Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ירידה מהארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

מדובר בביקורת לגיטימית מאחר ואין אמת מוחלטת וכל אחד מבין ותופס דברים בצורה שונה. אנשים בכלל ויוצרים בפרט צריכים להיות מסוגלים לקבל ביקורות חריפות ולא להיעלב מכל דבר.

אנשים שלא מסוגלים להתמודד הופכים את ההיעלבות למקצוע. הם מחפשים תמיד ממה אפשר להיעלב וצועקים קיפוח קיפוח במקום לנסות להשתפר.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 964
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
סיפור אמיתי

 

לפני שנה בערך ראיתי את האדון מתיישב באחת השיפודיות המרכזיות ביותר במערב ראשל"צ - רק שמשום מה המלצר לא הגיע לקחת את ההזמנה, עד שהאדון התעצבן והלך בצעקות...

 

מה שנקרא בעגה המקצועית Severe Mismanagement :shock: איך מסעדת שיפודים יכולה לוותר על לקוח כזה??

איך אפשר לפספס לקוח כזה? זה לא שהוא צר ומתמזג עם הרקע.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם (נערך)

כרגיל בפורום, כל אחד יכול לזרוק רפש על אחר, וגם אם יוכיחו אותו בטעותו זה לא ישנה דבר.

ובכל זאת, אייל, הנה ההודעות לפי הסדר

יש אנשים שחושבים שאבי ביטר מייצר קולנוע איכותי, אני לא מסכים איתם - אבל אני לא אחטוף עליהם עצבים כשהם יושבים בבית לראות סרט שלו.

ועל עזות המצח המטורפת הזו אני זוכה להקרא מתנשא, שחצן, ועוד כמה תארים:

זו הבעיה - הכל מנקודת הראות שלכם. (חצי ריק או חצי מלא)

לכן לעולם לא תבינו, ולא נשנה את המצב בחברה בישראל.

לא להיות מקובע, בחברה הקרובה שלכם.

 

ציניות ושחצנות , ניפנוף בקבבים ואבי ביטר. (מדוע להתנשא על האחר)

...

מאחר ו והשחצנות מובנת, ובכל משפט שני, תדאגו לנסות להתנשא.

 

על כזו הודעה אתה קורא לי שחצן מתנשא, ואז עוד מעז להטיף מוסר על דרך ארץ?

מכאן הויכוח הזה רק יתדרדר אז תרשה לי לסיים אותו.

 

נו טוב רק עוד דבר קטן - תראה את ההודעה שלך:

...

אבל לכתוב פח על חלש לכאורה ממך להתנשא לבזות..

היות ואני לא פחות מזרחי מאבי ביטר, והיות ואבי ביטר הוא פי 1000 יותר סלבריטי ממני, איך בדיוק קרה ואתה ממתג אותו כ"חלש" ממני? אם זו לא עדה, לא מיצוב חברתי, מה בעצם הקריטריון? טעם בקולנוע?

ומי מאיתנו המתנשא?

אגב על מייקל ביי, הלבן המולטי מליונר, אני רושם דברים הרבה יותר גרועים מ"פח" (לדעתי הוא צריך להיות בכלא), אבל שם אתה כנראה לא תאשים אותי בהתנשאות - מעניין למה.

 

אתה מוזמן לומר את המילה האחרונה, אני עם ההודעות שלך סיימתי.

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

SlowRide -

אתה מכוון את הביקורת ליצירה של האומן.

היצירה הנ"ל משקפת לציבור מסוים את החיים והיא מזדהה עם היצירה והאומן.

 

אם לא הגעתה מהחברה הנ"ל, לא תבין את התפאורה, השפה.

ונכון, הצילום העריכה והמשחק יכולים להיות איכותיים יותר , אבל אין תקציב.

 

אם לא חייתה את החיים הללו, היצירה ניראת לך מופרכת.

אני לא מתחבר לסרטים הערביים וההודים והטורקים, אבל יש חברה הצורכת אותם.

האם אני שווה יותר מהם.. האם מותר לי לזלזל בהם.

 

אם למעביר הביקורת, אין כלים לשפוט את היצירה, הגיוני הדבר כי היא לא מדברת אליו.

ירשום, אין לי כלים לשפוט את היצירה, ולכן היא לא מדברת אליי.

 

אני לא משתתף בדיונים על מכוניות העל - לא נהגתי - אולי על הצבע והעיצוב.

אני נכה צה"ל המוגבל בתנועה, והרכבים מאוד נמוכים והכסאות לא נוחים לי.

אם אנהג ברכב , הביקורת שלי לא תהיה נכונה, לא נוח לי וקשה לי לתפעל רכב כזה.

האם אני האיש האמור להעביר ביקורת על רכבי-על.

 

אייל.

 

אור - הדברים הופנו יותר לאחרים.

נכנסת באמצע, עם הפח הגרוע.

יש בך הרבה הרבה דברים מעולים שאני אוהב.

ואתה יודע כי עלייך אני לא מוותר, גם אם תצהיר על ברוגז..

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אור - מה לעשות - כפי שיש גזענות והתנשאות מצד ה"אשכנזים" יש כאלה גם מצד ה"מזרחיים".

 

אני מכניס את הכינויים למרכאות כיון שאחוז גדול מהאוכלוסיה - אולי מרביתו - הוא "מעורב". מצד שני יש בעולם אנשים - אפילו יהודים - שחושבים שיש כאן שני עמים. לא יהודים וערבים אלא אשכנסזים וספרדים. כנראה שיודעים מעט מאוד היסטוריה (הרי יהודי חי האי האיברי נפוצו לא רק לצפון אפריקה, אלא גם לאיטליה, הבלקנים ואפילו לצפון אירופה), וגם אינם מודעים לכך אי אילו עדות שאינן נמנות על שתי הקבוצות המוזכרות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אייל, קולנוע זה מדיום שכל אחד יכול לשפוט כי הוא מיועד... לכל אחד. כמו אוכל למשל. לא צריך כלים כדי לגבש דעה על סרט או על קבב.

זלזול בסרט של אבי ביטר הוא לא זלזול באוכלוסייה שמזדהה איתם אלא ב"יכולותיו" ליצור סרטים. כמו שכבר כתבתי, בתחום הקבב הוא כנראה מוצלח יותר אפילו לפי העיתון לאנשים חושבים (!)

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מה, קשור, התנשאות? (!?)

אפשר לומר שמישהו עושה סרטים פח, לא כי אני "מתנשא", אלא כי הסרטים שלו ממש מחורבנים לטעמי

- ראה דוגמת מייקל ביי

 

אם כבר, הדבר היחיד המתנשא כאן זה להפוך את הביקורת לאתנית, פתאום אותו כביכול אומן אינו סתם אומן אלא אומן-מזרחי! אה הא! כל ביקורת עליו היא בכלל בגלל שאמא שלו עושה מופלטות! (או וואטאבר שמישהו מהמוצא של מר ביטר עושה תכלס אין לי מושג מה הוא כי זה פשוט לא מעניין בשיט)

 

אני יאמר על הסרטים פח גם בפעם הבאה שאתייחס אליהם, ממש כמו שבטמן נגד סופרמן זו אשפה למרות שלא הספקתי לבדוק מה המוצא של הבמאי.

ואנשים עם קצת עודף PC יכולים לסווג את זה כהתנשאות אתנית אם זה עושה להם דיגידיגי איפשהו

 

אבל שלא יבואו ויסבירו לי על דרך ארץ שניה אחרי שהם מקללים אותי, שכן מבחינתי "שחצן מתנשא" זה לא פחות קללה מ"עושה קולנוע רע", אולי אפילו קצת יותר..

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

דיון פילוסופי מרתק, שממשיך שאת מה שכבר היה בשרשור הכללי פעם.

הרדוקציות האלו בין מכוניות לא קולנוע לא ממש עובדות.

 

אפשר ללכת בגישת ה-"זר לא יבין זאת", אבל היא לא רלוונטית במקרה הזה. אבי ביטר (סתם כדוגמא) הוא לא איזה אומן מייצג של עדות המזרח או אף אחד אחר, חוץ מעצמו. גם בתרבות הרוסית, אגב, ישנם סופרים כמו צ'כוב, וישנם מאות אפסים, שמייצרים יצירות שבלוניות על החיים הקשים ברוסיה שלאחר נפילת ברה"מ. גם בתרבות האפרו אמריקאית, אפילו בעולם ההיפ הופ, יש את נוטוריוס ביג ויש את בייבי טי, עם להיטה הבלתי נשכח

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

יבגני:

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם (נערך)

איזה יופי זה, נוטוריוס ביג ואבי ביטר בדיון אחד שהנושא שלו הוא בכלל ירידה ממדינת ישראל.

 

לא יודע מה זה אומר, אבל בטוח זה אומר משהו :)

 

אתם מדמיינים את השניים עושים פרוייקט משותף feat בייבי טי ?

 

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי Alon_A

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם
לא, אני כלל לא חושב שמי שעוזב הוא "סחלה" כהגדרתך, ממש לא.

רק מרגיז אותי לשמוע כמה מנסים לשכנע כמה טוב בברלין, בריסל או בכל מקום אחר בעולם, וכמה רע בישראל.

וקחו עיצה טובה ממני, ממרום 47 שנותי.

קחו את החיים באיזי, לא צריך לאכול את כל העולם, תשאפו פחות תהיו מאושרים יותר, כסף זה (ממש) לא הכל בחיים, אל תהרגו עצמכם בעבודה, אין למי ואין למה, הסתפקו במועט ותמיד הביטו על אלו שיש להם פחות מכם.

 

מי מנסה לשכנע? מי שלא גר במקומות האלה? מה הוא מבין? הוא סתם ממורמר. מי שכן גר במקומות האלה? אולי רק אם הוא מנסה בכוח להצדיק את הבחירה שלו, או רוצה שכולם יחשבו שהוא רק עושה חיים.

 

וזה לא עניין של כסף, או עבודה, או לרצות עוד ועוד. זה עניין של נוחות ואיכות חיים. יש לא מעט מדינות בעולם שבהן הדברים האלה יותר טוב מבארץ. אין מה לעשות, ככה זה. אנחנו לא יכולים להיות הכי טובים בהכל. זה לא אומר שהכל מושלם בברלין (בטח שלא בבריסל), וזה בטח לא אומר שנורא רע בישראל. פשוט בתור בני אדם נורא קל לנו לראות את הרע. קראתי פעם שאנשים מרגישים רע בפי שתיים חוזקה משהם מרגישים טוב (או משהו בסגנון). זה טבע האדם.

 

מצחיק שבמשחקי מחשב לפעמים מסתתרות פנינים יפות [כמו למשל החתימה שלי].

באחד כזה שזכור לי במיוחד אמרו שלבני אדם לא אכפת מעצמם כל עוד יש שעיר לעזאזל.

 

החתימה שלך, אגב, היא ככל הנראה פרפראזה על דבריו של נשיא ארה"ב הובר ש"אנשים מבוגרים מצהירים על מלחמות, אבל אלו אנשים צעירים שנלחמים ומתים".

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

SlowRide -

תאורטית..

קרא את הביקורות הגרועות על סרטי הבורקס משנות ה 70.

והיום הם נכסי צאן ברזל של החברה בישראל.

 

הרי ברור כי המבקרים לא הכירו את הווי החיים הנ"ל, הסנוקר והבדיחות.

 

שלמה שמגר (מבקר הקולנוע של "ידיעות אחרונות" בשנות השישים והשבעים) כתב ב־29 ביוני1975:

"כל אימת שסרט ישראלי יורד לשפל המדרגה - מקווה הצופה האומלל: 'די, יותר גרוע אי אפשר',

אבל תמיד יש חדשות מפתיעות בשטח זה. אפשר גם אפשר!

זה כמו אוקיינוס שכל הזמן מגלים בו בורות עמוקים יותר, שיאים תת-מימיים גבוהים יותר.

אחרי 'צ'רלי וחצי' ,, יעשה מאמץ כן להימנע מלגרור את קהל הצופים למצולות כאלה.

באה המציאות וטפחה על פנינו. 'צ'רלי' ייסר אותנו בשוטים? 'סנוקר' מייסר אותנו בעקרבים"

 

 

אייל.

 

תסמונת הקוזק הנגזל.. עכשיו גם אי אפשר לדבר ולכתוב חופשי.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא נדיר שסרט נחשב לגרוע כשהוא חדש ואחרי 20-30 שנה הופך לקאלט.

אין לזה קשר לעניין שזכותו של כל אחד לומר מה דעתו על סרט מסויים מבלי לחשוש לפגוע באוכלוסיה מסויימת.

היה אפשר להנות הרבה יותר מהחיים כאן אם אנשים לא היו עומדים על המשמר ומחפשים ממה להיפגע כל הזמן.

מי שנהנה מהסרטים של ביטר, שיהנה. לבריאות. אין לו זכות להיפגע כשמישהו שלא נהנה מהסרטים אומר את דעתו. זה הכל.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

נדמה לי, שעיקר ההבדל בין ישראל למדינות גדולות ממנה בהרבה, נעוץ בכמות האנשים, כך שאתה, כאינדיבידואל בחברה, פשוט לא מעניין במיוחד ולא מפריע לאחרים, או משמש כמושא לקנאה בגולה.נניח רכבי יוקרה, פה תמיד נסובב את הראש אחרי רכב מרשים ואם זה בשכונה שלנו,ייתכן שגם נעקוב וננסה לקרות אם אנחנו מכירים את הנוהג ברכב. במדינה גדולה הסיכויים להכיר ממילא נמוכים מאוד והרכב כנראה לא מאוד ייחודי ומעורר עניין. זה ההבדל. פשוט לא אכפת כ״כ כי יש ערימות של אנשים מכל סוג ומעמד. להרבה מאוד אנשים זה מספק וטוב, כי מבחינתם, אין צורך באותה קרבה או ״חום״ אנושי מפורסם במחוזותינו והם מסתדרים מעולה בלעדיו במדינות שאינן ישראל.

אני תמיד נהנה כשמגיע לארהב מזה שכולם אומרים לך אהלן ומה קורה גם אם לא ממש נעצרים לשמוע את התשובה....עדיין,מגניב וכיף. אימצתי את זה לפני הרבה שנים,ולא ממש מבינים פה מה אני רוצה לפעמים. נכנס ל״ילו״ לקנות משהו ואומר היי, המוכרנים בשוק שמישהו בכלל פנה אליהם...מנטליות. וזה בסדר. ההבדלים ברורים.

אני חושב שאם להיות ישראלי, אז פה נרגיש הכי בנוח. שאר הפרמטרים שהועלו נכונים ובאמת קשה פה יותר, אבל יש גם יתרונות לא מעטים למגורים לצד דומים לך. כולנו שותפי גורל פה. אני נשוי לרב סרן ותיקה בחיל האוויר ש״טוחנת״ כ״כ הרבה שעות צבא וכמעט לא רואה את שני המופלאים שלנו, שבכל פעם שאיזה גאון מתלונן על הפנסיה המוקדמת, שתמיד מתרחקת ,אגב, זה מפוצץ אותי מחדש. פשוט אין לאנשים מושג. פה יש נטיה לעשות הכללות גורפות וממקרה אחד שלך בסדיר עם רס״ר גרבצ״נ , שהיה יוצא מוקדם, להקיש שכולם ככה.

ישראל שלנו.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...