Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5122 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני שמח קודם כול שיש מגיבים פה על הנושא הזה.

איי-טק אפשר לרשום גם כך וגם כך,

דבר שני אני בן אדם עם שגיאות כתיב זה אומר שאני לא יכול להצליח בחיים?

אני אומר זה ממש לא אומר כלום על הבן אדם יש לי ממצוע 97 ובפסיכומטרי האחרון קיבלתי 650

אז אני לא חושב שאני צריך להסביר עם אני יכול להצליח בלימודים?

הכיון שלי זה תחום ההנדסה אבל פה זה ניגמר אני לא יודע מה עושים עם זה בדיוק אחרי שאתה מסיים את התואר

שלך ופה אני רוצה לשאול אנשים שמבינים.

תודה והמשך יום נעים לכולם :-)

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שמעון, אף אחד לא צוחק עליך או חושב שלא תצליח בגלל שגיאות כתיב. פשוט העירו לך כדי שתשים לב.

 

לגבי מה ללמוד השאלה היא לא איפה תעבוד אלא קודם כל מה מעניין אותך ובמה אתה טוב

 

ולמי שטוען שא' וה' נהגים אותו הדבר אז אין לו מושג בעברית.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

ראשית, אני מכיר מפתחים מעולים עם יכולת ביטוי בכתב של דיסלקט על אסיד, כך שזו לא בעיה.

בנוגע לשגיאות הכתיב, לרוב יכולת ביטוי מילולית מעידה על אינטיליגנציה, ועל כן אנו נוטים לשפוט אנשים מהר מאוד על פיה.

בנוגע לציונים שלך, הם מספיקים למכללה או אוניברסיטה מדרג שני לדעתי, אני לא בטוח שיכניסו אותך לחוג למדעי המחשב או הנדסת חשמל בטכניון, ת"א או העברית.

היי-טק אפשר לכתוב רק עם ה'.

 

הרשה לי לשאול אותך שאלה אחרת. למה היי-טק? יש סיבה לשאלה שלי, ואגלה לך אותה אחרי התשובה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

שמעון, אף אחד לא אמר שאתה לא יכול להצליח בחיים, או שאתה לא חכם.

בסך הכל נכתב ששיפור האיות יכול לסייע, ולא בלעג, אלא כעצה.

ואז התפתח דיון שלם סביב זה, ללא קשר אליך.

בתחום ההיי-טק יש מקצועות רבים, ותחומים רבים, ככה שזה קצת קשה

לייעץ לך.

אולי תכתוב מה יותר קורץ לך בתחום, וכך יוכלו לסייע לך.

פורסם

אחרי שאתה מסיים את התואר, אתה בדרך כלל רוצה לעבוד בתחום אותו למדת.

להגיד שאתה רוצה ללמוד הנדסה, זה בערך כמו להגיד שאתה רוצה לקנות רכב פרטי. יש המון תחומים בהנדסה.

תלך לימים הפתוחים של כל מיני מכללות בתחומי ההנדסה, כדי לנסות לקבל כיוון.

פורסם

תראה, תשמע

 

עם הנתונים שסיפקת - ונאמר כבר - יהיה קשה לך להתקבל למקצועות הייטק "טהורים" (הנדסת חשמל ומדמ"ח). לא בגלל שאתה ספציפית לא טוב - אלא בגלל שהביקוש להם רב. לכן, בפניך שתי אפשרויות: א: לשפר בגרויות ופסיכו (אני לא יודע בן כמה אתה, ועד כמה מסלול כזה רלוונטי עבורך). או - ב: לראות במה אתה באמת רוצה לעבוד, כי עם הציונים הללו דווקא אפשר להתקבל למגוון מקצועות אחרים. אמנם הם לא הייטק "טהור" (ובכך אני מניח שאתה מתכוון ספציפית לתחום של מחשבים), אלא עוסקים במה שמסביב. אם אתה רוצה הנדסה, אז יש עוד כיוונים שפתוחים בפניך (מכונות / בניין, בעלי ביקוש נמוך יותר בד"כ מביו-רפואית / חשמל / תעשייה וניהול) ולמקצועות אלו נראה לי שיהיה לך יותר קל להתקבל. א-ב-ל, אם אתה לא רוצה ללמוד אותם, אז תצטרך כבר לחשוב עם עצמך מה לעשות. זה שיותר קל להתקבל, לא אומר שהלימודים יותר קלים... מה שכן, אם תיכנס כבר לאוני' כלשהי, למקצוע כזה או אחר בהנדסה (נגיד) ותוציא ציונים ממש גבוהים (לא פשוט - קח את זה בחשבון) תוכל לעבור למשהו אחר שיותר קורץ לך.

 

*כל האמור לעיל מתייחס באם אתה רוצה ללמוד באוניברסיטה.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אני מהתחלה לא רציתי ללמוד בטכניון יש לי אפשרות להתקבל לאוניברסיטת בן גוריון שנמצאת 5 דקות הליכה מהבית שלי

לשם כיוונתי וכניראה ששם אני ילמד, בעיקרון אין כיון שממש מעניין אותי כרגע אני כמו כול חייל שמשוחרר שנה בסך הכול

עשה מועדפת עשה פסיכומטרי ועכשיו לא יודע מה ללמוד,

היי-טק :lol: הבנתי שיש משכורות ממש טובות ותנאים טובים וזה הכיון של כול בן אדם הגיוני לא?

נ.ב אני חושב הכי הרבה על הנדסת מכונות.

פורסם
אני מהתחלה לא רציתי ללמוד בטכניון יש לי אפשרות להתקבל לאוניברסיטת בן גוריון שנמצאת 5 דקות הליכה מהבית שלי

לשם כיוונתי וכניראה ששם אני ילמד, בעיקרון אין כיון שממש מעניין אותי כרגע אני כמו כול חייל שמשוחרר שנה בסך הכול

עשה מועדפת עשה פסיכומטרי ועכשיו לא יודע מה ללמוד,

היי-טק :lol: הבנתי שיש משכורות ממש טובות ותנאים טובים וזה הכיון של כול בן אדם הגיוני לא?

נ.ב אני חושב הכי הרבה על הנדסת מכונות.

 

בשביל מצבים כאלו יש ימים פתוחים באונ' ומכללות.

תבדוק מתי הכי קרוב שתוכל לראות את מה שיש לבן גוריון להציע.

404

פורסם
היי-טק :lol: הבנתי שיש משכורות ממש טובות ותנאים טובים וזה הכיון של כול בן אדם הגיוני לא?

זו בדיוק התשובה שציפיתי לשמוע.

מגיל צעיר הייתי טוב במחשבים, נהניתי להתעסק איתם והחלטתי שאני אעבוד בהייטק, כי יש בזה מלא כסף (ואז, בסוף שנות התשעים, באמת היו סכומים פרועים). שירתתי ביחידה טכנולוגית, כל הדלתות היו פתוחות, והחלטתי להישאר בזה, כי שוב, כסף.

הלכתי ללמוד מדעי המחשב, ותוך שנה חלחלה לי ההבנה (שהייתה שם גם קודם, אבל התעלמתי ממנה) שמחשבים זה חרא, ואני ממש לא אוהב את זה. אני טוב יחסית בזה, אבל לא אוהב. אם הייתי מקשיב לעצמי והולך ללמוד את מה שבאמת מעניין אותי (כלכלה), הייתי היום במקום אחר. בסופו של דבר הצלחתי לשלב בין טכנולוגיה לכלכלה, ויש לי קריירה לא רעה, אבל חלקים מהדרך היו מיותרים.

 

מה שאני מנסה לומר, תחשוב טוב מה מעניין אותך, כי לפעמים הרבה יותר קל להצליח במשהו שאוהבים, מאשר במשהו שיש לו ביקוש, אבל אתה שונא אותו.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

משכורת גבוהה זה לא הכל בחיים. אפשר להיקרע וללמוד הנדסת חשמל, ולהרוויח טונות של כסף, אבל אם אתה שונא את המקצוע ושונא כל רגע בעבודה, אז מה הועילו חכמים בתקנתם?

לפי דעתי - לך לימים פתוחים, בדוק את כל מה שנשמע לך מעניין, או מעניין טיפה ותיקח פרטים. אם יש לך חברים שלומדים דברים שאתה מתעניין בהם - אז מעולה. חשוב, כמובן לשאול גם סטודנטים ולא רק מרצים (שלרוב יגידו לך מה שאתה רוצה לשמוע). אחר כך, כשכבר יש לך יותר ידע, אתה כבר יכול לסנן מהרשימה שלך מקצועות שאתה לא רוצה ולראות מה באמת מושך אותך.

גם אם תרוויח משכורת Y, שהיא נמוכה יותר ממשכורת התחלתית הכי גבוהה שניתן להשיג, אבל אתה מרוויח במקצוע שאתה אוהב (או יחסית אוהב, זה לא עולם מושלם) אז - לדעתי - אתה "מרוויח" יותר.

 

אני מניח שיש לא מעט כסף בתחומים שעוסקים במחשבים, אבל אין דבר שיותר מחריד אותי מלשבת כל היום מול מחשב בקיוביקל / משרד.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
תחום ההייטק כיום כל כך רחב, שאין הרבה מקצועות שאפשר ללמוד על מנת לא לעבוד בהייטק.

הערה נכונה.

גם הנדסה זה תחום מאוד רחב, ובתוכו יש חלקים עם ביקוש וחלקים עם היעדר ביקוש.

אוני' בן גוריון ברמה טובה, ואם תלמד שם זה בהחלט יקל עליך מהבחינה הכספית,

אבל כמו שאמרו קודם - תחליט קודם איזה תחום.

 

אגב, לפעמים טוב להתמקד בתחום מסוים בשביל להבין שאתה בכלל מעדיף תחום אחר.

בניגוד למה שכתב nitch, לדעתי זה לא מיותר.

מי שמתנסה בתחומים שונים ילמד בקלות רבה יותר תחומים חדשים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

שמעון55,

 

התירוץ הזה של "יש לי שגיאות" יכול לעבוד במערכת החינוך העקומה שלנו או בשכונה.

 

בחיים האמיתיים אתה תשלח קורות חיים עילגים אחד אחרי השני ועד גיל הפנסיה תתפלא איך מעולם לא זומנת לראיון עבודה, אז המלצתי לך, היפתר בהקדם גם מהגישה לנושא וגם מעניין השגיאות עצמן.

 

 

בהצלחה בהמשך הדרך.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
שמעון55,

 

התירוץ הזה של "יש לי שגיאות" יכול לעבוד במערכת החינוך העקומה שלנו או בשכונה.

 

בחיים האמיתיים אתה תשלח קורות חיים עילגים אחד אחרי השני ועד גיל הפנסיה תתפלא איך מעולם לא זומנת לראיון עבודה, אז המלצתי לך, היפתר בהקדם גם מהגישה לנושא וגם מעניין השגיאות עצמן.

 

 

בהצלחה בהמשך הדרך.

 

היפתר :lol:

מגאן 265

פורסם

לא סתם היפתר אלא היפתר הוורוד!

 

 

pink_panther_800.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

עם הציונים שרשמת אין לך ממש מה לחפש בבן גוריון אם הדרישות לא ירדו משמעותית.

למעשה גם לחלק מהמכללות זה לא יספיק. אז נתחיל מזה שלא, הם לא כל כך אומרים שאתה יכול ללמוד. (או שהממוצע שאמרת הוא לא משוכלל ואז זה משהו אחר)

 

בכל אופן להייטק אולי הולכים כי ״יש שם כסף״ אבל להישאר שם על סמך זה, אי אפשר בלי לאהוב את זה ולהיות ממש טובים בזה לטווח הארוך.

 

כמו שהציעו הפת- ממליץ לך להבין באמת מה אתה רוצה לעשות לפני שתקפוץ סתם.

If living is for learning

Then dying is forgetting


×
×
  • תוכן חדש...