Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5147 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לוקח פרופסיה כבר שנתיים וכנראה שזה עוזר איך אין דרך באמת לדעת.

האם יש כאן מישהו שלקח פרופסיה לתקופה ממשוכת הפסיק? ההיתי רוצה איך הפסקת התרופה תשפיע.

פורסם

הפסקתי לקחת לפני שנתיים, אחרי שימוש של 3-4 שנים. לא איבדתי שיער נוסף, אך עושה רושם שזה בגלל שדפוס הקרחת שלי מתאים יותר לזה של סבא מצד אמא, ולא זה שמצד אבא, שהוא חלקי.

לא הורגשה שום השפעה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
הפסקתי לקחת לפני שנתיים, אחרי שימוש של 3-4 שנים. לא איבדתי שיער נוסף, אך עושה רושם שזה בגלל שדפוס הקרחת שלי מתאים יותר לזה של סבא מצד אמא, ולא זה שמצד אבא, שהוא חלקי.

לא הורגשה שום השפעה.

לא בטוח שהבנתי.

אתה אומר שהאחרי שהפסקת מצב השיער על הראש לא השתנה כלל?

 

נקודה נוספת שמעסיקה אותי היא שאני ואשתי רוצים להביא ילד לעולם וקראתי הרבה דעות לכאן ולכאן על כניסה להריון כאשר הבעל לוקח פרופסיה, האם מישהו כאן עמד מול סוגיה דומה?

פורסם

לא יודע לגבי הפרופסיה,

אבל שיהיה לכם המון בהצלחה!

אשמח לאחל לך מזל טוב בשעתו :mm_yeah:

כמו שאומרים, ילדים זו שמחה :-D

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

אכן, לא היה שינוי במצב השיער. כנראה שהתחלתי לקחת פרופסיה בשלב בו הגנטיקה כבר עצרה את הנשירה שלי.

לגבי כניסה להריון, פרופסיה עשויה לפגוע מעט בדחף המיני ואולי בספירת הזרע, אבל זה בשוליים.

הסכנה הגדולה היא מגע של אשתך עם הכדורים, הם יכולים לגרום לפגמים מולדים באברי המין של העובר במהלך חודשי ההריון הראשונים.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
לא בטוח שהבנתי.

אתה אומר שהאחרי שהפסקת מצב השיער על הראש לא השתנה כלל?

 

נקודה נוספת שמעסיקה אותי היא שאני ואשתי רוצים להביא ילד לעולם וקראתי הרבה דעות לכאן ולכאן על כניסה להריון כאשר הבעל לוקח פרופסיה, האם מישהו כאן עמד מול סוגיה דומה?

 

הוא בעצם טען בעקיפין שכנראה זה חרטא אחת גדולה..:-D

פורסם

לא חרטא בכלל, מכיר אנשים שזה עובד להם. זה לא מתיימר לעבוד לכולם.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

כמי שטרח לברר טוב טוב מה זה עושה לפני שהתחלתי לקחת, זה בהחלט לא חרטה.

בכלליות מאוד - הוא עושה פעולה פשוטה יחסית, שמונעת קליטה של הורמון מסויים.

אצל חלק גדול מהאנשים שיש להם נשירה, זה הרבה "בזכות" אותו הורמון, ולכן מניעת קליטתו מפסיקה את הנשירה ובמקרים נדירים אפילו עדין יש צמיחה שסוף סוף ניתן לראות.

ברגע שמפסיקים את הטיפול, חוזרת הקליטה של אותו הורמון, ולכן כל התופעות שנגרמו בעקבות מניעת הקליטה, נעלמות.. כולל השיער.

×
×
  • תוכן חדש...