אתיש אותך בפירוט מחודש של מה שטענתי בפורום הזה בכמעט 4 שנים שאני כותב כאן, אבל הנה כתבה לדוגמא.

 

סלח לי, לא אישי נגדך, ומקווה שגם לא תפגע מזה. אבל בעייני צהל זו המערכת הכי רקובה שיש בישראל, אם משקללים את ההשפעה של על הכל, החל ממנהיגים הפוטנציאלים של המדינה, ועד לתפקידם של גנרלים במיל' בתעשיות בטחוניות, בעלות אינטרסים ברורים למדי.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

לא רוצה להסיט את הדיון, אבל זה ברור שכל אימת שיש רכישות בהיקפים כ״כ גדולים, יש הרבה מאוד אינטרסים מאחור.

אגב, לצערי, אני כבר לא מופתע מכלום...

לא נפגע ולא נעלב, עשיתי סדיר הכי טוב שיש ,ומילואים כמו כולם, ולא חושב שמגיע לי יותר או פחות מאף אחד אחר. גם אני חושב שיש לא מעט ריקבון בצבא ובכל ארגון בסדרי גודל כאלה.פשוט נשוי לאשה עם עשייה אינסופית וקולגות מהצד האיכותי והטוב.

פורסם
חבל, הדיון הזה היה מאוד מעניין עד עכשיו..

לא, הוא הפסיק להיות מעניין בערך כשהתחילו לדבר על בייבי טי

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

גם אם תהיה לנו האופציה להפסיק לחיות על החרב, המדינה לא תנצל אותה. זה מה ששומר על השלטון פה.

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
גם אם תהיה לנו האופציה להפסיק לחיות על החרב, המדינה לא תנצל אותה. זה מה ששומר על השלטון פה.

 

זה מאד נכון, ונכון גם לגבי הצד השני, גם במדינות ערב אנשים היו אוכלים אחד את השני ואת השלטון אם לא היה האויב הציוני שמאפשר לשלטונות שם לאחד אותם ולהסיח את דעתם מהבעיות האמיתיות שלהם. וזה יפה לראות ולהבין איך המלחמות מחזיקות את היציבות השלטונית ההדדית של כל הצדדים.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כתבה רנדומלית מטמקא?

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
גם אם תהיה לנו האופציה להפסיק לחיות על החרב, המדינה לא תנצל אותה. זה מה ששומר על השלטון פה.

שלום זה לא טוב לעסקים.

 

אתה יודע כמה כסף יפסיק לזרום פה ברגע שכולם יחליטו שנמאס להם להרוג אחד את השני?

 

יתחילו מלחמה חדשה רק כדי לשמור על מחירו של נפט ושיהיה למי למכור נשק אמריקאי/רוסי/ישראלי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לפחות אנחנו מנהלים את המלחמות שלנו רחוק מהבית..

ואם זה יגיע לפה, אז אני לא אצטרך לנטרל מחבל עם נונצ'אקו...

6d97a665dca18182fc28b57e90d4436d.jpg

haters will hate

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...