Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5185 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה שמעניין אותי כיצד השוטר הצליח לתפוס את הפורשה? אוקטביה הרי לא מגיעה למהירויות כאלה.

 

באותה צורה שהג'טה תפסה את הפורשה בכביש 4 על 200.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה זאת אומרת מה עשתה? העשירה את קופת המדינה.

 

ליד הבית שלי יש בי"ס שלידו 2 מעברי חצייה שחוצים בהם ילדים בכמויות על קטע כביש קצר אך ישר שמאפשר להגיע ל80 בערך.

אנשים טסים שם כל היום, ומעולם לא ראיתי שם ניידת. מה שכן ראיתי זה הרבה מקרים של "כמעט".

 

אבל who gives a fuck. הרבה יותר רווחי להקים תחנת מס ניידת בשולי כביש 6.

V5

פורסם

אין ספק תמיד לשוטרים נחמד לפתוס איזה מכונית מעניינת ומנכרת עיניים ובעזרתה לעשות קצת כותרות. שימו לב שזה תמיד קורה ברגע שתופסים איזה פורש, מרצדס או מכונית יקרה אחרת. אבל ברגע שתופסים מאזדה 3 על 200+ דואגים מידי פעם עם ממש משעמם באותו יום לשים ידיע על זה במבזקים שרצים בצד בעמודי החדשות. מה שהמשטרה כל פעם עושה זה לחפש איך להפוך את כל מי שאוהב מכוניות לעבריין מסוכן לא פעם ראשונה שהם נתפסים על כותרת בגלל סוג הרכב... :roll:

Drive carefully! most people are caused by accident.

פורסם

מדובר בנהג נורמטיבי שומר חוק.

 

שוטר מאותת לו לעצור , אז הוא עוצר גם אם זה 200 מטר אחרי השוטר.

 

לפי הצילום מדובר בממל"ז החדש שגם מצלם את הרכב , כך שלא יהיה טענה כי הוא כיוון לרכב אחר.

 

ייתכן גם שהממל"ז הוא אנטי חיישני חניה כאלה ואחרים .

 

הרי מדובר במלחמה תמידית בין אלה לבין אלה.

 

ואם הוא לא ממלז על אחרים אז איך יגלה אותו החיישן.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אז יש סיכוי שנראה ביד 2 מודעה כמו,

"למכירה GT3 במצב מצויין עקב שלילה",

וברצינות,תנחומי לנהג,מקווה שיש לו עורך דין טוב,ובקרוב נראה את האדון הכבד חוזר לכביש.

Porsche 944 turbo

פורסם
מדובר בנהג נורמטיבי שומר חוק.

 

שוטר מאותת לו לעצור , אז הוא עוצר גם אם זה 200 מטר אחרי השוטר.

 

לפי הצילום מדובר בממל"ז החדש שגם מצלם את הרכב , כך שלא יהיה טענה כי הוא כיוון לרכב אחר.

 

ייתכן גם שהממל"ז הוא אנטי חיישני חניה כאלה ואחרים .

 

הרי מדובר במלחמה תמידית בין אלה לבין אלה.

 

ואם הוא לא ממלז על אחרים אז איך יגלה אותו החיישן.

 

הממלזים בארץ לא חדשים (חדש אולי רק בארץ) וחיישני החניה לפחות לפי הפרסומים בחול עובדים גם נגד זה החדש בארץ.

אברה קדברה

פורסם

לא מספיק שמשלמים גם כך יותר מדי על כביש האגרה הזה, אי אפשר גם לנסוע בו בשקט ולהתרכז בנהיגה.

מזכיר את המע"מ בנוסף למס בלו על דלק (יותר נכון - הפוך).

ולישה,

"הדבר" הזה אינו מצלם. כן קיימת יציאה סריאלית, להתחברות למחשב או מכשיר לאיסוף נתונים (ממשק RS-232).

פורסם

זאת בדיוק הסיבה שאני לא רוכש פרארי ( או פורשה לצורך העניין) !

כבר הייתי בסוכנות אז אמרתי לעצמי...עזוב...בשביל מה :lol:.

האמת הסיבה האמיתי היא קצת אישית ומביכה. :oops:

אחרי יום נהיגה ב-458 זה בלתי אפשרי לתפקד עם האישה, כל היום היית עם הדגל בראש התורן אז גם בבית צריך?- אין מצב !

 

עכשיו ברצינות, חברים עזבו אתכם שטויות, הרי כולנו יודעים שזה הכל יחסי ציבור של המשטרה.

אבל אין להתעלם מהעובדה שהבחור נסע במהירות לא חוקית בעליל, העובדה שיש לו פורשה פשוט הפך שלילה שגרתית לכתבה בעיתון.

במבט על הספולייר הצנוע שיש לו על הרכב, יכול להיות שהוא אפילו נהנה מהצומת לב והחשיפה העסיסית.

אני אישית לא פעם קיללתי רכב שממש מזכיר את המדובר, כאשר זה טס לידי במהירות מטורפת ועשה לי התקף לב.

205 קמ"ש זה נחמד כאשר מבקרים את הדודה בגרמניה (יש לי כזאת :wink:) אבל בארץ ראוי שיקבל כמה מכות סרגל על הידיים בגלל נהיגה כזאת.

זמין 8)

פורסם

nimnim. אם יש לו כסף לפורש, אז בטוח יהיה לו כסף לעו"ד טוב או לשחד שופט,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

1. YNET מתיימרים לעיתים לפקפק ביעילותה של אכיפת מהירות בכבישים מהירים ואף יצאו בריש גלי נגד פרוייקט א3.

מצד שני, פתאום מופיע פרסום שכזה. רייטינג זול ועלוב הוא האל החדש כנראה.

 

2. בהתחשב בכך שאותו שוטר כבר קיבל פקודה להגיע לשם ולבצע אכיפת מהירות, הוא אכן עשה תפקידו בכל הנוגע למקרה זה ולא ניתן לבוא אליו בטענות. כמו כן, הנהג היה מודע לעבירה שהוא ביצע ובחר לקחת סיכון, מה זה עניינו? עצם הפרסום הוא מביש. תתחילו לעשות באמת (ואת הדברים הנכונים) במקום לברבר!

 

3. נכתב כבר יותר מדי על חוסר היעילות של אכיפת מהירות: מה המטרה האמיתית? במקום איזו אכיפה (כן חשובה) באה אותה אכיפת מהירות? מי עומד מאחורי זה (אוצר, תחבורה)? כמה קורבנות נגבו מאיתנו בגלל התמקדות באכיפת מהירות ולא בעבירות אחרות?

כעת נשאלת השאלה, האם ניתן לתבוע את האחראים בגין מעילה בתפקידם?

 

נ.ב. ברור לכולם, אני מקווה, כי אותה פורשה "נאצית", מנקרת עיניים, אשר עלותה נמדדת במאות אלפי שקלים שלא לומר מעל מיליון, מגמדת עבירות תנועה שוליות (קו הפרדה, אור אדום, בריונות), משפחות הפשע והאיום האיראני (בקרוב בידיעות אחרונות).

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

פראייר מי שקונה פורשה. גם פיאט בראבו 1.4 טורבו מגרדת את המהירות הזאת ועולה אולי רבע ממנה.

V1 לא עוזר נגד ממלז. אם הוא מודיע לך אז הוא מודיע רק דבר אחד - נתפסת

עוזר חושרמוטה. אם רק היית יודע כמה פעמים הוא הציל אותי ממפגש לא נעים עם שוטר (ופיאט בראבו לא היתה מעורבת בסצנה).

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.


×
×
  • תוכן חדש...