Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5122 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

1. לגבי הציונים - אני מניח שה-97 אינו משוקלל - צריך לבדוק את השקלול לפי דרישות כל מוסד ואז לחשב את הסכם עם הפסיכומטרי ולהשוות לדרישות הקבלה בשנה הקודמת, אשר בד"כ מפורסמות באתרי הרישום של האוניברסיטאות.

2. פסיכומטרי 650 זה לא סוף פסוק - אם מדובר בנסיון ראשון יש סיכוי לא רע לשפר, אפילו משמעותית, אם תתרגל מספיק.

3. אפשר לסלוח לך על שגיאות כתיב (גם אני סובל מהקלדה לקויה כיון שכאשר הייתי צעיר מחשבים לא היו מוצר המצוי בכל בית), אבל מטרידה שלך שאתה צודק במקום להודות בטעות. אם נרד מרמת העקרון לרמת השגיאה הבודדת הרי שהאות h במילה האנגלית high נהגית כ="ה", ועל כן הכתיב "איי-טק" אינו יכול להחשב נכון בשום מקרה. הוסף לכך את הביטוי "אני ילמד" המופיע באחת ההודעות שלך וברור לי שיש לך קושי רב בהבעה עברית, ולא רק בכתיב. מומלץ מאוד לעשות לשיפור המצב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

איי איי איי, איך השרשור התפתח. :)

 

ראשית, כדאי שתצטייד באיי-פון.

שנית, כדאי שתעבור על מה אתה יכול ללמוד ואז לך ותלמד מה שהכי מעניין אותך.

 

חברות אייטק זקוקות לאיימנהלי חשבונות, איי מנהלי שיווק, איימנהלי פרוייקטים, איימנהלי רשתות, אייאנליסטים, איייועצים משפטיים והיי, סליחה איי.. היד עוד נטויה :)

 

בהצלחה :wink:

פורסם

הייתי כמוך וחשבתי על הכסף למדתי לימודי הנדסת תעשייה וניהול ופרשתי אחרי שנה וחצי.

היום אני בתהליך גמילה ממחשבות על כסף ,

אני מחפש עיסוק ולא עבודה

אני מחפש פרנסה לצד נשמה

עיי- תק שמייחעס העיקר שתהיה מרוצה .

Gn'f'R

פורסם

זה עוזר מאוד.

כמעט כל העבודות שעבדתי בהם בשוק עד היום - הגעתי לראיונות עקב קשרים או הכרויות כאלו ואחרות של אנשים שאני מכיר , למדו איתי , עבדו איתי וכו...

 

זה לא אומר שעם קשרים ללא לימודים תגיע רחוק.

זה רק אומר שצריך את שניהם

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

היי טק זה אולי המקום האחרון שבו "קשרים" (במובן הישראלי של המילה) יעזרו לך.

 

אם אתה לא מקצוען ואיש טוב, גם אם תכיר את המנכ"ל של חברה, עבודה לא תמצא שם.

אם אתה תותח, ומישהו שעבד איתך ממליץ עליך, אז יהיה לך יותר קל למצוא עבודה במקום ספציפי, אבל סביר להניח שבכל מקרה בכל מקום שתגיעו אליו ישימו לב לזה וירצו להעסיק אותך.

 

היי טק זה אחד התחומים שעדיין יחסית "נקיים" ויעילים הרבה יותר מכל תחום אחר בארץ.

 

אתה טוב, יעסיקו אותך מהר, אחרת, ייקח קצת זמן.

 

(אנדקוטה - ב"אלביט" בכלל אסור להעסיק קרובי משפחה של מישהו בחברה. אסור. גם, ובייחוד, אם אתה הבן של המנכ"ל)

מגאן 265

פורסם

לא צריך לשפר ציוני בגרות או פסיכומטרי, אבל צריך ישבן, יכולת התמדה והרבה סבלנות, כיון שהלימודים נמשכים יותר מ-3 שנים. וכמובן שצריך להיות מסוגל ללמוד ברמה אקדמית. כמוכן מבחר המקצועות הנלמדים מצומצם יחסית, במיוחד בתחומים הטכנולוגיים - הרי מצקועות הנדסה מצריכים לימוד במעבדה.

יתרונה של האו"פ הוא בעיקר לאנשים שרוצים ללמוד בעת שהם מקדישים את זמנם לעבודה או דברים אחרים, ומאידך אין להם ביה ללמוד יותר שנים עד קבלת התואר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אחת הכותרות הגאוניות :D

 

 

ולנושא המדובר, השאלה כללית מדי.

יש לנו בחברה מנקה, הוא גם עובד בהייטק, נכון?

 

אהההמממ... אתה מקדם בריתות ???

מתכנן משאבים?

 

יצרן זהב? מה תה עושה בטרביאן?

פורסם
זה עוזר מאוד.

כמעט כל העבודות שעבדתי בהם בשוק עד היום - הגעתי לראיונות עקב קשרים או הכרויות כאלו ואחרות של אנשים שאני מכיר , למדו איתי , עבדו איתי וכו...

 

זה לא אומר שעם קשרים ללא לימודים תגיע רחוק.

זה רק אומר שצריך את שניהם

 

ליביו

+1

יש הרבה מתחרים על אותה משרה, והרבה יענו על דרישות הקבלה.

קשרים יתנו את האקסטרה הנדרש לקבלה.

יש הרבה אנשים מוכשרים שצריכים את הברייק, ההזדמנות , הצ'אנס הראשון שמישהו יתן כדי להוכיח את עצמם,

אבל הרבה לא מקבלים אפילו את זה, והרבה מוכשרים וגם לא מוכשרים כן מתקבלים בעזרת קשרים.

 

עוד משהו לתשומת הלב, ונושא פחות מדובר ונוח להעלאה: גזענות הבוחנים.

יש כמה דיווחים על מקרים בהם זימונים לראיונות התקבלו רק לאחר שהמבקש החליף את שם משפחתו.

היה לי חבר מתכנת שעבד בתעשיה האווירית, במחלקה על טהרת השבט הלבן, שם (כך הוא דיווח לי )

נהוג היה לספר את הבדיחות עדתיות הגזעניות והמחילות ביותר חופשי בלי חשש.

פורסם

עוד משהו לתשומת הלב, ונושא פחות מדובר ונוח להעלאה: גזענות הבוחנים.

קיים, למרבה הצער, בכל מגזר, אבל לדעתי בהייטק הבעייה דוקא פחותה. בחברה בה אני עובד תמצאו יהודים וערבים נוצרים ומוסלמים (והיה גם דרוזי), אשכנזים ומזרחיים, נשים וגברים, צעירים בני 25+ ומבוגרים קרוב ל-60, שמאלנים ומתנחלים, חילונים ודתיים, צברים ועולים (בריה"מ, ארה"ב, צרפת, ...). המגזר היחיד שאין לו יצוג עדיין הוא אתיופים, וזה לא מגזענות (עדיין לא נתקלתי במועמד ממוצא אתיופי).

:turn-l:
פורסם
זה עוזר מאוד.

כמעט כל העבודות שעבדתי בהם בשוק עד היום - הגעתי לראיונות עקב קשרים או הכרויות כאלו ואחרות של אנשים שאני מכיר , למדו איתי , עבדו איתי וכו...

 

זה לא אומר שעם קשרים ללא לימודים תגיע רחוק.

זה רק אומר שצריך את שניהם

 

ליביו

 

+2

 

בהחלט צריך את שניהם, אני הגעתי לראיון עבודה בחברה בה אני עובד היום דרך חבר שלמד איתי וסיים סמסטר לפני. כשאני סיימתי, בדיוק היה צריך עוד עובד (היום אנחנו כבר שלושה אנשים, כך שאז היה מדובר בהגדלת כח העבודה ב 100% :-)) וחבר שלי חיבר בין המנהל לביני.

 

כמובן שזה לא מבטיח כלום, אלא רק עוזר להגיע לראיון. בראיון עצמו, מכיוון שהייתי חסר ניסיון בפיתוח "בעולם האמיתי", המנהל שלנו נתן לי שיעורי בית, ביקש שארשום לו מסמך שמתאר איך אני לומד את הנושא, כמה זמן לוקח לי ללמוד כל דבר ולבסוף סיכום וקוד עובד.

 

קשרים זה כמו סטרטר של רכב, אם אין דלק או שהקרבורטור לא מכוון, המנוע יסתובב אבל ברגע שתעזוב את הסטרטר זה לא יעבוד.

 

כמובן שחוץ מחברת חשמל, שם הכל עובד על חשמל... :lol:

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

אני לא צריך לשפר ציונים אני עומד בתנאי הקבלה,

אני מודע לזה שהלימודים נמשכים יותר משלוש שנים (4 עם לדייק) ואין ברירה צריך לשבת על התחת וללמוד כולם היום לא

מגיע בקלות,

תודה לכולם על העצות שרשמתם כאן:-)


×
×
  • תוכן חדש...